quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:34 schreef genakt het volgende:
Als ze in duitsland ook geen alinea's hebben zou ik het gewoon doen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:44 schreef Virus3000 het volgende:
Hoe oud ben? Heb je rijbewijs en auto?
Zo ver is die afstand nog niet...
Dan weet je wat te doen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zijn beide 19 en hebben beide geen rijbewijs
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:45 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dan weet je wat te doen...
Rijbewijs heb je toch nodig in je leven dus leer het nu zo snel mogelijk. Eigenlijk heb je alweer te lang gewacht ervoor...
Amen, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:45 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dan weet je wat te doen...
Rijbewijs heb je toch nodig in je leven dus leer het nu zo snel mogelijk. Eigenlijk heb je alweer te lang gewacht ervoor...
Inderdaad. Haal dat rijbewijs. In de auto is het 2,5 uur, en als je de auto van je ouders kan lenen vallen de kosten ook wel mee.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als zij je bevalt, kan je misschien in Keulen verder studeren. Dan ziet je hare vaker!.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef HunterSThompson het volgende:
Post anders wat foto's van haar. Dan kunnen we ook aangeven of het de moeite waard is.
Als je een relatie op die afstand wil, dan moet je dat wel zeker weten denk k.. Erop lijken is niet genoeg. Je moet dr echt helemaal te gek vinden, wil je zo'n afstand overbruggen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar begint het wel steeds meer op te lijken
denk ook als je echt gek op haar bent dat je de afstand niet als een probleem zietquote:Op woensdag 30 juni 2010 04:14 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Als je een relatie op die afstand wil, dan moet je dat wel zeker weten denk k.. Erop lijken is niet genoeg. Je moet dr echt helemaal te gek vinden, wil je zo'n afstand overbruggen.
dit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk ook als je echt gek op haar bent dat je de afstand niet als een probleem ziet
Als je echt verliefd ben zou ik er voor gaan als ik jou was. Succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar begint het wel steeds meer op te lijken
Nee jo ze mist hem alleen dus zal ze wel niets voelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als je echt verliefd ben zou ik er voor gaan als ik jou was. Succes!
Voelt ze trouwens ook wel wat voor jou?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |