SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hoe vond je de laatste aflevering geweldig? In welke vorm? Ik voelde het al aankomen dat ik de laatste aflevering gewoon niet moest zien. Kom op zeg. MTV wat vulgaire bagger maakt zoals Jersey Shore voor vermaak kiezen ze nu voor een zoet sappig lief Disney einde. Dit was écht overdreven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef n0ir het volgende:
Haha wat is het toch een knotsgekke serie, ik vond het echt een geweldige aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:Nee. Kan toch nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wil dat dus ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:
De serie draait natuurlijk om het (volledig) krijgen van Jenny, als die missie volbracht is zal de serie waarschijnlijk ook snel op zijn einde lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vader van Jenny vond ik wel goed trouwens.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef JD_SLR het volgende:
Ik vond de laatste aflevering juist geweldig. Gewoon omdat dit soort dingen nooit gebeuren in comedies. Het was erg verrassend allemaal. Erg realistisch is het niet, maar dat is het de hele serie nog niet geweest. Het absurde maakt het juist zo gaaf en bij deze aflevering helemaal.
Ja, dat is het dus. Ik kijk een heleboel series en daarom vind ik het zo verfrissend. Maar als je weinig series kijkt, kan ik me voorstellen dat je hier misschien niet van houdt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook zienMaar ik heb liever dat ze dit soort dingen in andere comedies gooien. Ik kijk sowieso weinig series en dan moet het net in deze gebeuren
Dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:20 schreef R.vonBierelier het volgende:
Mijn gezicht toen ik er achter kwam dat Jenny bijna 30 wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:56 schreef Mozy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Je kan dit ook niet seizoenenlang rekken. Het wordt wel erg voorspelbaar als het iedere keer net niet luktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]
De serie draait natuurlijk om het (volledig) krijgen van Jenny, als die missie volbracht is zal de serie waarschijnlijk ook snel op zijn einde lopen.
Toch vraag ik me af of je het echt vulgaire bagger vind of dat je het gewoon leuk vind dingen af te keuren. Deze season finale vond ik erg sterk, goede grappen met een eind dat origineel en relatief diep was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe vond je de laatste aflevering geweldig? In welke vorm? Ik voelde het al aankomen dat ik de laatste aflevering gewoon niet moest zien. Kom op zeg. MTV wat vulgaire bagger maakt zoals Jersey Shore voor vermaak kiezen ze nu voor een zoet sappig lief Disney einde. Dit was écht overdreven.
Freaks and geeks misschien?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Anatool het volgende:
Geinige serie met vele lekkere chicks en ook enkele heersende figuren zoals die ouders van RJ en zijn vriend Miles![]()
Zijn er series die aanleunen bij dit geinig vermaak ?
Gaat er ook niet komen vrees ik...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Aankomende vrijdag begint seizoen 2
JA, WAT NOU JONGE?quote:
Ja!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
JA, WAT NOU JONGE?
..
Oh... hij aired vandaag?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het begint meteen weer lekker overdreven dramatischInderdaad zeg..alles aan haar is zo ranzig en irritant en nu loopt ze ook nog eens als een gorillaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het begint meteen weer lekker overdreven dramatischBij My baby tijdens die begrafenis had ik echt zoiets van WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Dat maakt series leuk, veel verschillende types erin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg..alles aan haar is zo ranzig en irritant en nu loopt ze ook nog eens als een gorilla
QFTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat maakt series leuk, veel verschillende types erin.
Mja, maar vind Lilly toch wel bende hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat maakt series leuk, veel verschillende types erin.
Net gekeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar vind Lilly toch wel bende hoorEn die nieuwe chick die straks zal daten met RJ is toch stukken minder dan Jenny
. Ik bedoel als Jenny er niet in had gezeten was de show sowieso al stukken minder geweest.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282011.29quote:Op zondag 27 maart 2011 15:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Iemand al cijfers of het een beetje goed was qua ratings?
Dat zal heel veel te maken hebben met de series finale van Jersey Shore dat er voor zat (dacht ik)quote:Op zondag 27 maart 2011 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282011.29
3,1 miljoen kijkers, een record. Zeker voor MTV beregoed.
Het zal vast en zeker wel richting de miljoen zakken, maar ik zou me daar niet zo druk om maken voor een low-profile zender als MTV. Sowieso is Hard Times of RJ Berger niet eeuwig houdbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:04 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat zal heel veel te maken hebben met de series finale van Jersey Shore dat er voor zat (dacht ik)
Ik zie hier nog wel een seizoen na komen hoor. 1e seizoen deed het relatief goed en zeker beter dan verwacht. Ik ben overigens wel voor een einde in de trend van Jenny en RJ die gaan trouwen ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zal vast en zeker wel richting de miljoen zakken, maar ik zou me daar niet zo druk om maken voor een low-profile zender als MTV. Sowieso is Hard Times of RJ Berger niet eeuwig houdbaar.
Ik blijf die episode met die babysitter de beste vinden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb het hele 1e seizoen in 1 keer vandaag gekeken, zeer toffe serie. Maar wat een fucking matig einde, gaat helemaal nergens over.
Nu ze het hebben gedaan en hij vooral kiest voor Jenny, is ze inderdaad totaal geen toevoeging meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:08 schreef bascross het volgende:
Alleen die Lily vind ik niet echt een toevoeging.
In de previews aan het einde van episode 1 (S2) is ze wel degelijk een toegevoegde waardequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu ze het hebben gedaan en hij vooral kiest voor Jenny, is ze inderdaad totaal geen toevoeging meer.
Vinny, dát is pas een toegevoegde waardequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In de previews aan het einde van episode 1 (S2) is ze wel degelijk een toegevoegde waarde
Hij zal geen blijvertje zijn maar Vinny was inderdaad echt goed deze aflevering. Volgende aflevering misses Hilton. Dat wordt echt dramaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vinny, dát is pas een toegevoegde waarde![]()
Hij is the Fonz uit "happy days" en Slater van "Saved by the Bell"![]()
Ik hoop echt dat hij een blijvertje is
Hij is best aardigquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef bascross het volgende:
De nieuwe aflevering is te downloaden. Ik weet nog niet of het goede kwaliteit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 19:08:39 ]
Wel handig zo'n moederquote:
Ach ja, we zien het vanzelf wel. De kijkcijfers zijn prima en het seizoen is allang opgenomen. Komt vast wel ergens in de komende wekenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Goeie derde aflevering!
Gelukkig komt morgen gewoon de vierde aflevering, 'Ugly Jenny'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |