Ik had mijn theorie-examen al 3 dagen na mijn 18de gehaald en 19 lessen later had ik mijn rijbewijs. Inmiddels ook auto erbij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef TSI het volgende:
Je hebt geen rijbewijs en auto zeker?
Treinenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Socios,
Speciaal voor jou een vers gewassen SLT.
[ afbeelding ]
//--
Waarom vroeg je trouwens niet je blocnote terug?
Is een beetje laat, maar toch nog even: Mat '64quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben voor het nostalgische Mat ´64 dat behouden dient te worden.
Heb zelf nog niet met SLT gereisd.
Uhm, nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:30 schreef XtremeNL het volgende:
Socios, Doe jij ook aan DDM donderdag en Virm vrijdag?
Het is nooit te laat om een MAT '64 af te kraken!quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is een beetje laat, maar toch nog even: Mat '64![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toch liever in de trein zitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had mijn theorie-examen al 3 dagen na mijn 18de gehaald en 19 lessen later had ik mijn rijbewijs. Inmiddels ook auto erbij.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef sanderman112 het volgende:
Wat is er nou interessant aan om te weten dat trein 1234 naar Baarn rijd om kwart over 10 ?:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S
quote:In zijn show "Met een Goudvis naar zee" zei Harrie Jekkers (over treinspotten):
Dan sta je daar bij een of ander klotestationnetje, Woerden of zo, om kwart over zes met je lieslaarzen aan, en dan zeg jij:
"HEEEEE! DE M20001!!! PRECIES OP TIJJJJJD!"
Je kan net zo goed de NS bellen, wat is dat voor gelul?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Treinen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee.quote:
Ben je al eens speciaal naar een station afgereisd voor een bepaalde / nieuwe trein? en dat je allemaal collega's tegen kwam?quote:
Dat wel ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:31 schreef Haque het volgende:
Ben je al eens speciaal naar een station afgereisd voor een bepaalde / nieuwe trein?
Nope, soms zie je weleens iemand anders fotograferen ofzo, maar verder...quote:en dat je allemaal collega's tegen kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |