Ik zie het inderdaad... al heb ik nog even geen idee waar dat door komt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:38 schreef Briggy het volgende:
@Sirolf... In chrome zie ik niks op deze pagina als ik wil kijken wat er vanmiddag tussen 15-16 gedraaid is![]()
Kmoest IE opstarten, de horror![]()
Ennuh verder allemaal een GOEDENAVOND!
http://twitter.com/giel3fmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:01 schreef miieejj het volgende:
wat is de twitter username (ofzoiets) van giel..?
Ut werktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad... al heb ik nog even geen idee waar dat door komt.
Overigens kijk ik ook niet in IE... alleen in Firefox.
[edit]
Done! De H3 werd afgesloten met een /H2, en dat kan natuurlijk niet...
Topquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[edit]
Bush is back.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Glycerine, zo maar even opzetten in Spotify
Wie, wat, waar en wanneer?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Tsjonge jonge lees ik dus net iets over een liefdesprogramma op zondagavond bij 3FM. Het moet
toch niet gekker worden
Wanneer ga je de site uitfaseren voor IE 6.0 en ouder?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[edit]
Ik verkwist daar al heel lang geen tijd meer mee, maar zo lang het blijft werken laat ik dat ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer ga je de site uitfaseren voor IE 6.0 en ouder?
* Ofyles2 digibeten met Windows XP de harde waarheid wil vertellen...
HOLLAND! HOLLAND!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Oh help... Corton met een Heineken Pletterpet...
Corton met normale Heineken is al erg wil je zeker zeggen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Oh help... Corton met een Heineken Pletterpet...
Zolang de website overzichtelijk blijft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verkwist daar al heel lang geen tijd meer mee, maar zo lang het blijft werken laat ik dat ook gewoon zo.
Oh help.. Maar als ze dat nou in de zendtijd van Mirenda van Holland doen, nu doen ze het in de zendtijd van Klaas...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)-op-zondagavond-3FM/
AS is met 3.0 heel erg veranderd t.o.v. AS2 en eerder. Nu gaat alles daar op basis van classes, in plaats van direct aan het element gehangen spaghetticode.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zolang de website overzichtelijk blijft.
In een ver verleden heb ik ActionScript geprobeerd, maar ik werd er geen steek wijzer van.
Momenteel ben ik hartstochtelijk verliefd op Python en C++, PHP heb ik lang niet meer gesproken en Ruby is een kant-en-klaarpakket met een lastige handleiding...
That's the spiritquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Vond hem eerst nogal slecht, maar kan hem inmiddels wel waarderen
Hij is vet heah!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ben vaak aan het semi-luisteren en de eerste keer dat ik em hoorde, was ik direct al van: wat is dit? Vind em echtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Python is een sterke. Instanties kun je zowel vooraf als achteraf declareren, verder hoef je je ook geen zorgen te maken over accolades in if-statements en het afsluiten van assignments met puntkomma's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AS is met 3.0 heel erg veranderd t.o.v. AS2 en eerder. Nu gaat alles daar op basis van classes, in plaats van direct aan het element gehangen spaghetticode.
Ik ben zelf eigenlijk primair bezig met PHP... maar wil binnenkort me gaan verdiepen in een PHP framework als Symfony, Kohana of Yii (keuze nog te maken) en het leren van Python.
Wees welkomquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
/meldt
Ik vind Gossip heel wat beter dan Krezipquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
omg, staat in de Dalet als Krezip - Standing in the way of control
dat spreekt voorzichquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind Gossip heel wat beter dan Krezip
Heel positiefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wees welkom. Portugal is uitgeschakeld
. Ronaldo
.
Ja geweldigquote:
zeker, ondanks die enorme bak zon die je van je af moest zien te weren heerlijke dag gehad, hoogtepunt toch wel Stereophonics, en daarna Vampire Weekend.. afsluitend in het gras Pearl Jam luisteren, wat is het leven toch mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |