Probeer eens bij Partylite in Tilburg. Ze hebben een grote hal die ze bijna niet gebruiken dacht ik..quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:55 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo] is hier sinds [url=http://forum.fok.nl/topic/1290183/3/50#68931354]nummertje 108[/url
en ik ga donderdag (1 juli) naar de efteleingdus gelijk naar joris en de draak.
het is trouwens een ritje van 45 seconden... hoop dus dat het niet te druk is.
--------------------------------------------------------------------------------------------
even iets compleet anders. weet er iemand een grote hal te huur van ongeveer 500m2 en als het kan voorzien van krachtstroom (niet vereist) het zou gaan om de maand augustus voor de assemblage van pakketten.
Ik hoor het graag
Ik hoor geen radio, dus gelukkig niet..quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
oei, bouwvakkers met radio hollandio zeker ?
Stouterd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef automatic_ het volgende:
Die pauper zender staat hier ook altijd op. Zodra ik beneden kom, dan zet ik weer een andere zender op
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef automatic_ het volgende:
Oja, Tilburgse Kermis![]()
![]()
Dit jaar ga ik écht écht écht!
Correctie; Ik ben dan op vakantie zie ik net
Voor een urutje of 2 wel leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef automatic_ het volgende:
Die pauper zender staat hier ook altijd op. Zodra ik beneden kom, dan zet ik weer een andere zender op
je bent er zelf gaan wonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef Clesar03 het volgende:
Weer zo'n vervelende attractie voor de deur dit jaar
ok, weer een meevaller danquote:
waar terras lopen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Clesar03 het volgende:
weer lekker terras lopen dit jaar tijdens de maandag![]()
goh, want malmo was zo'n succes qua verkoop...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Stuurloos het volgende:
Mogguh! Vandaag een voetballoosdagje helaas. Vanavond naar Entrepot Anvers om te kijken naar nieuwe app. en evt. in te schrijven: http://www.rigatilburg.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |