Meligheid op het werk kan soms wel eens verkeerd aflopen idd.quote:
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in treinen die vanaf de jaren ´50 op het spoor gekomen zijn. Stoomtreinen boeien mij niet zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben je wel eens naar een land geweest waar ze echt ultrasnelle treinen hebben, die 500 km/u gaan, zo'n rlxde monorail ofzo, je weet vast. Niet zo'n kut thalys met zijn gay kleurtje. Of ben je alleen geïnteresseerd in ouwe, langzame treinen?
En dan de bestuurders in die auto's zich helemaal kut voelen omdat ze een ICE trein niet bijhoudenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in treinen die vanaf de jaren ´50 op het spoor gekomen zijn. Stoomtreinen boeien mij niet zo.
Ik kom ook weleens in het buitenland met de trein, ja. Wel binnen Europa vooralsnog. Ik reis het liefst met de InterCityExpress (ICE) dan, zoals te zien in mijn UserIcon. Lekker met 300 km/u door Duitsland knallen en autootjes uitlachen die met max. 200 km/u ons niet bijhouden.
Precies.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef Pinterman het volgende:
En dan de bestuurders in die auto's zich helemaal kut voelen omdat ze een ICE trein niet bijhoudenHeb jij ze toch even mooi te pakken!
Goeie, moest echt kankerhard lachenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef Pinterman het volgende:
Gasten, ik heb zojuist de 3498 van Pvg naar Sdt gespot, wat een leip ding zeg, tjongejongejonge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik betwijfel de echtheid hiervan, want als het een BOA of agent was mag het alsnog niet zomaar![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef .aeon het volgende:
Wat vind je van die veolia treinen, vind ze maar lelijk![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef serokwaldeluxe het volgende:
erg he.
Zit liever in een oude brakke trein richting Luik ofzo
Lol, waarom dan wel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef pumpkineater het volgende:
Dit topic mag niet vergeten worden, heb echt smakelijk kunnen lachen.
'k Zit dan liever in een nieuwe hogesnelheidstrein richting Luikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
erg he.
Zit liever in een oude brakke trein richting Luik ofzo
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:53 schreef greavy het volgende:Ik sta nooit op illegale plekken te spotten. Gewoon op de perrons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik betwijfel de echtheid hiervan, want als het een BOA of agent was mag het alsnog niet zomaar![]()
En nee, het werd dus niet door een medewerker afgepakt ofzo.![]()
Die heb ik hier nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zit dan liever in een nieuwe hogesnelheidstrein richting Luik
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog niet gezien![]()
En als ik ga dan hoef ik maar een minuutje of 20 te reizen
Aah die!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Eigenlijk geen hogesnelheidstrein maar hij gaat wel 200km/h dus volgens Nederlandse begrippen is het er wel één.
Die lijkt wel verdacht veel op de Arriva-treinenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef .aeon het volgende:
Wat vind je van die veolia treinen, vind ze maar lelijk![]()
[ afbeelding ]
Klopt, ze komen ook van dezelfde fabrikant.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef NoBody122 het volgende:
Die lijkt wel verdacht veel op de Arriva-treinen
Hoe wonderlijk is die treinenwereld toch, hé!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ze komen ook van dezelfde fabrikant.
Valt mee, er is een aantal fabrikanten waar vervoerders hun treinen bestellen. De Duitse ICE rijdt bijvoorbeeld ook in nagenoeg dezelfde vorm onder een andere naam in Spanje en Rusland.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe wonderlijk is die treinenwereld toch, hé!
Socios,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben voor het nostalgische Mat ´64 dat behouden dient te worden.
Heb zelf nog niet met SLT gereisd.
Je hebt geen rijbewijs en auto zeker?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies.Kan ik mooi stoer al kauwgompje kauwend uit het raam kijken.
Ik ga er niet achteraan rennen, hoor. Ging zo snel allemaal.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Watertornado het volgende:
Waarom vroeg je trouwens niet je blocnote terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |