quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:27 schreef minutenman het volgende:
[..]
prachtig, een collectief anti-nederlanders.
''Alé dat zijt typische nederlandse zieligheid dan gaan ze altyd duiken he'' na de 0-1, en later komt nederland terug en dan kunnen ze het niet hebben.
En jij vergroot de negatieve reacties hier weer uit. Daarnaast kun je er ook rekening mee houden dat dit een verkapt puberforum is en pubers vinden het grappig om mensen te provoceren.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:27 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ja, maar laat ons zeggen dat de helft vd Belgen zowaar pro-oranje was (dat was vroeger wel anders). Op HLN staan er minstens evenveel positieve als negatieve reacties. Maar wat doet men hier ? De negatieve reacties andermaal uitvergroten om Belgie opnieuw te kleineren en te bashen. En zoals iemand hier zei, 'nu kan ik begrijpen waarom sommige Belgen een hekel hebben aan NL'ers' ... Dat komt enkel door dergelijke arrogante en misplaatste reacties uit het verleden en heden.
Zowaar het Belgische Rock Werchter wordt er al bijgehaald ... Als dat ook al zo slecht is, waarom zitten er dan 10 000 Nl'ers ???
was nochtans een eerlijk bedoeld topic om te kijken wat NL'ers er nu zelf van dachten. Trouwens, is dat weer een nieuwe internet-term, die 'troll' ja, ik lees hier niks anders meer ..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:33 schreef DrDentz het volgende:
Niet de vermoorde onschuld uithangen. Jouw topic waarin je Nederland vergelijkt met Duitsland is één grote troll-actie.
Dit is een quote om in te lijsten!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:44 schreef NorthernStar het volgende:
After he scored the winner, Sneijder ran to the sidelines, tapping his head. He should have been pointing to his heart.
Maar jij zou ook moeten weten dat er genoeg NLers zijn die voor Belgie supporten dus ik snap niet waarom jij je hieraan zo stoort...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:16 schreef BramKVO het volgende:
En ook hier alweer een Belgie-gebash ... Sorry, maar straks begin ik nog te geloven dat NL'ers gefrustreerd zijn tov Belgen , hoe sommigen hier altijd maar weer Belgie ergens bij betrekken ... Weten jullie dan niet dat de helft van Belgie voor jullie supportert ??? Dat sommge cafe's hier oranje vlaggen ophangen en volop oranje steunen ?? Tot sommige commentators toe zelfs ... En dan nog maar blijven Belgie bashen , wie is er dan arrogant en bitter ?
o ja, en de ergste is die basscross die hier dan nog eens persoonlijk tegen mij begint, terwijl ik dus NIETS tégen oranje heb gepost ...
Erg mooi geschreven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:44 schreef NorthernStar het volgende:
Deze moet je even lezen. Geweldig stukje.
Kelly: Only an idiot would bet against the Netherlands now
![]()
De grootste horde naar de finale. Spanje kunnen we pas daar tegenkomen. We weten de finalist gewoon nog niet, dus wie weet komen we Spanje nooit tegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:47 schreef ehqo. het volgende:
Ik vind het bijzonder dat iedereen Brazilië afdoet als de grootste horde, terwijl naar mijn idee Spanje veel beter staat te ballen.
Hahaha, dat einde inderdaad!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:21 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)aans-commentaar.html
Het einde is briljant...
vraag me af wat ze zeiden over die overtreding van Felipe Melo, uit bron kan ik vertellen dat brazilië Robben niet kon uitstaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:21 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)aans-commentaar.html
Het einde is briljant...
Ik vond het juist wel weer mooi, die vraag sloeg dan ook nergens op en van Marwijk reageerde gewoon eerlijk. Mooi woord voor het gedrag van de buitenlandse pers: afgunst.quote:Op zondag 4 juli 2010 @ 03:18 schreef Perico het volgende:
Als ik die norse van Marwijk weer in dat filmpje van Maalderink de buitenlandse pers vijandig te woord zie staan... kan me niet voorstellen dat ook maar 1 buitenlander dit nog een behoorlijke coach vindt.
Naja het gaat mij meer om de instelling van Bert. Hij vindt iedere vraag niks, als iemand zich ook even vergist wijst hij hem al terecht.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het juist wel weer mooi, die vraag sloeg dan ook nergens op en van Marwijk reageerde gewoon eerlijk. Mooi woord voor het gedrag van de buitenlandse pers: afgunst.
Daar heb je gelijk in, als Johan Derksen toevallig met gevaar voor eigen leven in de Worp komt nadat hij een mening had over de plaatselijke linksbuiten, is hij blij dat hij nog het leven heeft.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Van Marwijk komt uit een volksbuurtje in Deventer. Als je daar als vreemdeling binnenkomt moet je rennen voor je leven. Hij toont zich voor iemand met zijn afkomst bijzonder beschaafd.
Iedereen die zo met de pers om gaat stijgt in mijn achting.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef Perico het volgende:
Als ik die norse van Marwijk weer in dat filmpje van Maalderink de buitenlandse pers vijandig te woord zie staan... kan me niet voorstellen dat ook maar 1 buitenlander dit nog een behoorlijke coach vindt.
Ah, Dikkie Derksen is gearriveerd.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Van Marwijk komt uit een volksbuurtje in Deventer. Als je daar als vreemdeling binnenkomt moet je rennen voor je leven. Hij toont zich voor iemand met zijn afkomst bijzonder beschaafd.
Nee, dat bleek wel uit het gehak op z'n enkels. Brazilië was maar met 1 ding bezig en dat was met Robben zo snel mogelijk een enkeltje ziekenhuis te geven. Dat Robben dan op een gegeven moment al gaat liggen als hij zo'n houthakker ziet aankomen tja, niet onlogisch dunkt me.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:52 schreef hedphylem het volgende:
[..]
vraag me af wat ze zeiden over die overtreding van Felipe Melo, uit bron kan ik vertellen dat brazilië Robben niet kon uitstaan.
Dat dus.. Hier in de buurt ok veel oranje versierde huizen van Belgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:16 schreef BramKVO het volgende:
En ook hier alweer een Belgie-gebash ... Sorry, maar straks begin ik nog te geloven dat NL'ers gefrustreerd zijn tov Belgen , hoe sommigen hier altijd maar weer Belgie ergens bij betrekken ... Weten jullie dan niet dat de helft van Belgie voor jullie supportert ??? Dat sommge cafe's hier oranje vlaggen ophangen en volop oranje steunen ?? Tot sommige commentators toe zelfs ... En dan nog maar blijven Belgie bashen , wie is er dan arrogant en bitter ?
o ja, en de ergste is die basscross die hier dan nog eens persoonlijk tegen mij begint, terwijl ik dus NIETS tégen oranje heb gepost ...
Niet iedereen is lomp tegen Belgie en vice versa. Maar ik moet eerlijk zeggen dat toen ik een aantal dagen geleden de reacties op HLN had gelezen dat ik zoiets had van zo...er is best veel afgunst hier...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:44 schreef BramKVO het volgende:
[..]
was nochtans een eerlijk bedoeld topic om te kijken wat NL'ers er nu zelf van dachten. Trouwens, is dat weer een nieuwe internet-term, die 'troll' ja, ik lees hier niks anders meer ..
Ik heb trouwens de reacties op HLN zonet eens doorgelezen : ik schat dat 15 % vd reacties negatief zijn ... Maar die posts worden er hier dan blijkbaar uitgehaald om toch maar op Belgie te kunnen kappen.
http://in.reuters.com/article/idINIndia-49253820100612quote:Fearsome Felipe Melo prefers flowers to red cards
Sat Jun 12, 2010 6:54pm IST
By Brian Homewood
JOHANNESBURG (Reuters) - If he received as many flowers as he does red and yellow cards, Brazil's Felipe Melo would be a very happy man.
The defensive midfielder has a fearsome reputation for his crunching tackles, admitting that he often goes over the top, but on Saturday revealed a soft centre which few would have suspected.
"I'm an old romantic," he said to much bewilderment from the hundreds of Brazilian reporters at the team's daily news conference.
"People may think I have a nasty face, but I like to send cards and flowers to my wife, and I like to receive them as well, it's great ... in fact, I get upset if I don't get them.
"We've been married six years but it still feels like we've just started going out," he added.
In football terms, there is nothing romantic about a player who has picked up five red cards in the last two seasons -- one with Brazil and two with each of Juventus and Fiorentina -- and is habitually booked.
But the 27-year-old made no apologies for his style of play and said that he regarded fouling opponents as an occupational hazard rather than unsporting behaviour.
"I'm a defensive midfielder and when the opposition has a counter-attack, I'm obliged to stop them so that something worse doesn't happen," he said with a sincerity which some might admire but which football purists could find alarming.
"If I have to commit a foul, I will. If I have to get a yellow card, I will. It's better than conceding a goal."
On the other hand, he said that red cards were something to be avoided.
"I know that sometimes I go over the top," added Felipe Melo, who was involved in a flare-up with team mate Kaka for a fierce tackle in a training session just after the team had arrived in South Africa.
"It's something I've been thinking about a lot and I know it's something that all Brazilians are worried about. My father is always on my case about this, he won't stop reminding me.
"But I've really prepared for this World Cup, I know that I can't afford to get sent off and leave Brazil with a man short."
He said that seeing Uruguay's Nicolas Lodeiro get a red card after only 16 minutes on the field against France on Friday was a warning light.
"I have to be focused and concentrating," he said. "I can assure you that I've worked very hard on this." (Editing by Michael Holden)
quote:Op zondag 4 juli 2010 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaad, op dom gelul moet je gewoon reageren alsof het dom gelul is.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Iedereen die zo met de pers om gaat stijgt in mijn achting.
Erg veel journalisten op het Stadhuisplein, inderdaad. En ook veel gegooid bier ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef tralalala het volgende:
De Tour de France commentators van Sporza waren juist weer super positief.
Goede sfeer zoals alleen in Nederland kan en jammer dat dat niet in Belgie kon etc.
Ze hebben liters bier opgevangen op de Coolsingel.
Bram, niet al te serieus nemen wat hier staat dat doen de normaal denkende ook niet met jullie fora, nogmaals het gros hier wil Nederland en Vlaanden nog altijd ontzettend graag samenvoegenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:27 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ja, maar laat ons zeggen dat de helft vd Belgen zowaar pro-oranje was (dat was vroeger wel anders). Op HLN staan er minstens evenveel positieve als negatieve reacties. Maar wat doet men hier ? De negatieve reacties andermaal uitvergroten om Belgie opnieuw te kleineren en te bashen. En zoals iemand hier zei, 'nu kan ik begrijpen waarom sommige Belgen een hekel hebben aan NL'ers' ... Dat komt enkel door dergelijke arrogante en misplaatste reacties uit het verleden en heden.
Zowaar het Belgische Rock Werchter wordt er al bijgehaald ... Als dat ook al zo slecht is, waarom zitten er dan 10 000 Nl'ers ???
Het huidige Nederlands elftal met Vermaelen op de bank in plaats van Ooijer?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bram, niet al te serieus nemen wat hier staat dat doen de normaal denkende ook niet met jullie fora, nogmaals het gros hier wil Nederland en Vlaanden nog altijd ontzettend graag samenvoegen![]()
.
Denk eens aan het nationale elftal dat daaruit weer kan rollen
fantastisch nietwaar.
Elk team heeft waterdragers nodig, als we dan de ruggen van onze jeugd kunnen besparen,quote:Op zondag 4 juli 2010 14:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het huidige Nederlands elftal met Vermaelen op de bank in plaats van Ooijer?
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
![]()
iemand als babel die bij ons niks kan en nooit speelt zal daar de grote vedette zijn, dus dat zegt genoeg lijkt me.
Haha, briljant dat Afrikaans!quote:Dunga was in ’n stadium so gefrustreerd met wat op die veld gebeur, hy het aan die dakkie wat oor die plaasvervangers se stoele is, begin ruk.
Proto voor Boschkerquote:Op zondag 4 juli 2010 14:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
na de acht slechte jaren is dat al een mooi begin. En in een tornooi kan alles, ook dosis geluk en goede loting spelen een rol. Zo komt NL, behalve Brazilie, met Uruguay en Slowakije niet de grootste ploegen tegen op weg naar een mogelijke finale. Terwijl Duitsland, Argentinie, Engeland en Spanje voor de kiezen krijgt. Ook zulke zaken kunnen bepalen of je als ploeg al dan niet ver komt.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef bascross het volgende:
Een ploeg die inderdaad een keer mee kan doen aan een toernooi, misschien zelfs een achtste finale bereiken en dan weer naar huis.
Tsja, en een land als frankrijk komt helemaal niks tegen.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
na de acht slechte jaren is dat al een mooi begin. En in een tornooi kan alles, ook dosis geluk en goede loting spelen een rol. Zo komt NL, behalve Brazilie, met Uruguay en Slowakije niet de grootste ploegen tegen op weg naar een mogelijke finale. Terwijl Duitsland, Argentinie, Engeland en Spanje voor de kiezen krijgt. Ook zulke zaken kunnen bepalen of je als ploeg al dan niet ver komt.
Want om eerlijk te zijn, ik vind Mathijsen en Heitinga nu écht niet veel beter dan Vermaelen en Kompany hoor bvb. Ik vond Mathijsen bij Hamburg zelfs zeer zwak tegen Anderlecht en Standard id Europa League.
Aanvallend heeft NL natuurlijk veel meer weelde, maar wat als een Lukaku (17 j) en Hazard (19 j) zich verder kunnen profileren ? Dan kunnen dat misschien ook twee topaanvallers worden.
quote:VIDEO: Julio Cesar Bursts Into Tears Again On Arrival In Rio
Yet more emotional scenes as some of the Brazil squad return home.
Share Poor Julio Cesar, he can't stop blubbing following Brazil's World Cup exit.
The Inter keeper, who was at fault for Holland's equaliser on Friday afternoon, struggled to compose himself in his post match interview following the quarter-final defeat. (See video.)
Julio Cesar was amongst a host of Brazil squad members to return home in the early hours of Sunday morning and on arrival at Rio airport he was overcome with emotion as the press and fans that turned up gave him a positive welcome.
He said: "I am very excited. I thank the Brazilian fans. It is the result of three-and-a-half years of work. The team rescued the love of the fans for the national team."
After emerging through the throng of press men, the Brazil number one joined his mother in a waiting car and the footage below clearly shows him crying again, simply overwhelmed with emotion.
Felipe Melo meanwhile also returned to Rio but refused to say anything publicly and besides Dunga is undoubtedly the villain of the piece in Brazil.
Arm jochquote:Op zondag 4 juli 2010 17:02 schreef Redux het volgende:
[..]
http://www.goal.com/en/ne(...)in-on-arrival-in-rio
hihi leuk filmpje
De Belgische ploeg lijkt inderdaad op de goede weg te zijn. Ik zal juichen voor de Zuiberburen mochten ze het EK halenquote:Op zondag 4 juli 2010 @ 16:52 schreef BramKVO het volgende:
Ik denk dat veel NL'ers id toekomst nog zullen schrikken vh Belgisch talent dat er aan zit te komen. Ok, het moet eerst nog ontbolsteren, maar als dat gebeurt, kan Belgie id toekomst een zeer degelijke ploeg krijgen :
Kijk maar eens naar de leeftijden van veel spelers :
Bailly 24
Vermaelen : 24
Kompany : 24
Lombaerts : 25
Alderweireldt : 21
De Roover : 25
Defour : 22
Vertonghen : 23
Carcela : 21
Debruyne : 19
Legear : 23
Witsel : 21
Fellaini : 22
Dembele : 23
Hazard: 19
Lukaku: 17
Benteke : 20
Mirallas: 23
18 vd kernspelers zijn 25 of jonger. En natuurlijk zullen ze zich ook niet allemaal verder ontwikkelen, maar in casu heb je een jonge groep spelers die hopelijk tot een goed team kunnen gekneed worden. Belgie heeft op dit ogenblik de jongste kern van Europa.
Nou....quote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef ShevaJB het volgende:
Ben benieuwd of Melo nog veilig over straat kan daar.
http://www.goal.com/en/ne(...)do-tells-felipe-meloquote:Legendary Striker Ronaldo Tells Felipe Melo - Don't Come Back To Brazil
Melo receives the elbow from former ace after stamping his feet on Brazil's World Cup dream...
Former Brazil striker Ronaldo has told Felipe Melo not to return home for his summer holidays following his part in the Selecao's World Cup exit.
Melo scored an own goal and then got himself sent off after stamping on Arjen Robben to leave Brazil's hopes of a sixth World Cup triumph in tatters.
And his actions have been met with a regiment of criticism back home. Ronaldo warned Melo not to bother heading back to Sao Paulo with the Brazil squad when they return home later fearing a backlash from fans.
"Felipe Melo better not come to Brazil for his holidays," Ronaldo said via his Twitter.
"I don't understand the lack of communication between Melo and Julio Cesar. When he comes out Julio always shouts, but this time both men went for the ball," added Ronaldo commenting the own goal.
"To my friends with sympathies, it's a difficult time, but you guys are warriors. [World Cup] 2014 will be he soon and we will have a great one," concluded 'O Fenomeno'.
QFTquote:Op zondag 4 juli 2010 17:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Belgische ploeg lijkt inderdaad op de goede weg te zijn. Ik zal juichen voor de Zuiberburen mochten ze het EK halen.
wie zijn dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef BramKVO het volgende:
Ik denk dat veel NL'ers id toekomst nog zullen schrikken vh Belgisch talent dat er aan zit te komen. Ok, het moet eerst nog ontbolsteren, maar als dat gebeurt, kan Belgie id toekomst een zeer degelijke ploeg krijgen :
Bailly 24
18 vd kernspelers zijn 25 of jonger. En natuurlijk zullen ze zich ook niet allemaal verder ontwikkelen, maar in casu heb je een jonge groep spelers die hopelijk tot een goed team kunnen gekneed worden. Belgie heeft op dit ogenblik de jongste kern van Europa.
als jij van de meeste spelers nog niet gehoord hebt, zegt dat meer over jouw voetbalkennis dan over die spelers.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef hedphylem het volgende:
[..]
wie zijn dat?belgië kennende zou het weer een team zijn dat genoegen zal nemen met enkel deelname, meer wensen is daar arrogantie. hoezo talent trouwens?
misschien als ze wat prominent waren in de voetbalwereld zou ik de meerderheid kennen, hoezo talent? daarnaast volg ik de belgische competitie niet, dat zulke sterren bij b-elftalletjes spelen, dat dat kan in belgië!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
als jij van de meeste spelers nog niet gehoord hebt, zegt dat meer over jouw voetbalkennis dan over die spelers.
Op één na zijn het gewoon allemaal spelers die bij het Nederlandse elftal niet eens op de tribune zouden mogen zitten.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
als jij van de meeste spelers nog niet gehoord hebt, zegt dat meer over jouw voetbalkennis dan over die spelers.
Maar op het EK van 2012 komen gij dan uit voor Vlaanderen of Wallonie?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ze moeten toch tegen Duitsland in de kwalificatie voor het EK ?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef hedphylem het volgende:
[..]
wie zijn dat?belgië kennende zou het weer een team zijn dat genoegen zal nemen met enkel deelname, meer wensen is daar arrogantie. hoezo talent trouwens?
dus spelers die bij Arsenal, Man City, Everton, Ajax, Lille, ... spelen, ken jij niet ? Dat Hazard op 19-jarige leeftijd tweede eindigde in de rubriek 'beste speler van de Franse competitie', wil niet zeggen dat hij als talent wordt gezien ? Spelen Mathijsen en Heitinga bij betere clubs dan ? Het aanvallend compartiment van NL speelt inderdaad bij absolute topclubs, maar de NL verdedigende spelers spelen heus niet bij betere clubs.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:15 schreef hedphylem het volgende:
[..]
misschien als ze wat prominent waren in de voetbalwereld zou ik de meerderheid kennen, hoezo talent? daarnaast volg ik de belgische competitie niet, dat zulke sterren bij b-elftalletjes spelen, dat dat kan in belgië!![]()
Ik ken niemand van deze lijstquote:Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef BramKVO het volgende:
Bailly 24
Uit mijn hoofd, zonder wikigedoequote:
Het is toch leuk om die Belg hier een beetje te trollenquote:
dat 2 van de 18 spelers buiten de benalux speelt, en van de resterende 16 de helft in de vergetelheid zijn geraakt in b-elftallen in belgië is zeker de kern van het jonge talent, en dan pretendeer ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dus spelers die bij Arsenal, Man City, Everton, Ajax, Lille, ... spelen, ken jij niet ? Dat Hazard op 19-jarige leeftijd tweede eindigde in de rubriek 'beste speler van de Franse competitie', wil niet zeggen dat hij als talent wordt gezien ? Spelen Mathijsen en Heitinga bij betere clubs dan ? Het aanvallend compartiment van NL speelt inderdaad bij absolute topclubs, maar de NL verdedigende spelers spelen heus niet bij betere clubs.
Maar jij bent duidelijk iemand die enkel spelers van Real madrid of Man U kent, maar dan wel pretendeert dat hij de voetbalwereld kent wellicht.
jouw voetbalkennis is dus echt nihil te noemen als je denkt dat er slechts twee van die 18 buiten de benelux spelen. En waar je die b-elftallen vandaan haalt, is mij ook een raadsel. Maar ja, zolang je maar kunt bekritiseren of lachen hé, of er nu iets van correct is of niet, maakt niet veel uit blijkbaar.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef hedphylem het volgende:
[..]
dat 2 van de 18 spelers buiten de benalux speelt, en van de resterende 16 de helft in de vergetelheid zijn geraakt in b-elftallen in belgië is zeker de kern van het jonge talent, en dan pretendeer ik.![]()
Als ze talent zouden hebben, wat jij beweert, dan mogen ze wel eens iets presteren. 2 jaar geleden was Sneijder ook nog 23 en dat was toen al een klassespeler. Ik vind het Belgisch elftal alles behalve talentvol als zelfs Oostenrijk en Nieuw-Zeeland als bedreiging worden ervaren.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jouw voetbalkennis is dus echt nihil te noemen als je denkt dat er slechts twee van die 18 buiten de benelux spelen. En waar je die b-elftallen vandaan haalt, is mij ook een raadsel. Maar ja, zolang je maar kunt bekritiseren of lachen hé, of er nu iets van correct is of niet, maakt niet veel uit blijkbaar.
de belgische competitie bedoel is daarmee, dat stelt toch geen ruk voor. daarom zijn ook 4 van die 18 spelers als kleine mannetjes begonnen bij het ajax jeugdprogramma (waar ontzettend veel grote spelers vandaan komen) in plaats van dat ze nog verder gaan in belgië, dus eigenlijk is het grote 'talent'-kern van belgië ook gewoon een product van nederlandse bodem.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jouw voetbalkennis is dus echt nihil te noemen als je denkt dat er slechts twee van die 18 buiten de benelux spelen. En waar je die b-elftallen vandaan haalt, is mij ook een raadsel. Maar ja, zolang je maar kunt bekritiseren of lachen hé, of er nu iets van correct is of niet, maakt niet veel uit blijkbaar.
Staan toch een paar spelers tussen die ik graag bij mijn club PSV zou willen zien maar al weet dat dat waarschijnlijk niet haalbaar is. Lukaku en Hazard bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd, zonder wikigedoe
Bailly 24
Vermaelen : 24 Ajax
Kompany : 24 Man City
Alderweireldt : 21 Ajax
De Roover : 25 zat ie ooit niet bij Sparta?
Vertonghen : 23 Ajax
Witsel : 21 weleens van gehoord
Dembele : 23 AZ
En dat was het
Wat lul jij uit je nek man, teringquote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef hedphylem het volgende:
[..]
dat 2 van de 18 spelers buiten de benalux speelt, en van de resterende 16 de helft in de vergetelheid zijn geraakt in b-elftallen in belgië is zeker de kern van het jonge talent, en dan pretendeer ik.![]()
nederland produceert sowieso het meeste talent uit europa, dat we 2 x op een rij het U-21 kampioenschap winnen is al een aardig visitekaartje op zich.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef TLC het volgende:
Wat heeft al dat gepraat over de rode duivels te maken met dit topic ???
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef TLC het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:52 schreef Croupouque het volgende:
Het verbaast me ook niets, hoor.
Ik ben opgegroeid aan de Belgische grens, en het beeld dat Nederlanders van die "sympathieke Belgen" hebben klopt allerminst. Belgen verwijten Nederlanders vaak een zekere vorm van arrogantie, maar dat is een misverstand veroorzaakt door een groot cultuurverschil. Wij zijn direct in de manier waarop we onszelf uiten, Belgen bedekken hun woorden met een mantel van valse bescheidenheid, doen op het eerste gezicht vriendelijk tegen je maar steken vervolgens een giftige dolk in je rug wanneer je je omkeert. Ze hebben echter, en dat moet je ze nageven, wél een betere keuken.
Kan een mod dat gebazel niet even lekker weggooien?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef TLC het volgende:
Mee eens, ophoepelen met dat gezever.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Strani het volgende:
Ik volg dit topic met plezier maar de discussie over België begint me steeds meer te ergeren. Doe dat ergens anders, gewoon in VBL.
En de Belgen die ons steunen, bedankt!
OEEEEEEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op maandag 5 juli 2010 00:03 schreef wopwopwop het volgende:
Iedereen kent Axel 'doodschop' Witsel toch wel?
Daarnaast zitten er genoeg bekende namen tussen. Ik vind ook dat gevit op 'de Belgen' een beetje hypocriet, er zijn genoeg Vlamingen die ons met hart en ziel steunen en er zijn genoeg Nederlanders die de Belgen niet zouden steunen.
Bij: http://www.guardian.co.uk(...)rld-cup-match-reportquote:Blatter, Dunga, Van Marwik, go back to your Death Star. Destroy football in other galaxies but please leave us alone.
Dat is dan samen met het duits omdat de geschiedenis ligt in het germaans en niet in het angelsaksiche of latijn. Waar veel van de andere talen uit zijn gekomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 03:40 schreef Strani het volgende:
Wat is dat toch met dat wereldwijde syndroom dat er voor zorgt dat Nederlandse namen vrijwel automatisch fout worden geschreven?
Jawel, maar het is me echt al zo vaak opgevallen dat mensen het nog niet eens goed kunnen spellen als ze het alleen maar hoeven over te schrijven van een andere bron.quote:Op maandag 5 juli 2010 03:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is dan samen met het duits omdat de geschiedenis ligt in het germaans en niet in het angelsaksiche of latijn. Waar veel van de andere talen uit zijn gekomen.
Journalistiek is nou eenmaal naar de klote gegaan in de 21ste eeuw.quote:Op maandag 5 juli 2010 03:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, maar het is me echt al zo vaak opgevallen dat mensen het nog niet eens goed kunnen spellen als ze het alleen maar hoeven over te schrijven van een andere bron.
Wel weer een beetje off-topic van me trouwens dus nu inhoudelijk: Ik vond het enorm meevallen met dat 'cheaten'.. Gewoon pay-back voor al die overtredingen in de eerste helft.
Jij praat wel, maar jij zegt niets.quote:Op maandag 5 juli 2010 03:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is dan samen met het duits omdat de geschiedenis ligt in het germaans en niet in het angelsaksiche of latijn. Waar veel van de andere talen uit zijn gekomen.
Ik ga gokken op het arabisch?quote:Op maandag 5 juli 2010 04:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jij praat wel, maar jij zegt niets.
Drie keer raden waar jou angelsakische talen van afgeleid zijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 03:39 schreef Tweek het volgende:
Om het topic weer op weg te helpen en gewoon een leuke quote:
[..]
Bij: http://www.guardian.co.uk(...)rld-cup-match-report
Sowieso leuke verslagen daar.
http://www.heraldscotland(...)ass-heroes-1.1039094quote:The bottom line about Van Marwijk’s Holland is that it’s eight guys defending and three guys trying to score. Which, given the raw material at his disposal, is not a bad game plan.
Dit vind ik wel erg denigrerend. Zeker voor een verdediging die nog maar 1 doelpunt tegen heeft gekregen in het hele WK (penalties niet meegerekend, dat was tenslotte niet hun fout).quote:And while we’re on the task of illustrating just what a rag-tag bunch this Holland defence are likely to be in the semi-final,
Volgens mij wordt er alleen maar aangegeven dat de verdediging een bij elkaar geraapt zootje is in de halve finale. Zonder van der Wiel en de Jong is dat ook wel een beetje het geval natuurlijk, Artikel komt verder wel wat zuur over, alsof het alleen maar een blok verdedigers is met drie aanvallers.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit vind ik wel erg denigrerend. Zeker voor een verdediging die nog maar 1 doelpunt tegen heeft gekregen in het hele WK (penalties niet meegerekend, dat was tenslotte niet hun fout).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |