Nee, ze is geslaagd geloof ik. Althans, dat meldde ze op Hyves een tijdje terug.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:12 schreef mstr het volgende:
Blax, ik hoorde dat Weggeslet gezakt is voor haar rijbewijs.
Nee, voor haar praktijk is ze gezakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, ze is geslaagd geloof ik. Althans, dat meldde ze op Hyves een tijdje terug.
Ik ken hem niet.quote:
NEIN.quote:
Justice!quote:
Wtf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
http://www.inthevip.com/main.htm
topclub
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
Toepasselijke naam wel trouwens, Weggeslet.
Ik haaaaatte dat nummer eerst maar toen werd ik ermee doodgegooid op werk en nu vind ik het het leukste nummer wat daar gedraaid wordt omdat ik de rest te vaak heb gehoord.quote:
Whehehehehehe. Niemand snapt dat tegenwoordig meer.quote:
quote:
Leg uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Niemand snapt dat tegenwoordig meer.
Haha, op zich is het wel een leuk nummer, alleen ik heb hem al iets te vaak gehoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik haaaaatte dat nummer eerst maar toen werd ik ermee doodgegooid op werk en nu vind ik het het leukste nummer wat daar gedraaid wordt omdat ik de rest te vaak heb gehoord.
Ja ik nu eigenlijk ook wel weer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, op zich is het wel een leuk nummer, alleen ik heb hem al iets te vaak gehoord.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Niemand snapt dat tegenwoordig meer.
Op zoek naar 't volgende nummer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik nu eigenlijk ook wel weer.
Paar dagen terug was Björky er nog!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee
waar zijn jordy en kev als ze nodig zijn
Ik niet.quote:
Ik ben er nu.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paar dagen terug was Björky er nog!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paar dagen terug was Björky er nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |