quote:
En wat heb je nu dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Andyy het volgende:
Eindelijk van het leed af dat Hero heet
Moet 'm nu alleen nog verkopen
Ooohquote:
Oke, ik ga volgend jaar (dan zal er vast wel een Iphone5 uit zijn) December mijn abo verlengen. die kringen zijn me veel te duur. en dan ga ik van Hi, naar Vodafone. en dan kijken of ik zo'n iphone 4 mee krijgen kanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Andyy het volgende:
Die van mij is nooit gevallen gelukkig, en ook helemaal krasvrij
Hij is beter dan de ipod touch vind ik, had mijn ipod net verkocht. het scherm is superieur, voelt beter in de hand en alles gaat een stuk sneller.
Waarom koop je geen neppe?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wou een extra batterijcover kopen
[ afbeelding ]
en die beplakken met carbonfolie
[ afbeelding ]
maar helaas, ik vind het te duurhad me wel vet geleken, een carbon achterkant
dat is geen beschermbody, maar een batterijcoverquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:02 schreef abruzzese het volgende:
Deze bovenste beschermbody heb ik gekocht bij Belcompany ¤20,00 en ik vind hem wel comfortable zitten .
Ik ben wel blij dat mijn Vodafone HTC Desire de update 360 straks verwijderd want ik vind er maar niks aan .
TOP toestel .
Ik zit op diezelfde versie als jij. Provider = Vodafone (unbranded)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vreemd, wanneer ik mijn Hero naar nieuwe updates laat zoeken vindt 'ie niks. Momenteel draait 'ie nog gewoon op 3.32.405.1. Welke provider hebben jullie?
heb ik ook last vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:23 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb een aantal nummers op m'n hero gezet (inclusief albumcover), maar nu gebruikt ie een gedownloade foto uit de map Andere bij 5 van die nummersIk heb met een ID3 Tag Editor al de albumcovers veranderd, maar het probleem blijft. Heeft iemand een oplossing?
Vreemd dat anderen wel een update krijgen! Mijn telefoon vind ook nikx!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vreemd, wanneer ik mijn Hero naar nieuwe updates laat zoeken vindt 'ie niks. Momenteel draait 'ie nog gewoon op 3.32.405.1. Welke provider hebben jullie?
Zet de datum eens een jaar vooruit, of heb je dat al geprobeerd?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef t_igger het volgende:
[..]
Vreemd dat anderen wel een update krijgen! Mijn telefoon vind ook nikx!
Heb een Vodafone unbranded toestel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |