QFTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat maakt series leuk, veel verschillende types erin.
Mja, maar vind Lilly toch wel bende hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat maakt series leuk, veel verschillende types erin.
Net gekeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar vind Lilly toch wel bende hoorEn die nieuwe chick die straks zal daten met RJ is toch stukken minder dan Jenny
. Ik bedoel als Jenny er niet in had gezeten was de show sowieso al stukken minder geweest.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282011.29quote:Op zondag 27 maart 2011 15:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Iemand al cijfers of het een beetje goed was qua ratings?
Dat zal heel veel te maken hebben met de series finale van Jersey Shore dat er voor zat (dacht ik)quote:Op zondag 27 maart 2011 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282011.29
3,1 miljoen kijkers, een record. Zeker voor MTV beregoed.
Het zal vast en zeker wel richting de miljoen zakken, maar ik zou me daar niet zo druk om maken voor een low-profile zender als MTV. Sowieso is Hard Times of RJ Berger niet eeuwig houdbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:04 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat zal heel veel te maken hebben met de series finale van Jersey Shore dat er voor zat (dacht ik)
Ik zie hier nog wel een seizoen na komen hoor. 1e seizoen deed het relatief goed en zeker beter dan verwacht. Ik ben overigens wel voor een einde in de trend van Jenny en RJ die gaan trouwen ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zal vast en zeker wel richting de miljoen zakken, maar ik zou me daar niet zo druk om maken voor een low-profile zender als MTV. Sowieso is Hard Times of RJ Berger niet eeuwig houdbaar.
Ik blijf die episode met die babysitter de beste vinden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb het hele 1e seizoen in 1 keer vandaag gekeken, zeer toffe serie. Maar wat een fucking matig einde, gaat helemaal nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |