Niet knapper, maar wel geilerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/#q=B(...)851f8&hl=nl&safe=off
Mrs. K is misschien nog wel knapper dan Jenny. Miles.
Ik was ook al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:50 schreef theSummoner het volgende:
Staat de nieuwe er alweer op? Uitzending in Amerika is op zondag toch? Ik kan 'm vooralsnog nergens vinden
Yes, en het is goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef davako het volgende:
WTF is dit weer begonnen.Ben benieuwd hoe dit seizoen is. Is het weer te zien op de amerikaanse MTV website?
Meestal is seizoen 2 van zo'n low budget serie meestal een stuk minder, maar hier is het inderdaad niet het geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yes, en het is goed!Seizoen 2 is goed. Als dit zo door gaat verwacht ik ook nog wel een seizoen 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dát en...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Sinds wanneer is elke jeudige Amerikaan trouwens fan van Weezerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Beaudelaire het volgende:
En zo zie je dat het ook allang niet meer gaat over zijn 'speciale gave'.
Mijn eerste reactie, goh bestaat die band nog steeds?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer is elke jeudige Amerikaan trouwens fan van Weezer?
Ze zoeken de afgelopen tijd telkens excuses om appearances te maken. Vooral ook op YouTube. Je moet wat, als je dreigt weg te vagen in de bladzijden des geschiedenis.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie, goh bestaat die band nog steeds?
Viel mij eerder al op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Beaudelaire het volgende:
En zo zie je dat het ook allang niet meer gaat over zijn 'speciale gave'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Bazen aflevering weer! Vooral die coach: Suprise motha fucka!Goede serie, blijft leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |