http://www.citycampusmax.nl/max/forum/index.php?a=vtopic&t=505quote:Ingezonden: 02 Nov 2009 21:50
Geregistreerd gebruiker
Nu offline Inzendingen: 246
Deelnemer sinds: Okt 2009
hoeveel kost die eigenlijk bij de ikea? hij staat niet op ikea.nl...
Wat ik heb begrepen van de ikeamedewerkers is dat je die kan bestellen bij de klantenservicequote:Op zondag 15 augustus 2010 08:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Even een vraagje voor de ikea medewerkers.
Ik heb een pax kledingkast maar nu is tijdens de vehuizing van een la de geleiders spoorloos verdwenen kan ik deze los kopen? en wat kosten deze ongeveer. Het is de pax 50cm kast.
Of heeft iemand thuis misschien nog een set geleiders liggen?
Ik kop hem even inquote:Op zondag 15 augustus 2010 08:54 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen van de ikeamedewerkers is dat je die kan bestellen bij de klantenserviceAls je de handleiding nog hebt en er staat een nummertje bij!
heb je nodig van de klantenservice.quote:110661 BALLBEAR.SLIDE L=553
Oke, bedankt. Wel weinig plankjes vind ik,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:49 schreef Snarf het volgende:
[..]
Twee. De onderkant van een deurtje is waar een plankje zit. Ding is trouwens uitgaand en wellicht niet meer te krijgen in de winkel.
Waar woon je ergens? Anders pik ik hem wel voor je op bij Ikea Breda?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, die boiiiii zei dat er leverings of productie problemen ofzo waren en dat ze deze maand zelfs niet meer binnen zouden komen.
Gaat om de BISSA.
schopje voor de bovenstaande vraagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:15 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de tundra vloeren bij funda 4 of 5 euro per m2 kost, maar op de site staat ruim 8 euro. Er werd gezegd in delft, maar verschillen de prijzen nog per filiaal?
Reed er toevallig vandaag langs in het magazijn, en bedacht me opeens dat ik deze vraag voorbij had zien komen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ik kan het ook niet vinden op ikea.nl maar zag hem wel in het magazijn van Ikea Delft waar je laminaat kan vinden. Het is dus een rol goudkleurige aluminium ondervloer, 15m2 voor 45 euro. Volgens google heet het Niva maar op ikea.nl vind ik alleen de zilverkleurige ondervloer.
Raar he? IKEA weet misschien niet van het bestaan van die gouden ondervloer af.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:05 schreef Royyy het volgende:
[..]
Reed er toevallig vandaag langs in het magazijn, en bedacht me opeens dat ik deze vraag voorbij had zien komen.![]()
Er zit een sticker op waarop staat dat ie TNO gecertificeerd is.
Volgens mij is het geen standaard artikel, vandaar dat je het niet op de website terug kan vinden.
Er staat wel de naam NIVA op (alle ondervloeren heten zo), maar in ons systeem heeft het artikel helemaal geen naam.
nee dat werkt nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:09 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
ok ff een vraagje aan de ikea medewerkers; kan ik gewoon onderhandelen tot ik tunda voor 5 euro per m2 meekrijg of werkt dat niet bij ikea?
Het artikel zit alleen in het Nederlandse assortiment. Aangezien artikelen op internet binnen het "gewone" internationale assortiment vallen, staat dit artikel daar niet op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Raar he? IKEA weet misschien niet van het bestaan van die gouden ondervloer af.Maar het gaat mij om de TNO certificaat. Maar bedankt voor het kijken.
Succesquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:09 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
ok ff een vraagje aan de ikea medewerkers; kan ik gewoon onderhandelen tot ik tunda voor 5 euro per m2 meekrijg of werkt dat niet bij ikea?
@ FkTwkGs2014 :quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:32 schreef elimgarak het volgende:
Was vandaag in IKEA Delft. Het meeste TUNDRA laminaat was daar nu 7.50 / m² i.p.v. 8.95 elders in Nederland. Het prijsverschil was vroeger groter dacht ik (6.95 of zelfs 5.95 is het geweest?), maar goed nog altijd ruim 15%.
Alleen de kleur "eiken" was beduidend goedkoper: 4.49 / m².
Elke keer lees ik eigeleiders die je kwijt bent en je bent ook nog eens een vrouw.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mijn la geleiders maar meteen gehaald vandaag. Note to myself ze niet meer kwijt raken. Ik moest 4 euro betalen. Is natuurlijk niet zo heel veel maar wel zonde.
Het is niet te hopen dat ik die nu al kwijt ben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Elke keer lees ik eigeleiders die je kwijt bent en je bent ook nog eens een vrouw.
Sowieso van 8.95 naar 5.- is een behoorlijke stap... en bij IKEA gewoon simpelweg niet mogelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
gewoon normale vraag toch. ik pingel altijd bij bedragen boven de 200 eurie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |