quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je ook de source of is dit de enige resolutie?
Zou je die achtergrond kunnen delen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zag toevallig in een Tweakers-topic het programma Geeklet, en ff wat geprobeerd naar aanleiding van een desktop hierboven![]()
(en ja, het is een beetje groot qua lettertype, maar ik maak het later wel wat kleiner)
[ link | afbeelding ]
http://interfacelift.com/(...)_and_the_sunset.htmlquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zou je die achtergrond kunnen delen?
Muchos gracias!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
http://interfacelift.com/(...)_and_the_sunset.html
Daar even je resolutie uitkiezen en opslaan.
Ik haal altijd van interfacelift.com wat top-rated landschap-achtergronden, sommigen zijn echt zo mooi
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Geniaal- het volgende:
Ik ook dan maar, wel een beetje een standaard achtergrond maar ik vind hem wel vet.
[ link | afbeelding ]
Is het mogelijk om te voorkomen dat die tekst verdwijnt als je in windows 7 rechtsonder op het rechthoekje klikt om direct naar bureaublad te gaan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zag toevallig in een Tweakers-topic het programma Geeklet, en ff wat geprobeerd naar aanleiding van een desktop hierboven![]()
(en ja, het is een beetje groot qua lettertype, maar ik maak het later wel wat kleiner)
[ link | afbeelding ]
Weet ik niet, ik gebruik OSX namelijk, daarbij blijft het altijd staan omdat het echt in de systeeminstellingen wordt geintegreerd in plaats van dat het een apart programma is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:22 schreef Katth het volgende:
[..]
Is het mogelijk om te voorkomen dat die tekst verdwijnt als je in windows 7 rechtsonder op het rechthoekje klikt om direct naar bureaublad te gaan?
Dat is gewoon de Gnometer Skin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe en waar kan je die pictogrammen daar bovenin krijgen?
Heb het gevonden. In de settings alwaysontop=1 van maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik gebruik OSX namelijk, daarbij blijft het altijd staan omdat het echt in de systeeminstellingen wordt geintegreerd in plaats van dat het een apart programma is.
Als je even rechtermuisknop op de klok klikt > Skin Menu > Position > On Desktop.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Heb het gevonden. In de settings alwaysontop=1 van maken.
*edit* hmm dat is ook niet de oplossing...
Yup, thanks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je even rechtermuisknop op de klok klikt > Skin Menu > Position > On Desktop.
Werkt hij dan wel?
http://tinyurl.com/3362axuquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:18 schreef bernieboy het volgende:
ik zag hier in het pimp met je desktop topic een foto:
http://i37.tinypic.com/2mhie6a.jpg
en deze wou ik graag ook hebben.. alleen met tineye vind ik maar een met grote resolutie en die heeft (lelijk vind ik) blauw erbij.
deze dus: http://lh4.ggpht.com/_a_J(...)kkHV4jnbc/Sounds.jpg
heeft iemand die van de eerste link?
klikquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:23 schreef dirkjo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die van mij ook maar weer een keertje.
[Klik voor groter formaat]
Google/Wallpaper site's (welke je weer kan vinden via Google)quote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef bernieboy het volgende:
waar halen jullie de wallpapers weg eigenlijk?
4chanquote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef bernieboy het volgende:
waar halen jullie de wallpapers weg eigenlijk?
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Psst, iets over doen of opnieuw doen.
En daarnaast, je doet een nieuwe installatie van XP?
VOor mij was het gewoon omdat ik nog games speel die misschien niet helemaal goed draaien op Windows 7.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Graseter het volgende:
Sommige mensen rijden in old-timers. Sommige mensen hebben XP.
Smaken verschillen.
Welke games?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
VOor mij was het gewoon omdat ik nog games speel die misschien niet helemaal goed draaien op Windows 7.
Alien vs predator 2, balls of steel. Freelancer werkt dan opzich wel weer met Windows 7 maar dan met workarounds bla bla.quote:
Sommige mensen zijn autisten en kunnen niet tegen verandering en anderen niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Graseter het volgende:
Sommige mensen rijden in old-timers. Sommige mensen hebben XP.
Smaken verschillen.
Ach ja, een dwangneurose om te upgraden hebben als je een besturingssysteem uit 2010 prefereert boven een uit 2001 lijkt me ook wat overdrevenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
![]()
Sorry ik heb niet zo'n dwang upgrade neurose als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |