Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het koelt inderdaad af door het buitjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:02 schreef DaMart het volgende:
Het is hier nu nog geen 18 graden buiten... en de binnentemperatuur is 0,3 graden gezakt... dus zo klef wordt het niet door de buien, GF.
rust ze bengelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
Pff, sorry, ben veel te moe. Ga maar liggen.![]()
hier is het buiten 28 gradenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:02 schreef DaMart het volgende:
Het is hier nu nog geen 18 graden buiten... en de binnentemperatuur is 0,3 graden gezakt... dus zo klef wordt het niet door de buien, GF.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef Fha het volgende:
Geweldig Ik-je in NRC-next vandaag:
Als lerares in opleiding op een basisschool ben ik verantwoordelijk voor groep 1/2. kinderen van 4 tot 6 jaar. Op een warme dag gaan we met de hele klas naar een speeltuin in de buurt. Plastic schepjes, harkjes, vormpjes en emmertjes gaan mee. De kinderen gaan er volop mee aan de slag in de zandbak.
In diezelfde zandbak zitten drie moeders met dreumesjes in de luiers. De kleintjes kijken begerig naar al dat gereedschap. Twee mannetjes uit mijn klas krijgen dat in de gaten en waarschuwen elkaar: "uitkijken voor die kalen. die willen onze spullen jatten"
![]()
![]()
whehehehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef Fha het volgende:
Geweldig Ik-je in NRC-next vandaag:
Als lerares in opleiding op een basisschool ben ik verantwoordelijk voor groep 1/2. kinderen van 4 tot 6 jaar. Op een warme dag gaan we met de hele klas naar een speeltuin in de buurt. Plastic schepjes, harkjes, vormpjes en emmertjes gaan mee. De kinderen gaan er volop mee aan de slag in de zandbak.
In diezelfde zandbak zitten drie moeders met dreumesjes in de luiers. De kleintjes kijken begerig naar al dat gereedschap. Twee mannetjes uit mijn klas krijgen dat in de gaten en waarschuwen elkaar: "uitkijken voor die kalen. die willen onze spullen jatten"
![]()
![]()
Doei en Hoi voor straks alvastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi en doei, ik ga richting Deventer![]()
was dat niet voor bontkraagjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kunt niet vroeg genoeg waarschuwen voor kaalkopjes
ik woon een stuk zuidelijkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bontkraagjes, kaalkoppen, plakhaarvolk (ook wel Guido).. ach wat niet eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dat niet voor bontkraagjes
dus je moet gewoon altijd op je spullen lettenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Bontkraagjes, kaalkoppen, plakhaarvolk (ook wel Guido).. ach wat niet eigenlijk
Mjah eigenlijk welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus je moet gewoon altijd op je spullen letten
geweldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah eigenlijk welOf gewoon meppen met je scheppie
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dat niet voor bontkraagjes
niet voor mij want ik ben wel.o.kquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Bontkraagjes, kaalkoppen, plakhaarvolk (ook wel Guido).. ach wat niet eigenlijk
Dat vlaggetje is gewoon een afleidingsmanoeuvrequote:
bij jouw halen ze spullen wegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
niet voor mij want ik ben wel.o.k
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vlaggetje is gewoon een afleidingsmanoeuvre
quote:
quote:
moet je maar niet touwtrekkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom er vandaag niet erg aan toe
Ohwja dat is zoquote:
doe marijke de groetjes vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohwja dat is zo
Marijke zal er zo wel zijn dus ik ga afsluiten. Tot later!![]()
preciesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, GF zet de sjoelbak in de boenwas.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohwja dat is zo
Marijke zal er zo wel zijn dus ik ga afsluiten. Tot later!![]()
Tsja. Wacht niet op mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
veulste lang.quote:
dan zit je hier goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:23 schreef Nijns het volgende:
Ik kan mijn ogen amper open houdenben nu zo'n 26 uur wakker. In het vliegtuig max zo'n 2 uur geslapen..
of dat of een emmer water in je nek, jij mag kiezenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:42 schreef Nijns het volgende:
Net maar weer wat opgeruimd
Ik lust eigenlijk geen koffie maar ik probeer het maar, ik kan alles gebruiken
webeequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:09 schreef Nijns het volgende:
Hallo lieverds
Ja, vandaag teruggekomen en echt doodmoe maar het was echt helemaal te gek! Nog even doortrekken tot 20.00 uur om de jetlag zo veel mogelijk te beperken maar met moeite
Hoe is het met jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |