Moet best weer even grinniken. Je bent zo schattig als je naief bent!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef _Led_ het volgende:
OMFG, wat voor sicko geeft iemand anders nou toestemming om z'n paarden te neuken ?
LOL?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:28 schreef _Led_ het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat er hele paarden-neuk-clubs bestaan ???
Geloof er niets van. Jij kan in elke omstandigheid batsen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef Strawberry_Swing het volgende:
Jongens! Voor sex is het nooit te warm!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:25 schreef Darkwolf het volgende:
Moet best weer even grinniken hinniken. Je bent zo schattig als je naief bent!
Wilde ik ook doen, maar vond hem niet origineel genoeg meer!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Tot nu toe nog wel ja... Maar misschien ben ik zo'n nymphoquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Jij kan in elke omstandigheid batsen?
Takes one to know one.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
OMFG, wat voor sicko geeft iemand anders nou toestemming om z'n paarden te neuken ?
quote:
Niks mis mee. Toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef Strawberry_Swing het volgende:
[..]
Tot nu toe nog wel ja... Maar misschien ben ik zo'n nympho
Alsof je partner geinteresseerd zal zijn in het bovenste gedeelte als hij met je bezig is!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Bah, nu eerst even het huishouden doen hier... En naar de kapper
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Alsof je partner geinteresseerd zal zijn in het bovenste gedeelte als hij met je bezig is!
Hoevaak moeten mannen sowieso gevraagd worden betreft "Valt je niet iets op aan mij?"
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik typ ook nergens dat hem dat op moet vallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |