Ik zie het inderdaad... al heb ik nog even geen idee waar dat door komt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:38 schreef Briggy het volgende:
@Sirolf... In chrome zie ik niks op deze pagina als ik wil kijken wat er vanmiddag tussen 15-16 gedraaid is![]()
Kmoest IE opstarten, de horror![]()
Ennuh verder allemaal een GOEDENAVOND!
http://twitter.com/giel3fmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:01 schreef miieejj het volgende:
wat is de twitter username (ofzoiets) van giel..?
Ut werktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad... al heb ik nog even geen idee waar dat door komt.
Overigens kijk ik ook niet in IE... alleen in Firefox.
[edit]
Done! De H3 werd afgesloten met een /H2, en dat kan natuurlijk niet...
Topquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[edit]
Bush is back.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Glycerine, zo maar even opzetten in Spotify
Wie, wat, waar en wanneer?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Tsjonge jonge lees ik dus net iets over een liefdesprogramma op zondagavond bij 3FM. Het moet
toch niet gekker worden
Wanneer ga je de site uitfaseren voor IE 6.0 en ouder?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[edit]
Ik verkwist daar al heel lang geen tijd meer mee, maar zo lang het blijft werken laat ik dat ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer ga je de site uitfaseren voor IE 6.0 en ouder?
* Ofyles2 digibeten met Windows XP de harde waarheid wil vertellen...
HOLLAND! HOLLAND!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Oh help... Corton met een Heineken Pletterpet...
Corton met normale Heineken is al erg wil je zeker zeggen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Oh help... Corton met een Heineken Pletterpet...
Zolang de website overzichtelijk blijft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verkwist daar al heel lang geen tijd meer mee, maar zo lang het blijft werken laat ik dat ook gewoon zo.
Oh help.. Maar als ze dat nou in de zendtijd van Mirenda van Holland doen, nu doen ze het in de zendtijd van Klaas...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)-op-zondagavond-3FM/
AS is met 3.0 heel erg veranderd t.o.v. AS2 en eerder. Nu gaat alles daar op basis van classes, in plaats van direct aan het element gehangen spaghetticode.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zolang de website overzichtelijk blijft.
In een ver verleden heb ik ActionScript geprobeerd, maar ik werd er geen steek wijzer van.
Momenteel ben ik hartstochtelijk verliefd op Python en C++, PHP heb ik lang niet meer gesproken en Ruby is een kant-en-klaarpakket met een lastige handleiding...
That's the spiritquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Vond hem eerst nogal slecht, maar kan hem inmiddels wel waarderen
Hij is vet heah!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ben vaak aan het semi-luisteren en de eerste keer dat ik em hoorde, was ik direct al van: wat is dit? Vind em echtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Python is een sterke. Instanties kun je zowel vooraf als achteraf declareren, verder hoef je je ook geen zorgen te maken over accolades in if-statements en het afsluiten van assignments met puntkomma's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AS is met 3.0 heel erg veranderd t.o.v. AS2 en eerder. Nu gaat alles daar op basis van classes, in plaats van direct aan het element gehangen spaghetticode.
Ik ben zelf eigenlijk primair bezig met PHP... maar wil binnenkort me gaan verdiepen in een PHP framework als Symfony, Kohana of Yii (keuze nog te maken) en het leren van Python.
Wees welkomquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
/meldt
Ik vind Gossip heel wat beter dan Krezipquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
omg, staat in de Dalet als Krezip - Standing in the way of control
dat spreekt voorzichquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind Gossip heel wat beter dan Krezip
Heel positiefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wees welkom. Portugal is uitgeschakeld
. Ronaldo
.
Ja geweldigquote:
zeker, ondanks die enorme bak zon die je van je af moest zien te weren heerlijke dag gehad, hoogtepunt toch wel Stereophonics, en daarna Vampire Weekend.. afsluitend in het gras Pearl Jam luisteren, wat is het leven toch mooiquote:
Juistquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel positief. Huillie met z'n giraffennek.
Zal ik zsm even naar kijken. Die hoge notering zou daar idd door kunnen komen, aangezien ik de dubbelingen nog niet heb kunnen opruimen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Pino112 het volgende:
@Floris: ook hier: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/nieuweplaten wordt de tekst weer klein. Ook een h3 foutje?
En: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideplaten De nummer 1, komt door de bekende bug denk ik
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:18 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god ! Caro en Pearl Jam draaien. Hoe vet is dat !
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:05 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAA meezing liedjeCommunards - Don't Leave Me This Way
Haha gezelligquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zingen we nu samen
Ik heb deze nog op single op vinyl
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha gezellig. Hoop dat jij beter zingt dan dat ik dat doe
.
quote:Hak, zaag en voel die woensdagmiddag hakkuhvibe!
Party Animals - Hava Naquila
Dune - Hardcore vibes
Gabber Piet - Hakke & Zage
Tijd voor een combinatie! Werken (en dus geld verdienen) én 3FM luisteren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Eén voordeel van geen werk meer hebben.. Niet verplicht 538 of veronica op werk luisteren, maar 3fm thuis
Eensch. Dus als iemand een leuke koeriersbaan voor me heeftquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een combinatie! Werken (en dus geld verdienen) én 3FM luisteren.
quote:
even terug geluisterd, ze had met iemand geruild en moet dus zondag werken, maar of dat zo fijn is na 9 uur feesten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:44 schreef Sirolf het volgende:
Wint er iemand kaarten voor Sensation die zaterdag moet werken...
Typisch gevalletje #fail.
Dat was de tweede winnaar ja. Giel heeft iemand anders gebeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
even terug geluisterd, ze had met iemand geruild en moet dus zondag werken, maar of dat zo fijn is na 9 uur feesten.
Hans, zonnesteek?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:18 schreef -Hans- het volgende:
De megahit zou wel eens een classic kunnen worden!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een classic die mooi past in de categorie troep
Jij ook al?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef gerbenp het volgende:
Ik voel weer een YouTube aankomen van iemand dus vanavond.
I know, dus heb 'm maar ff online gegooid.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef gerbenp het volgende:
[..]
mijn bandrecordert loopt alleen tijdens EW meestal.
quote:
Er zijn al mensen op vakantie denk ik.quote:
Ik zit d'r ook midden in...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef alors het volgende:
ohja ik moet ook nog leren voor mijn tentamenzou het bijna vergeten
!
blijft goed!quote:
vrijdag is mijn laatste, goed moment op de middag van de kwartfinale...quote:
Bij mij begint de ellende morgen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
vrijdag is mijn laatste, goed moment op de middag van de kwartfinale...![]()
nouja het is meerkeuze dus ik hoop binnen drie kwartier klaar te zijn, dan mis ik met een beetje geluk slechts een halfuurtje van de wedstrijd...
Awww sterkte!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bij mij begint de ellende morgen...
Dat. Best geinig dit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef CindieY het volgende:
Dit doen de mannen van A Silent Express best fijn
dat programma was zo erg toch niet??quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Dit doet me denken aan Dance Classics Party Request
Komt er wat automatisering bij kijken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Best geinig dit.
En ik wil even melden dat het leven van een inval-ledenadministrateur niet over rozen gaat. Zo.
Voornamelijk domme mensen en mensen die niet willen lezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Komt er wat automatisering bij kijken?
klinkt als een achterban voor een nieuwe politieke beweging.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voornamelijk domme mensen en mensen die niet willen lezen.
Daar breng je me op een idee...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
klinkt als een achterban voor een nieuwe politieke beweging.
nog een spindoctor nodig?quote:
Nog niet, maar ik sluit niets uit!quote:
AB-SO-LUUT!!! Zo'n ontzettend fijn nummer, werd weer helemaal blij!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef Sersjee het volgende:
O ja, nog even een verlate "Chapeau, chapeau!" voor de dj van dienst voor die Toad The Wet Sprocket. Dat was fijn.
godver, gemistquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef Sersjee het volgende:
O ja, nog even een verlate "Chapeau, chapeau!" voor de dj van dienst voor die Toad The Wet Sprocket. Dat was fijn.
Hier heb ik maar één antwoord op:quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voornamelijk domme mensen en mensen die niet willen lezen.
Idem hier. Ik denk dat ik zo het betreffende album maar even aan ga slingeren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
AB-SO-LUUT!!! Zo'n ontzettend fijn nummer, werd weer helemaal blij!!
Fear! heerlijk album, nog steeds een van mijn favorietenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Idem hier. Ik denk dat ik zo het betreffende album maar even aan ga slingeren.
* Ofyles2 zich afvraagt hoeveel Red Bulls door 3FM worden afgenomen, vreest dat het een honderd- tot duizendtal is...quote:
Anderhalve week nog, dan ga ik die geile dwerg zien. Mèn.quote:
Je taalgebruik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Anderhalve week nog, dan ga ik die geile dwerg zien. Mèn.
Jezus ik ben fokking jaloers, dat je het maar even weet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Anderhalve week nog, dan ga ik die geile dwerg zien. Mèn.
Nee hoor, bij 3FM drinken ze voornamelijk Grolsch. Er staat zelfs sinds kort een heuse Grolsch-koelkast die flink gevuld is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zich afvraagt hoeveel Red Bulls door 3FM worden afgenomen, vreest dat het een honderd- tot duizendtal is...
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus ik ben fokking jaloers, dat je het maar even weet.
Het horen van Oceans kan nooit eenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat hij Oceans van Johan instartte, maar het was mijn Spotify
als je naar EW kijkt lijkt het meer Heineken vs. Grolschquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, bij 3FM drinken ze voornamelijk Grolsch. Er staat zelfs sinds kort een heuse Grolsch-koelkast die flink gevuld is.
Ja maar het was toch een beetje een teleurstelling als je denkt: WOW Johan op 3fm en ook nog Oceansquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het horen van Oceans kan nooit eenrechtvaardigen. Prachtig nummer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |