abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83648196
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 00:03 schreef Merkie het volgende:

[..]

Net Nederlanders?
Net als Nederlanders
  zondag 4 juli 2010 @ 17:38:40 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83648757
quote:
Op zondag 4 juli 2010 @ 16:52 schreef BramKVO het volgende:
Ik denk dat veel NL'ers id toekomst nog zullen schrikken vh Belgisch talent dat er aan zit te komen. Ok, het moet eerst nog ontbolsteren, maar als dat gebeurt, kan Belgie id toekomst een zeer degelijke ploeg krijgen :

Kijk maar eens naar de leeftijden van veel spelers :

Bailly 24
Vermaelen : 24
Kompany : 24
Lombaerts : 25
Alderweireldt : 21
De Roover : 25
Defour : 22
Vertonghen : 23
Carcela : 21
Debruyne : 19
Legear : 23
Witsel : 21
Fellaini : 22
Dembele : 23
Hazard: 19
Lukaku: 17
Benteke : 20
Mirallas: 23

18 vd kernspelers zijn 25 of jonger. En natuurlijk zullen ze zich ook niet allemaal verder ontwikkelen, maar in casu heb je een jonge groep spelers die hopelijk tot een goed team kunnen gekneed worden. Belgie heeft op dit ogenblik de jongste kern van Europa.
De Belgische ploeg lijkt inderdaad op de goede weg te zijn. Ik zal juichen voor de Zuiberburen mochten ze het EK halen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_83648783
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef ShevaJB het volgende:
Ben benieuwd of Melo nog veilig over straat kan daar.
Nou....
quote:
Legendary Striker Ronaldo Tells Felipe Melo - Don't Come Back To Brazil
Melo receives the elbow from former ace after stamping his feet on Brazil's World Cup dream...

Former Brazil striker Ronaldo has told Felipe Melo not to return home for his summer holidays following his part in the Selecao's World Cup exit.

Melo scored an own goal and then got himself sent off after stamping on Arjen Robben to leave Brazil's hopes of a sixth World Cup triumph in tatters.

And his actions have been met with a regiment of criticism back home. Ronaldo warned Melo not to bother heading back to Sao Paulo with the Brazil squad when they return home later fearing a backlash from fans.

"Felipe Melo better not come to Brazil for his holidays," Ronaldo said via his Twitter.

"I don't understand the lack of communication between Melo and Julio Cesar. When he comes out Julio always shouts, but this time both men went for the ball," added Ronaldo commenting the own goal.

"To my friends with sympathies, it's a difficult time, but you guys are warriors. [World Cup] 2014 will be he soon and we will have a great one," concluded 'O Fenomeno'.
http://www.goal.com/en/ne(...)do-tells-felipe-melo
pi_83649392
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De Belgische ploeg lijkt inderdaad op de goede weg te zijn. Ik zal juichen voor de Zuiberburen mochten ze het EK halen .
QFT
  zondag 4 juli 2010 @ 18:15:34 #155
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83649670
Ik vind het toch wel zielig hoe de beste keeper van de wereld zo huilt omdat hij een goal heeft door gelaten.

Ik ben graag legendarisch, maar dit raakt me wel.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 4 juli 2010 @ 18:25:46 #156
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_83649958
Wat mij raakt zijn jouw posts die je altijd op zo''n kut manier eindigt
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 4 juli 2010 @ 18:31:42 #157
309293 hedphylem
ecoutez we komen hard zo hard
pi_83650106
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef BramKVO het volgende:
Ik denk dat veel NL'ers id toekomst nog zullen schrikken vh Belgisch talent dat er aan zit te komen. Ok, het moet eerst nog ontbolsteren, maar als dat gebeurt, kan Belgie id toekomst een zeer degelijke ploeg krijgen :

Bailly 24

18 vd kernspelers zijn 25 of jonger. En natuurlijk zullen ze zich ook niet allemaal verder ontwikkelen, maar in casu heb je een jonge groep spelers die hopelijk tot een goed team kunnen gekneed worden. Belgie heeft op dit ogenblik de jongste kern van Europa.
wie zijn dat? belgië kennende zou het weer een team zijn dat genoegen zal nemen met enkel deelname, meer wensen is daar arrogantie. hoezo talent trouwens?
pi_83651134
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef hedphylem het volgende:

[..]

wie zijn dat? belgië kennende zou het weer een team zijn dat genoegen zal nemen met enkel deelname, meer wensen is daar arrogantie. hoezo talent trouwens?
als jij van de meeste spelers nog niet gehoord hebt, zegt dat meer over jouw voetbalkennis dan over die spelers.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:15:21 #159
309293 hedphylem
pi_83651268
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef BramKVO het volgende:

[..]

als jij van de meeste spelers nog niet gehoord hebt, zegt dat meer over jouw voetbalkennis dan over die spelers.
misschien als ze wat prominent waren in de voetbalwereld zou ik de meerderheid kennen, hoezo talent? daarnaast volg ik de belgische competitie niet, dat zulke sterren bij b-elftalletjes spelen, dat dat kan in belgië!

[ Bericht 18% gewijzigd door hedphylem op 04-07-2010 19:22:40 ]
  zondag 4 juli 2010 @ 19:16:15 #160
309197 Lodero
Wie is ut?
pi_83651295
quote:

[..]

Op één na zijn het gewoon allemaal spelers die bij het Nederlandse elftal niet eens op de tribune zouden mogen zitten.
Dit is duvel op de mic.
pi_83651320
quote:

[..]

Maar op het EK van 2012 komen gij dan uit voor Vlaanderen of Wallonie?
  zondag 4 juli 2010 @ 19:23:56 #162
309293 hedphylem
pi_83651499
daarnaast komt het meeste talent gewoon uit nederland, tenminste zover europa gaat.
  Trouwste user 2022 zondag 4 juli 2010 @ 20:10:52 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_83652973
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef hedphylem het volgende:

[..]

Ze moeten toch tegen Duitsland in de kwalificatie voor het EK ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_83653806
ik denk ook dat het te maken heeft hoe je een talent definieert hoor

Bij Feyenoord kan dat dit jaar trouwens leuk worden.

Leroy Fer, Bart Schenkeveld, Luis Pedro, Stefan de Vrij en Luc Castagnios

Ik durf te wedden dat er in Eindhoven en de Hoofdstad ook nog wel het 1 en ander fijns rondloopt

De Belgische competitie leidt gewoon slecht tot niet op, dan heb je talenten, maar wat kun je er op termijn mee?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_83654890
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:15 schreef hedphylem het volgende:

[..]

misschien als ze wat prominent waren in de voetbalwereld zou ik de meerderheid kennen, hoezo talent? daarnaast volg ik de belgische competitie niet, dat zulke sterren bij b-elftalletjes spelen, dat dat kan in belgië!
dus spelers die bij Arsenal, Man City, Everton, Ajax, Lille, ... spelen, ken jij niet ? Dat Hazard op 19-jarige leeftijd tweede eindigde in de rubriek 'beste speler van de Franse competitie', wil niet zeggen dat hij als talent wordt gezien ? Spelen Mathijsen en Heitinga bij betere clubs dan ? Het aanvallend compartiment van NL speelt inderdaad bij absolute topclubs, maar de NL verdedigende spelers spelen heus niet bij betere clubs.
Maar jij bent duidelijk iemand die enkel spelers van Real madrid of Man U kent, maar dan wel pretendeert dat hij de voetbalwereld kent wellicht.
pi_83655411
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef BramKVO het volgende:

Bailly 24

Ik ken niemand van deze lijst
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_83655790
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef afcajos het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd, zonder wikigedoe

Bailly 24
Vermaelen : 24 Ajax
Kompany : 24 Man City
Alderweireldt : 21 Ajax
De Roover : 25 zat ie ooit niet bij Sparta?
Vertonghen : 23 Ajax
Witsel : 21 weleens van gehoord
Dembele : 23 AZ

En dat was het
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  zondag 4 juli 2010 @ 21:18:55 #168
302941 MafLander
muahaaahahhaa
pi_83655802
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef afcajos het volgende:

[..]

En dan heb je AFCA in je naam
pi_83656759
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef MafLander het volgende:

[..]

En dan heb je AFCA in je naam
Het is toch leuk om die Belg hier een beetje te trollen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 4 juli 2010 @ 21:39:13 #170
309293 hedphylem
pi_83656906
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef BramKVO het volgende:

[..]

dus spelers die bij Arsenal, Man City, Everton, Ajax, Lille, ... spelen, ken jij niet ? Dat Hazard op 19-jarige leeftijd tweede eindigde in de rubriek 'beste speler van de Franse competitie', wil niet zeggen dat hij als talent wordt gezien ? Spelen Mathijsen en Heitinga bij betere clubs dan ? Het aanvallend compartiment van NL speelt inderdaad bij absolute topclubs, maar de NL verdedigende spelers spelen heus niet bij betere clubs.
Maar jij bent duidelijk iemand die enkel spelers van Real madrid of Man U kent, maar dan wel pretendeert dat hij de voetbalwereld kent wellicht.
dat 2 van de 18 spelers buiten de benalux speelt, en van de resterende 16 de helft in de vergetelheid zijn geraakt in b-elftallen in belgië is zeker de kern van het jonge talent, en dan pretendeer ik.

nederland produceert sowieso het meeste talent uit europa, dat we 2 x op een rij het U-21 kampioenschap winnen is al een aardig visitekaartje op zich.
pi_83658065
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef hedphylem het volgende:

[..]

dat 2 van de 18 spelers buiten de benalux speelt, en van de resterende 16 de helft in de vergetelheid zijn geraakt in b-elftallen in belgië is zeker de kern van het jonge talent, en dan pretendeer ik.

jouw voetbalkennis is dus echt nihil te noemen als je denkt dat er slechts twee van die 18 buiten de benelux spelen. En waar je die b-elftallen vandaan haalt, is mij ook een raadsel. Maar ja, zolang je maar kunt bekritiseren of lachen hé, of er nu iets van correct is of niet, maakt niet veel uit blijkbaar.
pi_83658518
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef BramKVO het volgende:

[..]

jouw voetbalkennis is dus echt nihil te noemen als je denkt dat er slechts twee van die 18 buiten de benelux spelen. En waar je die b-elftallen vandaan haalt, is mij ook een raadsel. Maar ja, zolang je maar kunt bekritiseren of lachen hé, of er nu iets van correct is of niet, maakt niet veel uit blijkbaar.
Als ze talent zouden hebben, wat jij beweert, dan mogen ze wel eens iets presteren. 2 jaar geleden was Sneijder ook nog 23 en dat was toen al een klassespeler. Ik vind het Belgisch elftal alles behalve talentvol als zelfs Oostenrijk en Nieuw-Zeeland als bedreiging worden ervaren.

Als ze nu niks kunnen, dan kunnen ze nooit niks.
Ron Paul 2012
  zondag 4 juli 2010 @ 22:05:55 #173
309293 hedphylem
pi_83658558
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef BramKVO het volgende:

[..]

de belgische competitie bedoel is daarmee, dat stelt toch geen ruk voor. daarom zijn ook 4 van die 18 spelers als kleine mannetjes begonnen bij het ajax jeugdprogramma (waar ontzettend veel grote spelers vandaan komen) in plaats van dat ze nog verder gaan in belgië, dus eigenlijk is het grote 'talent'-kern van belgië ook gewoon een product van nederlandse bodem.
pi_83659516
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd, zonder wikigedoe

Bailly 24
Vermaelen : 24 Ajax
Kompany : 24 Man City
Alderweireldt : 21 Ajax
De Roover : 25 zat ie ooit niet bij Sparta?
Vertonghen : 23 Ajax
Witsel : 21 weleens van gehoord
Dembele : 23 AZ

En dat was het
Staan toch een paar spelers tussen die ik graag bij mijn club PSV zou willen zien maar al weet dat dat waarschijnlijk niet haalbaar is. Lukaku en Hazard bijvoorbeeld.

Maar Bram, laat je niet zo kennen, anders ben je net zo erg als al die treurige Nederlanders die op het Belgische

forum gaan zeggen dat Nederland zo goed was en helemaal niet allemaal arrogant etc zijn. Groot-Nederland haha.
pi_83660654
Wat heeft al dat gepraat over de rode duivels te maken met dit topic ???
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')