Freaks and geeks misschien?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Anatool het volgende:
Geinige serie met vele lekkere chicks en ook enkele heersende figuren zoals die ouders van RJ en zijn vriend Miles![]()
Zijn er series die aanleunen bij dit geinig vermaak ?
Gaat er ook niet komen vrees ik...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Aankomende vrijdag begint seizoen 2
JA, WAT NOU JONGE?quote:
Ja!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
JA, WAT NOU JONGE?
..
Oh... hij aired vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het begint meteen weer lekker overdreven dramatischInderdaad zeg..alles aan haar is zo ranzig en irritant en nu loopt ze ook nog eens als een gorillaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het begint meteen weer lekker overdreven dramatischBij My baby tijdens die begrafenis had ik echt zoiets van WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Dat maakt series leuk, veel verschillende types erin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg..alles aan haar is zo ranzig en irritant en nu loopt ze ook nog eens als een gorilla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |