Probeer eens bij Partylite in Tilburg. Ze hebben een grote hal die ze bijna niet gebruiken dacht ik..quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:55 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo] is hier sinds [url=http://forum.fok.nl/topic/1290183/3/50#68931354]nummertje 108[/url
en ik ga donderdag (1 juli) naar de efteleingdus gelijk naar joris en de draak.
het is trouwens een ritje van 45 seconden... hoop dus dat het niet te druk is.
--------------------------------------------------------------------------------------------
even iets compleet anders. weet er iemand een grote hal te huur van ongeveer 500m2 en als het kan voorzien van krachtstroom (niet vereist) het zou gaan om de maand augustus voor de assemblage van pakketten.
Ik hoor het graag
Ik hoor geen radio, dus gelukkig niet..quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
oei, bouwvakkers met radio hollandio zeker ?
Stouterd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef automatic_ het volgende:
Die pauper zender staat hier ook altijd op. Zodra ik beneden kom, dan zet ik weer een andere zender op
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef automatic_ het volgende:
Oja, Tilburgse Kermis![]()
![]()
Dit jaar ga ik écht écht écht!
Correctie; Ik ben dan op vakantie zie ik net
Voor een urutje of 2 wel leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef automatic_ het volgende:
Die pauper zender staat hier ook altijd op. Zodra ik beneden kom, dan zet ik weer een andere zender op
je bent er zelf gaan wonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef Clesar03 het volgende:
Weer zo'n vervelende attractie voor de deur dit jaar
ok, weer een meevaller danquote:
waar terras lopen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Clesar03 het volgende:
weer lekker terras lopen dit jaar tijdens de maandag![]()
goh, want malmo was zo'n succes qua verkoop...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Stuurloos het volgende:
Mogguh! Vandaag een voetballoosdagje helaas. Vanavond naar Entrepot Anvers om te kijken naar nieuwe app. en evt. in te schrijven: http://www.rigatilburg.nl/
das die toko van die studentenvereniging op de heuvelring...quote:
D'Artagnan? Kolerequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef Guard het volgende:
[..]
das die toko van die studentenvereniging op de heuvelring...
Iedere week kreeg mijn collega (die had zich ingeschreven op de malmo site) wel twee mailtjes dat ie nu toch echt wel moest gaan opschieten want de verkoop ging bijzonder hardquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
goh, want malmo was zo'n succes qua verkoop...
Nou, volgens mij staat nog meer dan de helft te koop en is het project niet eens helemaal zeker! Vooralprobleem was over de service kosten ivm de koffiehoek en de sauna...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Iedere week kreeg mijn collega (die had zich ingeschreven op de malmo site) wel twee mailtjes dat ie nu toch echt wel moest gaan opschieten want de verkoop ging bijzonder hard
zo'n vermoeden had ik al ja, als er maar mailtjes blijven komen met de mededeling: "het gaat hard, opschieten", dan gaat het dus niet hard...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staat nog meer dan de helft te koop en is het project niet eens helemaal zeker! Vooralprobleem was over de service kosten ivm de koffiehoek en de sauna...
Ik alleen de maandag vrij, ben dan jarig dus vandaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef Guard het volgende:
ik denk dat ik dit jaar maar eens geen vrij neem tijdens de kermis, hoogstens een dagje.. woensdag of zo, kan ik dinsdag even lekker terrashangen en dat is dan wel weer genoeg....
Ja sorry, maar als een kleine studievereniging al meer actieve leden heeft gaat het toch echt de verkeerde kant op.quote:
Geen idee, Malmo lag boven mijn budget en Riga begint vanaf 99.000 (al zal dat wel niks voorstellen), ik ben benieuwd..quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
goh, want malmo was zo'n succes qua verkoop...
ze bedoelt niet hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef Geckoo het volgende:
stroomstoring? was die er dan?
En TheKid thanks voor de tip voor wbt de ruimte, morgenn even bellen.
meer mensen ideeen voor een bedrijfs hal van ongeveer 500m2?
D'artagan is gewoon een faal, in het begin had het nog potentie, maar was er afgelopen tikweek weer eens: faaaaaaaalquote:
Vorig jaar was het een goede bende!quote:1. Casa del Brasil
Met als thema ´Casa del Brasil goes China!´ bouwt deze vereniging in Chinese stijl een unieke Praalwagen.
ik ga kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nog mensen die naar de T-Parade gaan? Loop schijnbaar dit jaar weer mee...
hoop niet dat we echt de eerste wagen zijn... Hoop eerder dat we weer in de buurt van de cocktailcar lopen....
[..]
Nah, dan ben ik al wel naar de kloten denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga kijken
weet nog niet waar we gaan staan. denk weer bij de intermezzo wel makkelijke stuk.
dan al ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nah, dan ben ik al wel naar de kloten denk ik
Ehj wij moeten opstellen bij de haven hequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan al ?
is nog geen 5 min van de heuvel af gek
is de 2de bocht die je neemt.
of moet zijn weer een wagen vast komt te zitten bij de heuvel ...
o jah klopt, de opstelling wordt geregeld door de steunzolenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ehj wij moeten opstellen bij de haven hezijn dan al dik anderhalf uur onderweg ofzo...
Ik zal niet weten wie het doet... Weet alleen dat het lekker weer wordt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah klopt, de opstelling wordt geregeld door de steunzolen
1tje ken ik er redelijk goed van
mja ik heb zelf 2 jaar meegeholpen hequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik zal niet weten wie het doet... Weet alleen dat het lekker weer wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |