Ik ook, sommige zijn echt scheel in de spiegelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik.Vind trouwens wel dat veel vrouwen onterecht willen afvallen.
Als het regent ok?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga je ze echt maken?
http://www.nytimes.com/2008/07/09/dining/091crex.html
Hehe, drink zelf ook best veel. Hele tijd een blaas hebben die bijna ontploft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmi, ik heb vandaag zeker 3 liter water gedronken.
Vroeger, toen wikwakka2 nog jong was en in het Midden Oosten woonde, deed ik dat ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmi, ik heb vandaag zeker 3 liter water gedronken.
Waarom deed jij het toen wikwakka2 in het Midden-Oosten woonde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeger, toen wikwakka2 nog jong was en in het Midden Oosten woonde, deed ik dat ook.
Omdat het daar net zo snel verdampte als dat je het opdronk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom deed jij het toen wikwakka2 in het Midden-Oosten woonde.
Ik bedoel dat je eerst in de 3e persoon spreekt en daarna met "ik".quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat het daar net zo snel verdampte als dat je het opdronk.
Je moet het deeg 24 uur in de koelkast laten koelen. Maak ze maar wanneer het herfst is, dan regent het toch elke dag.quote:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je eerst in de 3e persoon spreekt en daarna met "ik".
Dat is grappig. Ik moet normaal gesproken zeker om het uur naar de wc (dus elke dag zo'n 15 keer naar de plee), maar in de zomer heb ik daar totaaaaal geen last van. Ik kan drinken hoe veel ik wil zonder vaak naar de wc te hoeven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hehe, drink zelf ook best veel. Hele tijd een blaas hebben die bijna ontploft.
Quote uit Asterix & Obelix over Caesar die altijd in de 3e persoon enkelvoud over zichzelf praat:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je eerst in de 3e persoon spreekt en daarna met "ik".
Alsof het nu veel kouder is in NL.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeger, toen wikwakka2 nog jong was en in het Midden Oosten woonde, deed ik dat ook.
Hè? Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here. Ik moet echt afvallen. Maar gelukkig is het zomer. Ik val automatisch zo'n 5 kilo af in de zomer.
Nou, ik ben echt wel tevreden met m'n lichaam. Maar toen A. en ik een tijdje uit elkaar waren ben ik 5 kilo afgevallen en nu we weer een tijdje samen zijn merk ik dat ik gewoon teveel eet. Onnodig zegmaar. In de zin van samen om 17.00 nog een zak chips leeg-eten op de bank terwijl we om 18.30 moeten eten bijvoorbeeld. Dat slaat gewoon nergens op.quote:
Ja dat heb ik ook, maar ik drink het hele jaar door veel en dan staat m'n blaas vaak op ontploffen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik moet normaal gesproken zeker om het uur naar de wc (dus elke dag zo'n 15 keer naar de plee), maar in de zomer heb ik daar totaaaaal geen last van. Ik kan drinken hoe veel ik wil zonder vaak naar de wc te hoeven.
Moet je ook zoveel naar de plee als ik? Echt irritant is dat he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, maar ik drink het hele jaar door veel en dan staat m'n blaas vaak op ontploffen.
Maar wat is het heerlijk hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef maartjeh het volgende:
Nou, ik ben echt wel tevreden met m'n lichaam. Maar toen A. en ik een tijdje uit elkaar waren ben ik 5 kilo afgevallen en nu we weer een tijdje samen zijn merk ik dat ik gewoon teveel eet. Onnodig zegmaar. In de zin van samen om 17.00 nog een zak chips leeg-eten op de bank terwijl we om 18.30 moeten eten bijvoorbeeld. Dat slaat gewoon nergens op.
Er zit zeg maar een spoilerknop boven het schrijfvensterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je ook zoveel naar de plee als ik? Echt irritant is dat he.
Ja, maar heb het er wel voor over. Ik moet gewoon vaak drinken anders word ik gek.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je ook zoveel naar de plee als ik? Echt irritant is dat he.
Aansteller.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zit zeg maar een spoilerknop boven het schrijfvenster
Alsof een wcbezoek vreemd is. Jij verbergt dat je de wc bezoekt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zit zeg maar een spoilerknop boven het schrijfvenster
Daar werd het ´s zomers wel eens een graad of 50 of meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof het nu veel kouder is in NL.
Bilmiyorem emelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
* Bilmiyorem Emel gaat leren, want ze wil niet op haar bf lijken die zojuist is gezakt. Waarom?![]()
Het zal je verbazen wat voor termen mensen gebruiken om te melden dat ze naar de wc gaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof een wcbezoek vreemd is. Jij verbergt dat je de wc bezoekt?
Ufff.. succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
* Bilmiyorem Emel gaat leren, want ze wil niet op haar bf lijken die zojuist is gezakt. Waarom?![]()
Oh nou, hier thuis wordt daar heel open over gesproken. Welliswaar niet door mij want ik vind dat dames dat niet mogen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat voor termen mensen gebruiken om te melden dat ze naar de wc gaan.
"Ik ben even weg"
En dan op een toon alsof ze serieus de deur uitgaan
Ja details hoeft niet, maar "Ik ben even naar de wc" kan toch echt wel hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh nou, hier thuis wordt daar heel open over gesproken. Welliswaar niet door mij want ik vind dat dames dat niet mogen.
Ik zeg het nieteens als ik ga. Waarom zou ik dat melden? Het is niet alsof het iets bijzonders is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja details hoeft niet, maar "Ik ben even naar de wc" kan toch echt wel hoor
Je staat in gezelschap zomaar op zonder iets te zeggen en loopt weg? Dat is best onbeleefdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zeg het nieteens als ik ga. Waarom zou ik dat melden? Het is niet alsof het iets bijzonders is.
Oh, ik maak mijn hele familie altijd wakker met de boodschap dat ik naar de WC moet als ik ´s nachts moet toiletterenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zeg het nieteens als ik ga. Waarom zou ik dat melden? Het is niet alsof het iets bijzonders is.
Als we met het gezin thuis zijn? Ja. Als er een verjaardag is hier thuis? Ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je staat in gezelschap zomaar op zonder iets te zeggen en loopt weg? Dat is best onbeleefd
Ik doe dat ook altijd. En dan reageert mijn moeder altijd zo: 'Fijn dat je dat even meldt, nu hoef ik mij geen zorgen meer te maken'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja details hoeft niet, maar "Ik ben even naar de wc" kan toch echt wel hoor
Ja of ze zegt; dat zul je zelf moeten doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd. En dan reageert mijn moeder altijd zo: 'Fijn dat je dat even meldt, nu hoef ik mij geen zorgen meer te maken'.
Ze houdt zich wel aan haar woord. Een dag niet posten op FOK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef Rookert het volgende:
Ze is er gelukkig totaal niet mee bezig merk ik
Volgens was ik er vandaag meer mee bezig dan andere dagen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef Rookert het volgende:
Ze is er gelukkig totaal niet mee bezig merk ik
Ik hou me altijd aan mijn beloftes.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze houdt zich wel aan haar woord. Een dag niet posten op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |