abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83599019
Niet de vermoorde onschuld uithangen. Jouw topic waarin je Nederland vergelijkt met Duitsland is één grote troll-actie.
pi_83599024
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 02:27 schreef minutenman het volgende:

[..]

prachtig, een collectief anti-nederlanders.

''Alé dat zijt typische nederlandse zieligheid dan gaan ze altyd duiken he'' na de 0-1, en later komt nederland terug en dan kunnen ze het niet hebben.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_83599027
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:27 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ja, maar laat ons zeggen dat de helft vd Belgen zowaar pro-oranje was (dat was vroeger wel anders). Op HLN staan er minstens evenveel positieve als negatieve reacties. Maar wat doet men hier ? De negatieve reacties andermaal uitvergroten om Belgie opnieuw te kleineren en te bashen. En zoals iemand hier zei, 'nu kan ik begrijpen waarom sommige Belgen een hekel hebben aan NL'ers' ... Dat komt enkel door dergelijke arrogante en misplaatste reacties uit het verleden en heden.
Zowaar het Belgische Rock Werchter wordt er al bijgehaald ... Als dat ook al zo slecht is, waarom zitten er dan 10 000 Nl'ers ???
En jij vergroot de negatieve reacties hier weer uit. Daarnaast kun je er ook rekening mee houden dat dit een verkapt puberforum is en pubers vinden het grappig om mensen te provoceren.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_83599037
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:33 schreef DrDentz het volgende:
Niet de vermoorde onschuld uithangen. Jouw topic waarin je Nederland vergelijkt met Duitsland is één grote troll-actie.
was nochtans een eerlijk bedoeld topic om te kijken wat NL'ers er nu zelf van dachten. Trouwens, is dat weer een nieuwe internet-term, die 'troll' ja, ik lees hier niks anders meer ..
Ik heb trouwens de reacties op HLN zonet eens doorgelezen : ik schat dat 15 % vd reacties negatief zijn ... Maar die posts worden er hier dan blijkbaar uitgehaald om toch maar op Belgie te kunnen kappen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2010 @ 05:44:40 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_83599038
Deze moet je even lezen. Geweldig stukje.

Kelly: Only an idiot would bet against the Netherlands now

PORT ELIZABETH, SOUTH AFRICA

First, spare a thought for the victims.

Felipe Melo. How’s that Yukon house hunt coming? Is facial reconstruction surgery as painful as they say? We’ll call you when everything has settled down at home. No, we don’t need your phone number.

Dunga. We’ll miss you in South Africa. No, that’s a lie. We always liked Diego Maradona better. But we’re sure that new job in the insurance sector will suit your particular managerial skill set better.

Brazil. We feel like we didn’t see the best of you here. We did yesterday. And somehow, the Dutch still turned you over their chubby orange knee and gave you a spanking that will hurt for years. How’d that happen? And where’s our 10 bucks?

And now onto our new best friends, the Dutch.

Remember us? A bunch of us called you as winners three weeks ago. None of us bet it, because we didn’t really believe it. It was the sort of thing we said to annoy Brazilians, and then bet Brazil anyway. Now a world full of unfinished basements and untaken trips will stay that way.

Because given that we saw 11 guys rise from the dead here on Friday, only an idiot would bet against them now.

Down one goal, gifted another, stole a third. This tournament has its first genuine classic, a 2-1 upset, as the Dutch took down the biggest (only?) obstacle between themselves and a third World Cup final.

This wasn’t a game about what the Dutch did right — they didn’t do much right. It was defined by what Brazil did wrong.

First, they tried to psyche the Dutch out by wearing their blue kits.

They’ve only lost once at the World Cup in that strip — to the Dutch in 1974. You get it? That’s called reverse psychology. Somewhere in Brazil right now, a reverse psychology office is on fire.

Second, they stuck it to them early. Brazil scored in the eighth minute, but the move was ruled offside. Two minutes later, they scored again — Robinho embarrassing the Dutch defence by cleverly walking between them, taking a pass and spearing it into the net.

Then Brazil did what they always do in this sort of situation. They sat down on the collective chest of the panting Dutch team and began squeezing the air out of them.

By the half — as bad a half as any team has played here and survived — the Dutch were dead. Robin van Persie exchanged jerseys with Robinho as they walked into the tunnel. Maybe he thought someone was invoking the mercy rule.

The second half wasn’t much better. Until Felipe Melo, quiet to that point, began to impose himself on the game.

His first move of note was blocking out his own goalkeeper and nodding a crossed ball into the top corner of his own net. If defensive midfielder Felipe Melo is auditioning as a forward, it was a strange — though marginally effective — way to go about it.

Dunga, possibly in an effort to confuse Brazilian snipers in the crowd, subbed on another Felipe Melo, Gilberto, a couple of minutes later.

At this point, the Brazil we know would harden up. Instead, they went all rubbery.

Somehow, a flicked Dutch ball found its way onto the head of Wesley Sneijder — all 5-foot-7 of him — standing inside a forest of Brazilian giants. He nodded it in. It was nicely done. Not Felipe Melo nice, but pretty nice.

Perhaps annoyed at the way he’d just been upstaged, Felipe Melo decided to try and kick the Dutch to death in full view of the referee. His ridiculous spiking of a supine Arjen Robben earned him straight red, and doomed his team to the loss.

After twenty-odd minutes and an eternity in the Netherlands, the Oranje were through. They face Uruguay) on Tuesday. Given yesterday’s events, Uruguay should be enjoying the semis. Because . . . don’t make us say yet. You’re doomed Uruguay.

Because those last twenty minutes, the Dutch looked imperious, unbeatable. It had nothing to do with skill. The Dutch have always had that. It was something new.

After he scored the winner, Sneijder ran to the sidelines, tapping his head. He should have been pointing to his heart.

zaterdag 3 juli 2010 @ 06:09:41 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83599072
Op ESPN hebben ze 'World Cup Prime Time' elke avond. Ik sta me te verbazen hoe goed ze het doen.
Jammer alleen dat Gullit ook vaak te gast is, die loopt alleen maar te piepen. Cultheld Alexi Lalas voorspelde NL als winnaar een paar weken geleden en Gullit zei dat ze misschien de groep niet eens door zouden komen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_83599138
Ja klopt, Gullit is een drama als analist. Altijd met die quasi-serieuze blik van em. Terwijl hij gewoon poep praat.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 07:22:26 #108
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_83599172
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:44 schreef NorthernStar het volgende:

After he scored the winner, Sneijder ran to the sidelines, tapping his head. He should have been pointing to his heart.
Dit is een quote om in te lijsten!
Life is what you make it.
pi_83599904
ROTTERDAM - De veerkracht van het Nederlands elftal in de kwartfinale op het WK tegen Brazilië (2-1) wordt alom geprezen in de internationale media. ,,De reactie op de blessure van Joris Mathijsen en de comeback na een kansloze eerste helft, is een tekenend voor een grote ploeg. Een ploeg die een toernooi kan winnen."

Nederland streft normaal gesproken altijd in schoonheid. Prachtig voetbal, schitterende combinaties, maar altijd net te weinig om wat te winnen. Dit keer combineerden ze het prachtige, felle en intense voetbal met zakelijkheid. Een winnende combinatie.

Riccardo Pratesi (Gazzetta)

Michel Bastos werd na een uur spelen gewisseld, en dat was niet zomaar. Hij had meerdere overtredingen nodig om Arjen Robben af te stoppen, pakte een gele kaart en ontsnapte aan een tweede. De vleugelaanvaller speelde hem stuk.

Cédric Chapuis (L'Equipe)
,,Nederland knikkert Brazilië eruit in één van de meest onvoorspelbare van onvoorspelbare comebacks", kopt The Guardian op zijn website.

De kwaliteitskrant uit Manchester heeft het niet over Wesley Sneijder - de Inter-speler bereidde de eigen goal van Filipe Melo (1-1) voor en scoorde de 2-1 - maar over Arjen Robben. ,,De in de tweede helft toenemende krachten van de sensatie van Bayern waren beslissend voor de einduitslag."

,,Robben speelde een rol bij beide doelpunten. Bij de eerste goal lokte hij een vrije trap uit na minimaal contact met Bastos. En bij de tweede goal was het opnieuw de kwaliteit van Robben om paniek te zaaien in de verdediging dat het verschil maakte. Uit een door hemzelf genomen hoekschop kopte Kuyt door en Sneijder binnen."

Journalist Richard Williams weet ook dat Oranje dit toernooi niet het voetbal speelt wat de wereld van ze gewend is. ,,Bert van Marwijk en Dunga hebben één ding gemeen: ze hebben het voetbal van het land afgezworen, ze vinden respectievelijk het totaalvoetbal en het sambavoetbal uit de tijd."

Net als vele collega's heeft de verslaggever van het Duitse Kicker een totale ommekeer gezien van Oranje na de thee. ,,Hadden de Brazilianen voor rust zich nog een verdiende voorsprong toegeëigend, na de pauze legde Nederland de kwetsbaarheid van de defensie van de verdedigend ingestelde bondscoach Dunga bloot."

De overwinning kwam volgens het voetbalblad vooral tot stand omdat Oranje in de tweede helft - natuurlijk ook genoodzaakt - meer risico durfde te nemen dan in de eerste 45 minuten.

Het concurrerende Sportbild legt de nadruk op de rol van Filipe Melo. ,,Hij was de beste speler aan Nederlandse kant. Eerst kopt hij een bal briljant in eigen doel, vervolgens gaat hij oliedom op het been van Arjen Robben staan. Na de rode kaart had Brazilië geen kans meer en had Nederland zelfs kunnen uitlopen."

Volgens het Italiaanse Gazzetta dello Sport lag het Nederlands elftal voor de rust als een geslagen bokser half dood op de grond. ,,Brazilië vergat om Oranje knock-out te slaan en in de tweede ronde maakte de Hollanders daar gretig gebruik van."

,,Nederland streeft normaal gesproken altijd in schoonheid. Prachtig voetbal, schitterende combinaties, maar altijd net te weinig om wat te winnen", gaat verslaggever Riccardo Pratesi van de 'roze sportbijbel' verder. ,,Na rust combineerden ze het prachtige, felle en intense voetbal met zakelijkheid. Het bleek een winnende combinatie."

Volgens Pratesi betoonde Oranje zich een mentaal sterke ploeg door geconcentreerd te blijven ondanks het op het laatste moment uitvallen van Joris Mathijsen. ,,Hoewel de goal van Robinho misschien voortkwam uit de aanwezigheid van de statische André Ooijer, het leeuwendeel van de wedstrijd was de organisatie goed bij Oranje."

,,Nederlandse samba!", kopt L'Equipe. ,,We hadden voorafgaande aan het prachtige affiche Nederland tegen Brazilië een duel van 22 kunstenaars verwacht en we werden niet teleurgesteld."

Ook Cédric Chapuis van de gerenomeerde Franse sportkrant roemt Robben. ,,Michel Bastos werd na een uur spelen gewisseld, en dat was niet zomaar. Robben speelde hem stuk. Hij had meerdere overtredingen nodig om de aanvaller van Bayern München af te stoppen, pakte een gele kaart en ontsnapte aan een tweede prent. Dunga maakte een verstandige beslissing om hem snel daarna te wisselen." (RED)
  zaterdag 3 juli 2010 @ 10:17:59 #110
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_83600385
Heeft iemand ook een krantenartikel gevonden waarin wordt verwezen naar Brazilianen die hun tv door het raam gooien?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_83600853
Ik vind het bijzonder dat iedereen Brazilië afdoet als de grootste horde, terwijl naar mijn idee Spanje veel beter staat te ballen.
HÆLP.
pi_83600956
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:16 schreef BramKVO het volgende:
En ook hier alweer een Belgie-gebash ... Sorry, maar straks begin ik nog te geloven dat NL'ers gefrustreerd zijn tov Belgen , hoe sommigen hier altijd maar weer Belgie ergens bij betrekken ... Weten jullie dan niet dat de helft van Belgie voor jullie supportert ??? Dat sommge cafe's hier oranje vlaggen ophangen en volop oranje steunen ?? Tot sommige commentators toe zelfs ... En dan nog maar blijven Belgie bashen , wie is er dan arrogant en bitter ?

o ja, en de ergste is die basscross die hier dan nog eens persoonlijk tegen mij begint, terwijl ik dus NIETS tégen oranje heb gepost ...
Maar jij zou ook moeten weten dat er genoeg NLers zijn die voor Belgie supporten dus ik snap niet waarom jij je hieraan zo stoort...

Overigens ben ik het eens met het 'belgen gezeur'. Als sneijder optimistisch is en zegt "misschien nemen we die cup mee naar huis" en Belgen dat aangrijpen om boos te worden... Tja, dat is gewoon triest. Jullie winnen altijd het dictee, misschien zouden jullie eens in het woordenboek moeten checken wat 'misschien' betekent?
pi_83601737
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:44 schreef NorthernStar het volgende:
Deze moet je even lezen. Geweldig stukje.

Kelly: Only an idiot would bet against the Netherlands now

Erg mooi geschreven.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 13:37:41 #114
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_83605730
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 10:47 schreef ehqo. het volgende:
Ik vind het bijzonder dat iedereen Brazilië afdoet als de grootste horde, terwijl naar mijn idee Spanje veel beter staat te ballen.
De grootste horde naar de finale. Spanje kunnen we pas daar tegenkomen. We weten de finalist gewoon nog niet, dus wie weet komen we Spanje nooit tegen.
Ik heb geen signature.
pi_83632184
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83632591
quote:
Op zondag 4 juli 2010 01:21 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)aans-commentaar.html
Het einde is briljant...
Hahaha, dat einde inderdaad!
Maradonna ....
  zondag 4 juli 2010 @ 01:52:49 #117
309293 hedphylem
ecoutez we komen hard zo hard
pi_83632873
quote:
Op zondag 4 juli 2010 01:21 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)aans-commentaar.html
Het einde is briljant...
vraag me af wat ze zeiden over die overtreding van Felipe Melo, uit bron kan ik vertellen dat brazilië Robben niet kon uitstaan.
  zondag 4 juli 2010 @ 03:18:49 #118
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83634004
Als ik die norse van Marwijk weer in dat filmpje van Maalderink de buitenlandse pers vijandig te woord zie staan... kan me niet voorstellen dat ook maar 1 buitenlander dit nog een behoorlijke coach vindt.

Van iedere buitenlandse coach daarentegen, heeft Kees Jongkind voor de wedstrijd een uitgebreide reactie gehad op vragen. Die zijn dus fatsoenlijker/professioneler.
  zondag 4 juli 2010 @ 03:22:14 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83634037
quote:
Op zondag 4 juli 2010 @ 03:18 schreef Perico het volgende:
Als ik die norse van Marwijk weer in dat filmpje van Maalderink de buitenlandse pers vijandig te woord zie staan... kan me niet voorstellen dat ook maar 1 buitenlander dit nog een behoorlijke coach vindt.
Ik vond het juist wel weer mooi, die vraag sloeg dan ook nergens op en van Marwijk reageerde gewoon eerlijk. Mooi woord voor het gedrag van de buitenlandse pers: afgunst.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_83634074
Van Marwijk komt uit een volksbuurtje in Deventer. Als je daar als vreemdeling binnenkomt moet je rennen voor je leven. Hij toont zich voor iemand met zijn afkomst bijzonder beschaafd.
  zondag 4 juli 2010 @ 03:42:36 #121
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83634215
quote:
Op zondag 4 juli 2010 03:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het juist wel weer mooi, die vraag sloeg dan ook nergens op en van Marwijk reageerde gewoon eerlijk. Mooi woord voor het gedrag van de buitenlandse pers: afgunst.
Naja het gaat mij meer om de instelling van Bert. Hij vindt iedere vraag niks, als iemand zich ook even vergist wijst hij hem al terecht.

Ook snapt hij niet goed, dat als een Zweedse journalist een vraag stelt en hij deze beantwoordt, de televisie uit Mexico toch graag dezelfde vraag door een Mexicaan gesteld ziet voor hun eigen programma, waardoor Bert het nog eens mag uitleggen. Hoort erbij.
quote:
Op zondag 4 juli 2010 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Van Marwijk komt uit een volksbuurtje in Deventer. Als je daar als vreemdeling binnenkomt moet je rennen voor je leven. Hij toont zich voor iemand met zijn afkomst bijzonder beschaafd.
Daar heb je gelijk in, als Johan Derksen toevallig met gevaar voor eigen leven in de Worp komt nadat hij een mening had over de plaatselijke linksbuiten, is hij blij dat hij nog het leven heeft.
  zondag 4 juli 2010 @ 04:49:17 #122
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_83634586
quote:
Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef Perico het volgende:
Iedereen die zo met de pers om gaat stijgt in mijn achting.
pi_83636632
quote:
Ah, Dikkie Derksen is gearriveerd.
  zondag 4 juli 2010 @ 11:07:35 #124
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83636805
quote:
Op zondag 4 juli 2010 01:52 schreef hedphylem het volgende:

[..]

vraag me af wat ze zeiden over die overtreding van Felipe Melo, uit bron kan ik vertellen dat brazilië Robben niet kon uitstaan.
Nee, dat bleek wel uit het gehak op z'n enkels. Brazilië was maar met 1 ding bezig en dat was met Robben zo snel mogelijk een enkeltje ziekenhuis te geven. Dat Robben dan op een gegeven moment al gaat liggen als hij zo'n houthakker ziet aankomen tja, niet onlogisch dunkt me.

Volgens Dunga speelden wij hard en gemeen maar ik heb alleen Heitnga die overtreding op Fabiano zien maken, erg lomp trouwens zonder bal in de buurt, gewoon rood, maar Robinho en Kaka hoefden itt tot Robben de ambulance niet standby te houden.
pi_83636906
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:16 schreef BramKVO het volgende:
En ook hier alweer een Belgie-gebash ... Sorry, maar straks begin ik nog te geloven dat NL'ers gefrustreerd zijn tov Belgen , hoe sommigen hier altijd maar weer Belgie ergens bij betrekken ... Weten jullie dan niet dat de helft van Belgie voor jullie supportert ??? Dat sommge cafe's hier oranje vlaggen ophangen en volop oranje steunen ?? Tot sommige commentators toe zelfs ... En dan nog maar blijven Belgie bashen , wie is er dan arrogant en bitter ?

o ja, en de ergste is die basscross die hier dan nog eens persoonlijk tegen mij begint, terwijl ik dus NIETS tégen oranje heb gepost ...
Dat dus.. Hier in de buurt ok veel oranje versierde huizen van Belgen.
pi_83640137
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:44 schreef BramKVO het volgende:

[..]

was nochtans een eerlijk bedoeld topic om te kijken wat NL'ers er nu zelf van dachten. Trouwens, is dat weer een nieuwe internet-term, die 'troll' ja, ik lees hier niks anders meer ..
Ik heb trouwens de reacties op HLN zonet eens doorgelezen : ik schat dat 15 % vd reacties negatief zijn ... Maar die posts worden er hier dan blijkbaar uitgehaald om toch maar op Belgie te kunnen kappen.
Niet iedereen is lomp tegen Belgie en vice versa. Maar ik moet eerlijk zeggen dat toen ik een aantal dagen geleden de reacties op HLN had gelezen dat ik zoiets had van zo...er is best veel afgunst hier...
Maar ik weet gewoon zeker dat als Nederland een keer zich niet weet te plaatsen of dat als Belgie verder komt dan Nederland. Dat er meer mensen voor Belgie zijn dan je in eerste instantie zou denken. (maar goed dat is geen zuivere observatie, meer vanuit gevoel gezegd).

Geloof me... Toen wilmots die zuivere kopbal maakte tegen brazilie...en vevolgens werd afgekeurd...goeie genade...ik kond die pendergast wel afschieten....ach...ik hoop jullie vaker tegen te komen op wk's / ek's wat de huidige staat van het Belgische voetbal ook mag zijn.
pi_83640479
De Tour de France commentators van Sporza waren juist weer super positief.
Goede sfeer zoals alleen in Nederland kan en jammer dat dat niet in Belgie kon etc.
Ze hebben liters bier opgevangen op de Coolsingel.
pi_83642970
lollig om in retrospectief te lezen:
quote:
Fearsome Felipe Melo prefers flowers to red cards
Sat Jun 12, 2010 6:54pm IST

By Brian Homewood

JOHANNESBURG (Reuters) - If he received as many flowers as he does red and yellow cards, Brazil's Felipe Melo would be a very happy man.

The defensive midfielder has a fearsome reputation for his crunching tackles, admitting that he often goes over the top, but on Saturday revealed a soft centre which few would have suspected.

"I'm an old romantic," he said to much bewilderment from the hundreds of Brazilian reporters at the team's daily news conference.

"People may think I have a nasty face, but I like to send cards and flowers to my wife, and I like to receive them as well, it's great ... in fact, I get upset if I don't get them.

"We've been married six years but it still feels like we've just started going out," he added.

In football terms, there is nothing romantic about a player who has picked up five red cards in the last two seasons -- one with Brazil and two with each of Juventus and Fiorentina -- and is habitually booked.

But the 27-year-old made no apologies for his style of play and said that he regarded fouling opponents as an occupational hazard rather than unsporting behaviour.

"I'm a defensive midfielder and when the opposition has a counter-attack, I'm obliged to stop them so that something worse doesn't happen," he said with a sincerity which some might admire but which football purists could find alarming.

"If I have to commit a foul, I will. If I have to get a yellow card, I will. It's better than conceding a goal."

On the other hand, he said that red cards were something to be avoided.

"I know that sometimes I go over the top," added Felipe Melo, who was involved in a flare-up with team mate Kaka for a fierce tackle in a training session just after the team had arrived in South Africa.

"It's something I've been thinking about a lot and I know it's something that all Brazilians are worried about. My father is always on my case about this, he won't stop reminding me.

"But I've really prepared for this World Cup, I know that I can't afford to get sent off and leave Brazil with a man short."

He said that seeing Uruguay's Nicolas Lodeiro get a red card after only 16 minutes on the field against France on Friday was a warning light.

"I have to be focused and concentrating," he said. "I can assure you that I've worked very hard on this." (Editing by Michael Holden)
http://in.reuters.com/article/idINIndia-49253820100612
  zondag 4 juli 2010 @ 14:22:08 #129
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_83643213
quote:

Hij heeft in de worp gewoond, de meest rustige wijk van Deventer.

Best wel sneu dat iedereen tegenwoordig die hangsnor napraat.
Und ein frau ist ein frau
pi_83643541
quote:
Op zondag 4 juli 2010 04:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Iedereen die zo met de pers om gaat stijgt in mijn achting.
Inderdaad, op dom gelul moet je gewoon reageren alsof het dom gelul is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 4 juli 2010 @ 14:35:22 #131
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_83643599
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef tralalala het volgende:
De Tour de France commentators van Sporza waren juist weer super positief.
Goede sfeer zoals alleen in Nederland kan en jammer dat dat niet in Belgie kon etc.
Ze hebben liters bier opgevangen op de Coolsingel.
Erg veel journalisten op het Stadhuisplein, inderdaad. En ook veel gegooid bier ja. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_83643824
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:27 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ja, maar laat ons zeggen dat de helft vd Belgen zowaar pro-oranje was (dat was vroeger wel anders). Op HLN staan er minstens evenveel positieve als negatieve reacties. Maar wat doet men hier ? De negatieve reacties andermaal uitvergroten om Belgie opnieuw te kleineren en te bashen. En zoals iemand hier zei, 'nu kan ik begrijpen waarom sommige Belgen een hekel hebben aan NL'ers' ... Dat komt enkel door dergelijke arrogante en misplaatste reacties uit het verleden en heden.
Zowaar het Belgische Rock Werchter wordt er al bijgehaald ... Als dat ook al zo slecht is, waarom zitten er dan 10 000 Nl'ers ???
Bram, niet al te serieus nemen wat hier staat dat doen de normaal denkende ook niet met jullie fora, nogmaals het gros hier wil Nederland en Vlaanden nog altijd ontzettend graag samenvoegen .
Denk eens aan het nationale elftal dat daaruit weer kan rollen
fantastisch nietwaar.
pi_83643861
Bovendien luister ik wel vaker naar Sporza, zal niet zeggen dat er nooit enige rivaliteit is of sportieve frustratie bij de commentatoren, maar over het algemeen positief over Nederland en wij over onze zuiderburen.
Zeker met
wielrennen inderdaad.
  zondag 4 juli 2010 @ 14:50:17 #134
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_83643994
Vreugde vir Nederland
2010-07-02 21:33

Port Elizabeth. - Is daar nog iemand wat vir Nederland se aanslag op die Wêreldbeker lag?

Dít is wat Bert van Marwijk, die Nederlanders se afrigter, gisteraand ná sy sokkerspan se puik sege oor Brasilië wou weet.

Nederland het die opwindende kwarteindstryd hier in die Nelson Mandelabaai-stadion voor ’n rapsie meer as 40 000 toeskouers met 2-1 gewen.

“Toe ek twee jaar terug Nederland se breier geword het, het ek gesê ons doel is om die WB-toernooi te wen,” het Van Marwijk gesê.

“Mense het toe vir ons gelag en my gespot.

“Vandag het ons met fantastiese sokker teen een van die beste spanne in die wêreld gewen, so ek dink ons kan maar ernstig opgeneem word.”

Die Nederlanders moes ’n vroeë agterstand oorkom nadat Robinho Brasilië met ’n pragdoel in die tiende minuut laat voorloop het.

Brasilië het vir die grootste deel van die eerste helfte die botoon gevoer, maar Nederland het algaande met meer selfvertroue gespeel.

In die tweede helfte het die Nederlanders ’n gelukskoot gekry toe Felipe Melo ’n doel teen sy eie span aangeteken het. Dit was in die 54ste minuut toe hy en sy doelwagter, Julio Cesar, kleigetrap en die bal van sy kop die doel­hok ingespat het.

In die 67ste minuut het Wesley Sneijder die beslissende doel behaal – nogal met wat hy as sy eerste doel met ’n kopskoot beskryf het.

Sneijder het gesê sy span het met die rustyd besluit om meer druk op Brasilië se verdediging te plaas.

“Ons afrigter het gesê ons moet by ons patroon hou en die pas aangee,” het Sneijder vertel.

“Bert het ons daaraan herinner dat ons nog altyd weet hoe om doele aan te teken en dat ons die wedstryd moet begin geniet.”

Dunga, die verloopspan se breier, het gesê: “Ons het konsentrasie verloor en sonder ritme gespeel in die tweede helfte.”

Hy wou nie die skeidsregter, Yuichi Nishimura van Japan, kritiseer omdat hy Melo in die 73ste minuut met ’n rooikaart afgestuur het nie.

Melo is gepos nadat hy op die Nederlandse pronkhoendertjie Arjen Robben getrap het.

In daardie stadium het Robben soos ’n sirkusnar al in die rondte gekruip en gemaak of hy erg beseer is ná ’n duikslag. Dit was een van vele stukkies toneelspel wat Robben uitgehaal het.

As iemand net naby hom verbygehardloop het, het hy dramaties neergeslaan en sy linkervoetjie vasgeklou.

Robinho het ’n slag reg oor Robben gaan staan en briesend op hom geskree, natuurlik sonder sukses.

Gepraat van skree – Dunga was in ’n stadium so gefrustreerd met wat op die veld gebeur, hy het aan die dakkie wat oor die plaasvervangers se stoele is, begin ruk.

Dit was die aksies van ’n moedelose man, want sy span is op die dag deeglik ore aangesit.

Op ’n vraag oor sy toekoms, het Dunga gesê almal weet hy is vir vier jaar as afrigter aangestel en dat daardie vier jaar nou verby is.

Hy het bygevoeg dat hy trots is op wat sy span die afgelope vier jaar vermag het.

“Ek het nog nooit die span afgerig om te verloor nie. Nou het ons verloor en ons moet dit op ’n waardige wyse verduur,” het hy gesê.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_83644054
quote:
Op zondag 4 juli 2010 14:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Bram, niet al te serieus nemen wat hier staat dat doen de normaal denkende ook niet met jullie fora, nogmaals het gros hier wil Nederland en Vlaanden nog altijd ontzettend graag samenvoegen .
Denk eens aan het nationale elftal dat daaruit weer kan rollen
fantastisch nietwaar.
Het huidige Nederlands elftal met Vermaelen op de bank in plaats van Ooijer?
pi_83644916
quote:
Op zondag 4 juli 2010 14:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Elk team heeft waterdragers nodig, als we dan de ruggen van onze jeugd kunnen besparen,
hoe veel mooier kan het zijn.
pi_83644972
quote:

[..]

iemand als babel die bij ons niks kan en nooit speelt zal daar de grote vedette zijn, dus dat zegt genoeg lijkt me.
pi_83645067
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

iemand als babel die bij ons niks kan en nooit speelt zal daar de grote vedette zijn, dus dat zegt genoeg lijkt me.
Wie?
pi_83645441
quote:
Dunga was in ’n stadium so gefrustreerd met wat op die veld gebeur, hy het aan die dakkie wat oor die plaasvervangers se stoele is, begin ruk.
Haha, briljant dat Afrikaans!
pi_83645660
quote:

[..]

Proto voor Boschker
Kompany voor Ooijer
En Moussa Dembele voor Babel

werkelijk meer dan dat ziet mijn oog niet
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  zondag 4 juli 2010 @ 16:25:06 #141
75556 erkel
back from Dagestan
pi_83646609
En Lukaku voor van Persie. Dat wordt een hele grote.
Weisst
  zondag 4 juli 2010 @ 16:26:45 #142
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83646652
Dembélé is toch die aanvaller van AZ die dit seizoen 4 goals maakte?
Bedankt Hans.
  zondag 4 juli 2010 @ 16:34:56 #143
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_83646918
quote:

[..]

.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_83647466
Ik denk dat veel NL'ers id toekomst nog zullen schrikken vh Belgisch talent dat er aan zit te komen. Ok, het moet eerst nog ontbolsteren, maar als dat gebeurt, kan Belgie id toekomst een zeer degelijke ploeg krijgen :

Kijk maar eens naar de leeftijden van veel spelers :

Bailly 24
Vermaelen : 24
Kompany : 24
Lombaerts : 25
Alderweireldt : 21
De Roover : 25
Defour : 22
Vertonghen : 23
Carcela : 21
Debruyne : 19
Legear : 23
Witsel : 21
Fellaini : 22
Dembele : 23
Hazard: 19
Lukaku: 17
Benteke : 20
Mirallas: 23

18 vd kernspelers zijn 25 of jonger. En natuurlijk zullen ze zich ook niet allemaal verder ontwikkelen, maar in casu heb je een jonge groep spelers die hopelijk tot een goed team kunnen gekneed worden. Belgie heeft op dit ogenblik de jongste kern van Europa.
  zondag 4 juli 2010 @ 16:54:05 #145
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83647490
Een ploeg die inderdaad een keer mee kan doen aan een toernooi, misschien zelfs een achtste finale bereiken en dan weer naar huis.
Bedankt Hans.
pi_83647615
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef bascross het volgende:
Een ploeg die inderdaad een keer mee kan doen aan een toernooi, misschien zelfs een achtste finale bereiken en dan weer naar huis.
na de acht slechte jaren is dat al een mooi begin. En in een tornooi kan alles, ook dosis geluk en goede loting spelen een rol. Zo komt NL, behalve Brazilie, met Uruguay en Slowakije niet de grootste ploegen tegen op weg naar een mogelijke finale. Terwijl Duitsland, Argentinie, Engeland en Spanje voor de kiezen krijgt. Ook zulke zaken kunnen bepalen of je als ploeg al dan niet ver komt.

Want om eerlijk te zijn, ik vind Mathijsen en Heitinga nu écht niet veel beter dan Vermaelen en Kompany hoor bvb. Ik vond Mathijsen bij Hamburg zelfs zeer zwak tegen Anderlecht en Standard id Europa League.
Aanvallend heeft NL natuurlijk veel meer weelde, maar wat als een Lukaku (17 j) en Hazard (19 j) zich verder kunnen profileren ? Dan kunnen dat misschien ook twee topaanvallers worden.
pi_83647707
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:58 schreef BramKVO het volgende:

[..]

na de acht slechte jaren is dat al een mooi begin. En in een tornooi kan alles, ook dosis geluk en goede loting spelen een rol. Zo komt NL, behalve Brazilie, met Uruguay en Slowakije niet de grootste ploegen tegen op weg naar een mogelijke finale. Terwijl Duitsland, Argentinie, Engeland en Spanje voor de kiezen krijgt. Ook zulke zaken kunnen bepalen of je als ploeg al dan niet ver komt.

Want om eerlijk te zijn, ik vind Mathijsen en Heitinga nu écht niet veel beter dan Vermaelen en Kompany hoor bvb. Ik vond Mathijsen bij Hamburg zelfs zeer zwak tegen Anderlecht en Standard id Europa League.
Aanvallend heeft NL natuurlijk veel meer weelde, maar wat als een Lukaku (17 j) en Hazard (19 j) zich verder kunnen profileren ? Dan kunnen dat misschien ook twee topaanvallers worden.
Tsja, en een land als frankrijk komt helemaal niks tegen.
Man, kap gewoon eens met dat gemiep, wil je?
pi_83647731
quote:
VIDEO: Julio Cesar Bursts Into Tears Again On Arrival In Rio

Yet more emotional scenes as some of the Brazil squad return home.

Share Poor Julio Cesar, he can't stop blubbing following Brazil's World Cup exit.

The Inter keeper, who was at fault for Holland's equaliser on Friday afternoon, struggled to compose himself in his post match interview following the quarter-final defeat. (See video.)

Julio Cesar was amongst a host of Brazil squad members to return home in the early hours of Sunday morning and on arrival at Rio airport he was overcome with emotion as the press and fans that turned up gave him a positive welcome.

He said: "I am very excited. I thank the Brazilian fans. It is the result of three-and-a-half years of work. The team rescued the love of the fans for the national team."

After emerging through the throng of press men, the Brazil number one joined his mother in a waiting car and the footage below clearly shows him crying again, simply overwhelmed with emotion.

Felipe Melo meanwhile also returned to Rio but refused to say anything publicly and besides Dunga is undoubtedly the villain of the piece in Brazil.

http://www.goal.com/en/ne(...)in-on-arrival-in-rio

hihi leuk filmpje
pi_83647865
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 4 juli 2010 @ 17:20:20 #150
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83648192
Ben benieuwd of Melo nog veilig over straat kan daar.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83648196
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 00:03 schreef Merkie het volgende:

[..]

Net Nederlanders?
Net als Nederlanders
  zondag 4 juli 2010 @ 17:38:40 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83648757
quote:
Op zondag 4 juli 2010 @ 16:52 schreef BramKVO het volgende:
Ik denk dat veel NL'ers id toekomst nog zullen schrikken vh Belgisch talent dat er aan zit te komen. Ok, het moet eerst nog ontbolsteren, maar als dat gebeurt, kan Belgie id toekomst een zeer degelijke ploeg krijgen :

Bailly 24

18 vd kernspelers zijn 25 of jonger. En natuurlijk zullen ze zich ook niet allemaal verder ontwikkelen, maar in casu heb je een jonge groep spelers die hopelijk tot een goed team kunnen gekneed worden. Belgie heeft op dit ogenblik de jongste kern van Europa.
De Belgische ploeg lijkt inderdaad op de goede weg te zijn. Ik zal juichen voor de Zuiberburen mochten ze het EK halen .
pi_83648783
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef ShevaJB het volgende:
Ben benieuwd of Melo nog veilig over straat kan daar.
Nou....
quote:
Legendary Striker Ronaldo Tells Felipe Melo - Don't Come Back To Brazil
Melo receives the elbow from former ace after stamping his feet on Brazil's World Cup dream...

Former Brazil striker Ronaldo has told Felipe Melo not to return home for his summer holidays following his part in the Selecao's World Cup exit.

Melo scored an own goal and then got himself sent off after stamping on Arjen Robben to leave Brazil's hopes of a sixth World Cup triumph in tatters.

And his actions have been met with a regiment of criticism back home. Ronaldo warned Melo not to bother heading back to Sao Paulo with the Brazil squad when they return home later fearing a backlash from fans.

"Felipe Melo better not come to Brazil for his holidays," Ronaldo said via his Twitter.

"I don't understand the lack of communication between Melo and Julio Cesar. When he comes out Julio always shouts, but this time both men went for the ball," added Ronaldo commenting the own goal.

"To my friends with sympathies, it's a difficult time, but you guys are warriors. [World Cup] 2014 will be he soon and we will have a great one," concluded 'O Fenomeno'.
http://www.goal.com/en/ne(...)do-tells-felipe-melo
pi_83649392
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De Belgische ploeg lijkt inderdaad op de goede weg te zijn. Ik zal juichen voor de Zuiberburen mochten ze het EK halen .
QFT
  zondag 4 juli 2010 @ 18:15:34 #155
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83649670
Ik vind het toch wel zielig hoe de beste keeper van de wereld zo huilt omdat hij een goal heeft door gelaten.

Ik ben graag legendarisch, maar dit raakt me wel.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 4 juli 2010 @ 18:25:46 #156
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_83649958
Wat mij raakt zijn jouw posts die je altijd op zo''n kut manier eindigt
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 4 juli 2010 @ 18:31:42 #157
309293 hedphylem
pi_83650106
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef BramKVO het volgende:

Bailly 24

wie zijn dat? belgië kennende zou het weer een team zijn dat genoegen zal nemen met enkel deelname, meer wensen is daar arrogantie. hoezo talent trouwens?
pi_83651134
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef hedphylem het volgende:

[..]

wie zijn dat? belgië kennende zou het weer een team zijn dat genoegen zal nemen met enkel deelname, meer wensen is daar arrogantie. hoezo talent trouwens?
als jij van de meeste spelers nog niet gehoord hebt, zegt dat meer over jouw voetbalkennis dan over die spelers.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:15:21 #159
309293 hedphylem
pi_83651268
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef BramKVO het volgende:

[..]

als jij van de meeste spelers nog niet gehoord hebt, zegt dat meer over jouw voetbalkennis dan over die spelers.
misschien als ze wat prominent waren in de voetbalwereld zou ik de meerderheid kennen, hoezo talent? daarnaast volg ik de belgische competitie niet, dat zulke sterren bij b-elftalletjes spelen, dat dat kan in belgië!

[ Bericht 18% gewijzigd door hedphylem op 04-07-2010 19:22:40 ]
  zondag 4 juli 2010 @ 19:16:15 #160
309197 Lodero
Wie is ut?
pi_83651295
quote:

[..]

Op één na zijn het gewoon allemaal spelers die bij het Nederlandse elftal niet eens op de tribune zouden mogen zitten.
Dit is duvel op de mic.
pi_83651320
quote:

[..]

Maar op het EK van 2012 komen gij dan uit voor Vlaanderen of Wallonie?
  zondag 4 juli 2010 @ 19:23:56 #162
309293 hedphylem
pi_83651499
daarnaast komt het meeste talent gewoon uit nederland, tenminste zover europa gaat.
  Trouwste user 2022 zondag 4 juli 2010 @ 20:10:52 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_83652973
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef hedphylem het volgende:

[..]

Ze moeten toch tegen Duitsland in de kwalificatie voor het EK ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_83653806
ik denk ook dat het te maken heeft hoe je een talent definieert hoor

Bij Feyenoord kan dat dit jaar trouwens leuk worden.

Leroy Fer, Bart Schenkeveld, Luis Pedro, Stefan de Vrij en Luc Castagnios

Ik durf te wedden dat er in Eindhoven en de Hoofdstad ook nog wel het 1 en ander fijns rondloopt

De Belgische competitie leidt gewoon slecht tot niet op, dan heb je talenten, maar wat kun je er op termijn mee?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_83654890
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:15 schreef hedphylem het volgende:

[..]

misschien als ze wat prominent waren in de voetbalwereld zou ik de meerderheid kennen, hoezo talent? daarnaast volg ik de belgische competitie niet, dat zulke sterren bij b-elftalletjes spelen, dat dat kan in belgië!
dus spelers die bij Arsenal, Man City, Everton, Ajax, Lille, ... spelen, ken jij niet ? Dat Hazard op 19-jarige leeftijd tweede eindigde in de rubriek 'beste speler van de Franse competitie', wil niet zeggen dat hij als talent wordt gezien ? Spelen Mathijsen en Heitinga bij betere clubs dan ? Het aanvallend compartiment van NL speelt inderdaad bij absolute topclubs, maar de NL verdedigende spelers spelen heus niet bij betere clubs.
Maar jij bent duidelijk iemand die enkel spelers van Real madrid of Man U kent, maar dan wel pretendeert dat hij de voetbalwereld kent wellicht.
pi_83655411
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef BramKVO het volgende:

Bailly 24

Ik ken niemand van deze lijst
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_83655790
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef afcajos het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd, zonder wikigedoe

Bailly 24
Vermaelen : 24 Ajax
Kompany : 24 Man City
Alderweireldt : 21 Ajax
De Roover : 25 zat ie ooit niet bij Sparta?
Vertonghen : 23 Ajax
Witsel : 21 weleens van gehoord
Dembele : 23 AZ

En dat was het
  zondag 4 juli 2010 @ 21:18:55 #168
302941 MafLander
muahaaahahhaa
pi_83655802
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef afcajos het volgende:

[..]

En dan heb je AFCA in je naam
pi_83656759
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef MafLander het volgende:

[..]

En dan heb je AFCA in je naam
Het is toch leuk om die Belg hier een beetje te trollen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 4 juli 2010 @ 21:39:13 #170
309293 hedphylem
pi_83656906
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef BramKVO het volgende:

[..]

dus spelers die bij Arsenal, Man City, Everton, Ajax, Lille, ... spelen, ken jij niet ? Dat Hazard op 19-jarige leeftijd tweede eindigde in de rubriek 'beste speler van de Franse competitie', wil niet zeggen dat hij als talent wordt gezien ? Spelen Mathijsen en Heitinga bij betere clubs dan ? Het aanvallend compartiment van NL speelt inderdaad bij absolute topclubs, maar de NL verdedigende spelers spelen heus niet bij betere clubs.
Maar jij bent duidelijk iemand die enkel spelers van Real madrid of Man U kent, maar dan wel pretendeert dat hij de voetbalwereld kent wellicht.
dat 2 van de 18 spelers buiten de benalux speelt, en van de resterende 16 de helft in de vergetelheid zijn geraakt in b-elftallen in belgië is zeker de kern van het jonge talent, en dan pretendeer ik.

nederland produceert sowieso het meeste talent uit europa, dat we 2 x op een rij het U-21 kampioenschap winnen is al een aardig visitekaartje op zich.
pi_83658065
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef hedphylem het volgende:

[..]

dat 2 van de 18 spelers buiten de benalux speelt, en van de resterende 16 de helft in de vergetelheid zijn geraakt in b-elftallen in belgië is zeker de kern van het jonge talent, en dan pretendeer ik.

jouw voetbalkennis is dus echt nihil te noemen als je denkt dat er slechts twee van die 18 buiten de benelux spelen. En waar je die b-elftallen vandaan haalt, is mij ook een raadsel. Maar ja, zolang je maar kunt bekritiseren of lachen hé, of er nu iets van correct is of niet, maakt niet veel uit blijkbaar.
pi_83658518
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef BramKVO het volgende:

[..]

jouw voetbalkennis is dus echt nihil te noemen als je denkt dat er slechts twee van die 18 buiten de benelux spelen. En waar je die b-elftallen vandaan haalt, is mij ook een raadsel. Maar ja, zolang je maar kunt bekritiseren of lachen hé, of er nu iets van correct is of niet, maakt niet veel uit blijkbaar.
Als ze talent zouden hebben, wat jij beweert, dan mogen ze wel eens iets presteren. 2 jaar geleden was Sneijder ook nog 23 en dat was toen al een klassespeler. Ik vind het Belgisch elftal alles behalve talentvol als zelfs Oostenrijk en Nieuw-Zeeland als bedreiging worden ervaren.

Als ze nu niks kunnen, dan kunnen ze nooit niks.
Ron Paul 2012
  zondag 4 juli 2010 @ 22:05:55 #173
309293 hedphylem
pi_83658558
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef BramKVO het volgende:

[..]

de belgische competitie bedoel is daarmee, dat stelt toch geen ruk voor. daarom zijn ook 4 van die 18 spelers als kleine mannetjes begonnen bij het ajax jeugdprogramma (waar ontzettend veel grote spelers vandaan komen) in plaats van dat ze nog verder gaan in belgië, dus eigenlijk is het grote 'talent'-kern van belgië ook gewoon een product van nederlandse bodem.
pi_83659516
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd, zonder wikigedoe

Bailly 24
Vermaelen : 24 Ajax
Kompany : 24 Man City
Alderweireldt : 21 Ajax
De Roover : 25 zat ie ooit niet bij Sparta?
Vertonghen : 23 Ajax
Witsel : 21 weleens van gehoord
Dembele : 23 AZ

En dat was het
Staan toch een paar spelers tussen die ik graag bij mijn club PSV zou willen zien maar al weet dat dat waarschijnlijk niet haalbaar is. Lukaku en Hazard bijvoorbeeld.

Maar Bram, laat je niet zo kennen, anders ben je net zo erg als al die treurige Nederlanders die op het Belgische

forum gaan zeggen dat Nederland zo goed was en helemaal niet allemaal arrogant etc zijn. Groot-Nederland haha.
pi_83660654
Wat heeft al dat gepraat over de rode duivels te maken met dit topic ???
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_83662153
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef hedphylem het volgende:

[..]

nederland produceert sowieso het meeste talent uit europa, dat we 2 x op een rij het U-21 kampioenschap winnen is al een aardig visitekaartje op zich.
Wat lul jij uit je nek man, tering
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 juli 2010 @ 23:19:01 #177
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83662250
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef TLC het volgende:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_83662957
quote:
  zondag 4 juli 2010 @ 23:46:13 #179
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_83663640
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:52 schreef Croupouque het volgende:
Het verbaast me ook niets, hoor.
Ik ben opgegroeid aan de Belgische grens, en het beeld dat Nederlanders van die "sympathieke Belgen" hebben klopt allerminst. Belgen verwijten Nederlanders vaak een zekere vorm van arrogantie, maar dat is een misverstand veroorzaakt door een groot cultuurverschil. Wij zijn direct in de manier waarop we onszelf uiten, Belgen bedekken hun woorden met een mantel van valse bescheidenheid, doen op het eerste gezicht vriendelijk tegen je maar steken vervolgens een giftige dolk in je rug wanneer je je omkeert. Ze hebben echter, en dat moet je ze nageven, wél een betere keuken.
hypocriete motherfuckers (met name hoogopgeleide ijverige vrouwelijke belgen) zijn het.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:02:55 #180
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_83664512
quote:
Kan een mod dat gebazel niet even lekker weggooien?
Life is what you make it.
pi_83664542
Iedereen kent Axel 'doodschop' Witsel toch wel?

Daarnaast zitten er genoeg bekende namen tussen. Ik vind ook dat gevit op 'de Belgen' een beetje hypocriet, er zijn genoeg Vlamingen die ons met hart en ziel steunen en er zijn genoeg Nederlanders die de Belgen niet zouden steunen.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:34:24 #182
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_83665911
Ik volg dit topic met plezier maar de discussie over België begint me steeds meer te ergeren. Doe dat ergens anders, gewoon in VBL.

En de Belgen die ons steunen, bedankt!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 5 juli 2010 @ 00:35:09 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83665939
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef Strani het volgende:
Ik volg dit topic met plezier maar de discussie over België begint me steeds meer te ergeren. Doe dat ergens anders, gewoon in VBL.

En de Belgen die ons steunen, bedankt!
Mee eens, ophoepelen met dat gezever.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:52:17 #184
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_83668410
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:03 schreef wopwopwop het volgende:
Iedereen kent Axel 'doodschop' Witsel toch wel?

Daarnaast zitten er genoeg bekende namen tussen. Ik vind ook dat gevit op 'de Belgen' een beetje hypocriet, er zijn genoeg Vlamingen die ons met hart en ziel steunen en er zijn genoeg Nederlanders die de Belgen niet zouden steunen.
OEEEEEEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
  maandag 5 juli 2010 @ 03:39:23 #186
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_83668884
Om het topic weer op weg te helpen en gewoon een leuke quote:
quote:
Blatter, Dunga, Van Marwik, go back to your Death Star. Destroy football in other galaxies but please leave us alone.
Bij: http://www.guardian.co.uk(...)rld-cup-match-report

Sowieso leuke verslagen daar.
  maandag 5 juli 2010 @ 03:40:36 #187
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_83668894
Wat is dat toch met dat wereldwijde syndroom dat er voor zorgt dat Nederlandse namen vrijwel automatisch fout worden geschreven?
  maandag 5 juli 2010 @ 03:44:46 #188
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_83668918
quote:
Op maandag 5 juli 2010 03:40 schreef Strani het volgende:
Wat is dat toch met dat wereldwijde syndroom dat er voor zorgt dat Nederlandse namen vrijwel automatisch fout worden geschreven?
Dat is dan samen met het duits omdat de geschiedenis ligt in het germaans en niet in het angelsaksiche of latijn. Waar veel van de andere talen uit zijn gekomen.
  maandag 5 juli 2010 @ 03:46:45 #189
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_83668931
quote:
Op maandag 5 juli 2010 03:44 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dat is dan samen met het duits omdat de geschiedenis ligt in het germaans en niet in het angelsaksiche of latijn. Waar veel van de andere talen uit zijn gekomen.
Jawel, maar het is me echt al zo vaak opgevallen dat mensen het nog niet eens goed kunnen spellen als ze het alleen maar hoeven over te schrijven van een andere bron.

Wel weer een beetje off-topic van me trouwens dus nu inhoudelijk: Ik vond het enorm meevallen met dat 'cheaten'.. Gewoon pay-back voor al die overtredingen in de eerste helft.
  maandag 5 juli 2010 @ 04:03:57 #190
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_83669031
quote:
Op maandag 5 juli 2010 03:46 schreef Strani het volgende:

[..]

Jawel, maar het is me echt al zo vaak opgevallen dat mensen het nog niet eens goed kunnen spellen als ze het alleen maar hoeven over te schrijven van een andere bron.

Wel weer een beetje off-topic van me trouwens dus nu inhoudelijk: Ik vond het enorm meevallen met dat 'cheaten'.. Gewoon pay-back voor al die overtredingen in de eerste helft.
Journalistiek is nou eenmaal naar de klote gegaan in de 21ste eeuw.

Ook bij het commentaar op bbc vonden ze dat bastos een tweede gele en dus rood had verdiend. Ook die site die ik net gaf geeft aan, waarom zou je het niet doen.
  maandag 5 juli 2010 @ 04:04:41 #191
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_83669035
quote:
Op maandag 5 juli 2010 03:44 schreef Tweek het volgende:

[..]

Jij praat wel, maar jij zegt niets.

Drie keer raden waar jou angelsakische talen van afgeleid zijn.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  maandag 5 juli 2010 @ 04:05:57 #192
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_83669042
quote:
Op maandag 5 juli 2010 04:04 schreef Ensaf het volgende:

[..]

Jij praat wel, maar jij zegt niets.

Drie keer raden waar jou angelsakische talen van afgeleid zijn.
Ik ga gokken op het arabisch?
  maandag 5 juli 2010 @ 11:16:01 #193
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83673900
quote:
Op maandag 5 juli 2010 03:39 schreef Tweek het volgende:
Om het topic weer op weg te helpen en gewoon een leuke quote:
[..]

Bij: http://www.guardian.co.uk(...)rld-cup-match-report

Sowieso leuke verslagen daar.

Waar is de naam Capello? Wat was dat dramatisch zeg, dat Engelse team en wij staan dan nog in de halve finale. Engeland ging na achtste finale naar huis.
Bedankt Hans.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:26:24 #194
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83674269
die namen van bild.de

Schweini, yogi, Poldi
Ozil is besser als Messi
Wir wollen jeden schlagen
Zo halen wij der WM titel

wtf, wat een opscheppers, bijna nog erger als Nederlanders.
NLD ftw!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 5 juli 2010 @ 12:48:32 #195
40566 Ericr
Livewrong
pi_83677317
quote:
The bottom line about Van Marwijk’s Holland is that it’s eight guys defending and three guys trying to score. Which, given the raw material at his disposal, is not a bad game plan.
http://www.heraldscotland(...)ass-heroes-1.1039094

Verder vooral het downplayen van de kwaliteiten van het Nederlands elftal, gedeeltelijk wel terecht natuurlijk.
  maandag 5 juli 2010 @ 12:56:26 #196
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83677605
quote:
And while we’re on the task of 
illustrating just what a rag-tag bunch this Holland defence are likely to be in the semi-final,
Dit vind ik wel erg denigrerend. Zeker voor een verdediging die nog maar 1 doelpunt tegen heeft gekregen in het hele WK (penalties niet meegerekend, dat was tenslotte niet hun fout).
  maandag 5 juli 2010 @ 12:58:10 #197
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83677666
Een beetje raar artikel.
2000 light years from home
  maandag 5 juli 2010 @ 12:58:33 #198
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_83677685
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  maandag 5 juli 2010 @ 13:04:47 #199
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83677884
Ik denk dat de meeste landen gewoon jaloers zijn. Alle landen die zeiken, klagen en winen zijn toevallig NET de landen die er als eerste uitgeflikkert zijn. Duitsland hoor ik niet klagen over NLD e.d.

ze zijn jaloers. jaloers omdat ze zuigen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 5 juli 2010 @ 13:08:12 #200
40566 Ericr
Livewrong
pi_83677992
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit vind ik wel erg denigrerend. Zeker voor een verdediging die nog maar 1 doelpunt tegen heeft gekregen in het hele WK (penalties niet meegerekend, dat was tenslotte niet hun fout).

Volgens mij wordt er alleen maar aangegeven dat de verdediging een bij elkaar geraapt zootje is in de halve finale. Zonder van der Wiel en de Jong is dat ook wel een beetje het geval natuurlijk, Artikel komt verder wel wat zuur over, alsof het alleen maar een blok verdedigers is met drie aanvallers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')