quote:
Picsquote:
1. Klik postgeschiedenis van TS.quote:
Wat is er mis met Ghanaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:04 schreef killerbee911 het volgende:
TS![]()
Alleen voor Ghana is een beetje jammer dan weer
Noesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
1. Klik postgeschiedenis van TS.
2. Open een "Hoe zie jij er nu uit" topic
3. Zoek op naam TS
4. ???
5. Profijt.
Ik zeg niet dat er iets mis is met Ghana alleen dat je voor Ghana ben ik ben ook half Iers en ben niet voor het Ierse elftal als Nederland mee speeltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:06 schreef Likeabridge het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ghanaik ben half ghanees
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Jahr00n het volgende:
WOON JE IN NEDERLAND DAN BEN JE GODVERDOMME VOOR NEDERLAND
Pics! Anders: TS is negerquote:
Je vergeet het "KANKAAH LUL" gedeelte.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Jahr00n het volgende:
Achja, ze komt er iig gewoon eerlijk vooruit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:08 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis is met Ghana alleen dat je voor Ghana ben ik ben ook half Iers en ben niet voor het Ierse elftal als Nederland mee speelt
QFTquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, ze komt er iig gewoon eerlijk vooruit.
Beter dan dat neppe gedoe.
Pics, anders niet waar!quote:
Hoezo, waar staan die pica's dan ?quote:
Niet mee eens er zijn heel veel Nederlanders in andere landen,dus dat betekend dat zij voor dat land moeten zijn,erg stom wat je zegt,je bent voor je vaderland,klaar...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Jahr00n het volgende:
Braziliequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Brasileirinha het volgende:
Niet mee eens er zijn heel veel Nederlanders in andere landen,dus dat betekend dat zij voor dat land moeten zijn,erg stom wat je zegt,je bent voor je vaderland,klaar...
BRASIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig woon ik dan niet in Noord Korea.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Breekfast het volgende:
In Noord Korea had je allang in een straf kamp gezeten.
Schande dit. Verrader
Doe het dan goed inderdaad, Kankaah is geen Rotterdams.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je vergeet het "KANKAAH LUL" gedeelte.
Als je een rotterdammer na doet, doe het dan goed.
Mensenquote:
mn fristi wat doe je!quote:
kanker autistquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef Farenji het volgende:
Volledig eens met TS.
Ik ben zelf een Hollandse boerenlul maar kan eigenlijk niet wachten totdat Nederland uitgeschakeld wordt. Ik ben die debiele oranje-massapsychose al helemaal zat. Ik heb er helemaal niks mee. En als er dan 1 land perse moet winnen, laat het dan maar een Afrikaans land zijn. Dus, Ghana ftw!
quote:
van wie ben jij eigenlijk een kloonquote:
Van Ritmo waarschijnlijk, de opper-autist. Of het is een wannabe, dat is zo mogelijk nog triester.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Elckiebone het volgende:
TS kan beter bananen gaan plukken in Ghana
goeien reactie in dat gevalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
echt een schreeuw om aandacht mensen die dit soort dingen roepen (topic niet gelezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |