Nu ze het hebben gedaan en hij vooral kiest voor Jenny, is ze inderdaad totaal geen toevoeging meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:08 schreef bascross het volgende:
Alleen die Lily vind ik niet echt een toevoeging.
In de previews aan het einde van episode 1 (S2) is ze wel degelijk een toegevoegde waardequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu ze het hebben gedaan en hij vooral kiest voor Jenny, is ze inderdaad totaal geen toevoeging meer.
Vinny, dát is pas een toegevoegde waardequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In de previews aan het einde van episode 1 (S2) is ze wel degelijk een toegevoegde waarde
Hij zal geen blijvertje zijn maar Vinny was inderdaad echt goed deze aflevering. Volgende aflevering misses Hilton. Dat wordt echt dramaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vinny, dát is pas een toegevoegde waarde![]()
Hij is the Fonz uit "happy days" en Slater van "Saved by the Bell"![]()
Ik hoop echt dat hij een blijvertje is
Hij is best aardigquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef bascross het volgende:
De nieuwe aflevering is te downloaden. Ik weet nog niet of het goede kwaliteit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 19:08:39 ]
Wel handig zo'n moederquote:
Ach ja, we zien het vanzelf wel. De kijkcijfers zijn prima en het seizoen is allang opgenomen. Komt vast wel ergens in de komende wekenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Goeie derde aflevering!
Gelukkig komt morgen gewoon de vierde aflevering, 'Ugly Jenny'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |