In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Dat is ook vaak het probleem bij series..Wat moet je doen als de hoofdpersoon eenmaal het meisje van zijn dromen "te pakken heeft"..
Ah joh, ze moeten wat doen om de tijd te vullen. Ik vond 'm wel weer aardig.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Vond hem ook niet best nee..en why the fuck would we want to see an ugly Jenny
Dat weet ze toch nog niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .
In Californication is Hank ook niet continue happily ever after met Karen. In How I met your mother heeft Ted nog altijd niet zijn vrouw gevonden. Het hoeft niet per se buiten RJ's bereik te liggen om haar te krijgen, maar de manier waarop het nu gaat is gewoon onrealistisch en verneukt de lol een beetje. Gewoon Jenny de babe en voor RJ the struggle to get his ticket to paradise. Ook meer grappige momenten van Miles en Coach, die kunnen dat als beste verzorgen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .
In Californication is Hank ook niet continue happily ever after met Karen. In How I met your mother heeft Ted nog altijd niet zijn vrouw gevonden. Het hoeft niet per se buiten RJ's bereik te liggen om haar te krijgen, maar de manier waarop het nu gaat is gewoon onrealistisch en verneukt de lol een beetje. Gewoon Jenny de babe en voor RJ the struggle to get his ticket to paradise. Ook meer grappige momenten van Miles en Coach, die kunnen dat als beste verzorgen.
Zoals ik zei dus...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ze toch nog niet?
Volgens mij komt dat binnen kort in een aflevering? Dat zag ik tenminste in het voorstukje na de eerste aflevering en die scene ben ik in de afleveringen erna nog niet tegen gekomen dus....
Had best nu mogen komen dan in plaats van al deze ongein met puistjes en Lily in een dikke pimpwagen met ca$h in overvloedde.quote:Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest.
Eerste seizoen was gewoon leuk van opzet, waarom opeens rare constructies gaan maken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
[..].
RJ Berger moet je niet met de meest kritische oog kijken.
Ah sorry, niet zo goed gelezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zoals ik zei dus...
[..]
Had best nu mogen komen dan in plaats van al deze ongein met puistjes en Lily in een dikke pimpwagen met ca$h in overvloedde.
[..]
Eerste seizoen was gewoon leuk van opzet, waarom opeens rare constructies gaan maken?
Why you be hatin'?quote:
Lily.quote:
Even the best isn't good enough.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Nee, irl is het een leuk meisje, maar in tv-series moeten we de lat hoog leggen
Als we onze lat op tv al niet hoog leggen dan komt het in het echte leven gewoon niet goed en daar komen alleen maar lelijke kinderen vanquote:
Ach. Die kinderen groeien dan op als kluizenaars, achter de computer zittend en hanteren hun eigen 'internetlat' waarbij de aan te voldoene eisen van de tvlat in het niet vallen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als we onze lat op tv al niet hoog leggen dan komt het in het echte leven gewoon niet goed en daar komen alleen maar lelijke kinderen van
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach. Die kinderen groeien dan op als kluizenaars, achter de computer zittend en hanteren hun eigen 'internetlat' waarbij de aan te voldoene eisen van de tvlat in het niet vallen.
quote:
Die coach is ook echt een kop kleiner dan de moeder van RJquote:
Had altijd al het gevoel gehad dat de coach zijn moeder zal neukenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Die coach is ook echt een kop kleiner dan de moeder van RJ.
Ja tuurlijk jongen... die rare Amy is fuckable, maar haalt het natuurlijk lange na niet bij Jenny.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef Pollore het volgende:
mwah, als je die amy zonder bril ziet en met bh dan verkies ik haar dik boven jenny. sowieso zal die amy ownage zijn in bed just look in her eyes ;-)
Niet knapper, maar wel geilerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/#q=B(...)851f8&hl=nl&safe=off
Mrs. K is misschien nog wel knapper dan Jenny. Miles.
Ik was ook al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:50 schreef theSummoner het volgende:
Staat de nieuwe er alweer op? Uitzending in Amerika is op zondag toch? Ik kan 'm vooralsnog nergens vinden
Yes, en het is goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef davako het volgende:
WTF is dit weer begonnen.Ben benieuwd hoe dit seizoen is. Is het weer te zien op de amerikaanse MTV website?
Meestal is seizoen 2 van zo'n low budget serie meestal een stuk minder, maar hier is het inderdaad niet het geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yes, en het is goed!Seizoen 2 is goed. Als dit zo door gaat verwacht ik ook nog wel een seizoen 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dát en...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Sinds wanneer is elke jeudige Amerikaan trouwens fan van Weezerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Beaudelaire het volgende:
En zo zie je dat het ook allang niet meer gaat over zijn 'speciale gave'.
Mijn eerste reactie, goh bestaat die band nog steeds?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer is elke jeudige Amerikaan trouwens fan van Weezer?
Ze zoeken de afgelopen tijd telkens excuses om appearances te maken. Vooral ook op YouTube. Je moet wat, als je dreigt weg te vagen in de bladzijden des geschiedenis.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie, goh bestaat die band nog steeds?
Viel mij eerder al op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Beaudelaire het volgende:
En zo zie je dat het ook allang niet meer gaat over zijn 'speciale gave'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Bazen aflevering weer! Vooral die coach: Suprise motha fucka!Goede serie, blijft leuk!
Klopt. Het feit dat hij een enorme schwans heeft komt helemaal niet meer terug. Iets wat juist voor grappige situaties zorgde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef Anatool het volgende:
Vond het eerste seizoen beter, nu is het gewoon een high school serie en gaat het allang niet meer over twee nerds/speciale gave/onbereikbare liefde/...
Ik vreesde al: coach een hoofdrol in deze film? Oh nee. Gelukkig was ie maar een paar seconden in beeld.quote:
Alsof een serie daar eeuwig op kan teren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt. Het feit dat hij een enorme schwans heeft komt helemaal niet meer terug. Iets wat juist voor grappige situaties zorgde.
Met die onbereikbare liefde was ik wel een beetje klaar en op zich zijn het nog steeds 2 nerds.
Nee, maar het was wel de insteek van de hele serie. Dus als daar af en toe iets van terug zou komen zou wel logisch zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof een serie daar eeuwig op kan teren.
Haha, 'insteek' zegt 'ie!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel de insteek van de hele serie. Dus als daar af en toe iets van terug zou komen zou wel logisch zijn.
wie?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef yosander het volgende:
Geweldig vermaak deze serie!
Jammer dat Clair zo opeens van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.
[ afbeelding ]
Dát...quote:
Heb van de week alle afleveringen bekeken. Je moet toch wat tijdens je examensquote:Op zondag 22 mei 2011 20:38 schreef shiznuts het volgende:
Ach zo. Lijkt wel een eeuw geleden.
http://www.mtv.com.au/news/2e44ff7b-rj-berger-kiss-and-tell/
Wil je het weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 21:42:40 ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet wel lukken lijkt mij, na het zien van een filmpje dat vandaag op Dumpert stond
http://www.dumpert.nl/med(...)lol_met_condoom.htmlOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |