Bloedkop? Goed volwassen gedragen van FOK! crew, zal niet lang meer duren die status van jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je kijkt een keer uit je bloedkop en je ziet dat ik die longcats helemaal niet heb gepost, en de rest ook niet op deze pagina. Jankzak.
Ah, note +1 dus.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bloedkop? Goed volwassen gedragen van FOK! crew, zal niet lang meer duren die status van je
Maar wel de forum admins die weten dat jij je hier normaal hoort te gedragen, zeker als staff zijnde.quote:
Nee. Maar alsnog vind ik het niet logisch/slim.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die verlenen ze alleen als justitie er daadwerkelijk om vraagt. Geloof je echt dat die ieder topic gaan lezen?
Gelukkig ben ik geen Forumcrew.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wel de forum admins die weten dat jij je hier normaal hoort te gedragen, zeker als staff zijnde.
Klopt. Slim is anders, maargoed het zou kunnen. Danny gaat echt niet zelf mensen eraan hangen bij justitie. Als ze komen geeft hij wat ze vragen, anders niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Maar alsnog vind ik het niet logisch/slim.
Wel FOK! crew en dat is het enige dat telt.quote:
Nee. Forumadmins heb ik niets mee te maken en zij niet met mij. Op het forum ben ik gewoon user.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel FOK! crew en dat is het enige dat telt.
Nee hoor, ook hier op het forum wordt vermeld dat jij een lid bent van de Sport redactie. Jij hebt dus een functie hier op FOK! en hoort ook hier op het forum het juiste voorbeeld te geven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Forumadmins heb ik niets mee te maken en zij niet met mij. Op het forum ben ik gewoon user.
Ja dat zeg ik ook niet, maar ik geloof het gewoon niet. En dat is, in a way, best raar vind ik eigenlijk. Stel er zit een gast en die komt er openlijk voor uit kindertjes te verkrachten. 'Maar het is niet aan Danny om daar wat aan te doen.' Lijkt me niet ethisch verantwoord, wel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Slim is anders, maargoed het zou kunnen. Danny gaat echt niet zelf mensen eraan hangen bij justitie. Als ze komen geeft hij wat ze vragen, anders niet.
Nee aan de moderators en admins, die moeten dat dan doorgevenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook niet, maar ik geloof het gewoon niet. En dat is, in a way, best raar vind ik eigenlijk. Stel er zit een gast en die komt er openlijk voor uit kindertjes te verkrachten. 'Maar het is niet aan Danny om daar wat aan te doen.' Lijkt me niet ethisch verantwoord, wel?
Goed dat kan. Ik zeg ook niet dat het waargebeurd is, maar het zou wel kunnen. Ja, Danny is niet verantwoordelijk voor de posts he. En ook hij leest niet alles, dus als zoiets gebeurd wordt het waarschijnlijk gewoon verwijderd voor de users, maar nog altijd terug te lezen voor (F)A's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook niet, maar ik geloof het gewoon niet. En dat is, in a way, best raar vind ik eigenlijk. Stel er zit een gast en die komt er openlijk voor uit kindertjes te verkrachten. 'Maar het is niet aan Danny om daar wat aan te doen.' Lijkt me niet ethisch verantwoord, wel?
Tsja, dan moet je een afweging maken wat het beste is om te doen. Uit een moralistisch oogpunt is het logisch om hiervan justitie op de hoogte te brengen maar anderzijds wordt er geen misbruik gemaakt van het forum en dien jij de gegevens van de gebruiker dus gewoon geheim te houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Danny mag met de gegevens doen wat hij wil. Lees de voorwaarden maar eens waar jij mee akkoord bent gegaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je een afweging maken wat het beste is om te doen. Uit een moralistisch oogpunt is het logisch om hiervan justitie op de hoogte te brengen maar anderzijds wordt er geen misbruik gemaakt van het forum en dien jij de gegevens van de gebruiker dus gewoon geheim te houden.
Ja goedgoed, details. Maar je snapt mijn punt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee aan de moderators en admins, die moeten dat dan doorgeven
Ja dat bedoel ik dus. Maar ik vind dat hetzelfde met die paardensekser.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je een afweging maken wat het beste is om te doen. Uit een moralistisch oogpunt is het logisch om hiervan justitie op de hoogte te brengen maar anderzijds wordt er geen misbruik gemaakt van het forum en dien jij de gegevens van de gebruiker dus gewoon geheim te houden.
Staat gewoon in de policy dat fok die gegevens mag gebruiken mits jij illegale dingen doetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Danny mag met de gegevens doen wat hij wil. Lees de voorwaarden maar eens waar jij mee akkoord bent gegaan.
quote:10. Verwerking van persoonsgegevens / Privacy Policy
a. FOK! zal de door gebruiker opgegeven persoonsgegevens niet gebruiken voor enig ander commercieel doel dan de exploitatie van de sites, subsites en diensten van FOK!
b. Persoonsgegevens zullen niet bekend worden gemaakt aan andere partijen of verwerkt op andere wijzen dan vermeld in dit document, tenzij nadrukkelijk anders vermeld bij diverse acties zoals sommige prijsvragen.
c. FOK! is uitgesloten van aanmelding bij het CBP op basis van Artikelen 11, 31, 35 en 42 van het vrijstellingsbesluit ( zie ook http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc9.htm , http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc29.htm , http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc33.htm en http://www.cbpweb.nl/HvB_website_1.0/vwc40.htm ) FOK! Handelt conform de toegestane doeleinden van verwerking, categorieėn van verwerkte gegevens en ontvangers van de gegevens als genoemd in voornoemde artikelen van het College Bescherming Persoonsgegevens.
Ah, goede zaak. En nu echt weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Danny mag met de gegevens doen wat hij wil. Lees de voorwaarden maar eens waar jij mee akkoord bent gegaan.
En roepen dat jij seks hebt met kinderen, is niet illegaal, dus mag er niet ingegrepen worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Staat gewoon in de policy dat fok die gegevens mag gebruiken mits jij illegale dingen doet
Nee, het roepen niet nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En roepen dat jij seks hebt met kinderen, is niet illegaal, dus mag er niet ingegrepen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |