Die eerste is wel een goede headphone imo. Dat moet ook wel met zo'n naam!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Deze 2 heb ik het meest gezien tot nu toe
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De Beats van Dr Dre/Monsterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:03 schreef Croon het volgende:
[..]
Die eerste is wel een goede headphone imo. Dat moet ook wel met zo'n naam!
Dr. Dre
Waarom heet jij Mr.Chandon?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:29 schreef Mr.Chandon het volgende:
Waarom heet het eigenlijk een koptelefoon? Waarom telefoon?
Omdat het afstamt van de headsets die ze vroeger in de telefooncentrale droegen, en tegenwoordig bij helpdesks etc. Denk ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:29 schreef Mr.Chandon het volgende:
Waarom heet het eigenlijk een koptelefoon? Waarom telefoon?
Vertelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 04:27 schreef Mistbank het volgende:
Je wilt denk ik niet weten wat voor een bagger die oppervlakkige spelers luisteren.
MUZIEK MET ECHTE INSTRUMENTEN!!!!111quote:Op dinsdag 29 juni 2010 04:27 schreef Mistbank het volgende:
Je wilt denk ik niet weten wat voor een bagger die oppervlakkige spelers luisteren.
Vast minder erg dan wat de gemiddelde FOK'er luistert (metal).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 04:27 schreef Mistbank het volgende:
Tsja, intellectueel zijn ze ook niet de beste (getuige de interviews, tatoeages en dergelijke) dus de muziek zal ook wel bagger zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 04:27 schreef Mistbank het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef boskameel het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/06/ipodje_voetballen.php
Maakt het uit! Als ze maar winnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 04:27 schreef Mistbank het volgende:
Dat wil ik inderdaad niet weten, boeit me namelijk niks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 04:27 schreef Mistbank het volgende:
En ook veel Nederlandse hip-hop.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Croon het volgende:
Ik weet toevallig dat Chris Brown wel populair is in de selectie, want zijn mixtape Fanofafan was te horen in een van de filmpjes die ze maakten (met de beruchte woorden van Elia).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |