Ik ben over 20 min al klaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik baal dat mijn werkdag nog tot 17:00 uur duurt...
Ik ben wel moe, maar té moe komt errug weinig voorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben wel hitsig maar te moe om er iets mee te doen
ben ik blij dat je niet bij mij woontquote:
Oh, dat is ook niet aardigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben ik blij dat je niet bij mij woont
jij wil batsen met die bloedhittequote:
Wanneer ik thuis ben is het al redelijk afgekoeld hoor...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wil batsen met die bloedhitte
Dan is mijn vriend niet veiligquote:
Groot gelijk . Altijd flink nat met dit weerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wanneer ik thuis ben is het al redelijk afgekoeld hoor...
[..]
Dan is mijn vriend niet veiligIk ook niet denk ik.....
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:44 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker om 16:00 klaar.
Met werken dus... niet met seks...
Auch!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Hele nacht onrustig geweest... Vandaag het gevreesde beoordelingsgesprek waar een leraar van mijn school bij zit. Mocht het negatief zijn dan krijg ik mijn diploma niet
Dat is niets nieuws... maar oh wee als een leerling een keertje te laat is voor wat dan ook...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Cyntiaa het volgende:
En dan komt mijn leraar niet opdagen om 10:00 uur
Inderdaad...quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws... maar oh wee als een leerling een keertje te laat is voor wat dan ook...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij is net geweest, ze hebben me een voldoende gegeven.
Ondertussen lekker vacatures kijken... Het is een sfeertje van niets hier.
Waar? Heb er vandaag niet veel zien lopen,...quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef SaCitz het volgende:
Prachtige dames met van die korte zomerjurkjes
hier wel, maar ze lopen altijd voorbijquote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waar? Heb er vandaag niet veel zien lopen,...
Maar echte seks met iemand is toch veel leuker?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
gewoon wat masturberen en plaatjes kijken is gelukkig wel vol te houden
of course, maar daar is het te heet voorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar echte seks met iemand is toch veel leuker?
Voor goede sex is het nooit te heet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
of course, maar daar is het te heet voor
Onder de douche!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Das _iets_ voor mn tijdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die hoogtijdagen die we hadden in 2007 zijn nooit meer behaald idd
Op dit moment nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kom je schat?quote:
Ik dacht je al voorbij te zien komen. Was helaas niet snel genoeg met zwaaien.quote:
Ach, je hebt vast en zeker zo weer een nieuwe gevonden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:23 schreef DenBrave het volgende:
Slaat het weer ook op apparaten? mijn speeltje is ermee opgehouden
Ik heb hier nog wel één: levendig, vol energie en in alle maten te krijgen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef DenBrave het volgende:
Hij is gewoon dood, op en niet groot te krijgen....
Zeker. Als jij dat wilt.quote:
En nog nooit betrapt door de boer ?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Darkwolf het volgende:
Het hele weekend heb ik echt heerlijke seks en vooral s'avonds/s'nachts is het prima te doen.
De storm heeft vanacht minder goed gemaakt dan ik had gehoopt, maar de beklemmende hitte is wel iets minder. Gaat ook vandaag nog steeds prima!
Whahahahaquote:
Nee, want ik heb gewoon toestemming en het hoeft dus niet persee s'avonds.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:10 schreef _Led_ het volgende:
En nog nooit betrapt door de boer ?
OMFG, wat voor sicko geeft iemand anders nou toestemming om z'n paarden te neuken ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee, want ik heb gewoon toestemming en het hoeft dus niet persee s'avonds.
Moet best weer even grinniken. Je bent zo schattig als je naief bent!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef _Led_ het volgende:
OMFG, wat voor sicko geeft iemand anders nou toestemming om z'n paarden te neuken ?
LOL?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:28 schreef _Led_ het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat er hele paarden-neuk-clubs bestaan ???
Geloof er niets van. Jij kan in elke omstandigheid batsen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef Strawberry_Swing het volgende:
Jongens! Voor sex is het nooit te warm!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:25 schreef Darkwolf het volgende:
Moet best weer even grinniken hinniken. Je bent zo schattig als je naief bent!
Wilde ik ook doen, maar vond hem niet origineel genoeg meer!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Tot nu toe nog wel ja... Maar misschien ben ik zo'n nymphoquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:40 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Jij kan in elke omstandigheid batsen?
Takes one to know one.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
OMFG, wat voor sicko geeft iemand anders nou toestemming om z'n paarden te neuken ?
quote:
Niks mis mee. Toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef Strawberry_Swing het volgende:
[..]
Tot nu toe nog wel ja... Maar misschien ben ik zo'n nympho
Alsof je partner geinteresseerd zal zijn in het bovenste gedeelte als hij met je bezig is!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Bah, nu eerst even het huishouden doen hier... En naar de kapper
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Alsof je partner geinteresseerd zal zijn in het bovenste gedeelte als hij met je bezig is!
Hoevaak moeten mannen sowieso gevraagd worden betreft "Valt je niet iets op aan mij?"
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik typ ook nergens dat hem dat op moet vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |