Jij valt sowieso onder de ...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in dat rijtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Edit: Verkeerde topic. Voor wie een slechte zelfbedachte grap wil lezen:Post dan niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. Tong is een literair genie die wegens persoonlijke omstandigheden nooit zijn talent heeft kunnen ontplooien en daarom maar briljante topics ging openen op Fok. Hij had, als het allemaal anders was gelopen in zijn treurige leven, tussen de "grote" Nederlandse schrijvers kunnen staan: Hermans, Mulisch, Reve en Tong.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Wil jij tong niet in 1 lijst zetten met dit soort types?
Het is advancedpauper.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
En waarom staat 'power' er niet met een hoofdletter? Het is AdvancedPower. Geef Advancedpower.
Iedereen heeft wel eens hersenscheten, alleen sommige laten ze op een forum los, terwijl ze beter een dagboek hadden kunnen kopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wacht ff, niet iedereen heeft die?
Niemand kent jequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef steve.T het volgende:
ik had mijzelf eigenlijk ook wel tussen het lijstje verwacht
Ik wilde Eddy Wallie wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Tong is een literair genie die wegens persoonlijke omstandigheden nooit zijn talent heeft kunnen ontplooien en daarom maar briljante topics ging openen op Fok. Hij had, als het allemaal anders was gelopen in zijn treurige leven, tussen de "grote" Nederlandse schrijvers kunnen staan: Hermans, Mulisch, Reve en Tong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |