quote:Op maandag 28 juni 2010 22:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niets zeggen, niets zeggen.. Is het 2?!
Mijn nummer heb je al.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niets zeggen, niets zeggen.. Is het 2?!
Dat is toch juist spannend!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
c0nd0r, ben je al zo diep gezonken? Geilen op onbekende meisjes bij een bushalte.
Ga ik morgen regelenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je een foto van haar? Dan ga ik haar jouw nummer wel geven
Goed geraden! U gaat door voor de koelkast!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij post jij niet HCRM topics? alleen in UDOWU?
Rij er vaak genoeg langs en doorquote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hé maar wacht eens, je woont helemaal niet in Zwolle
EindelijK!quote:
noujaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed geraden! U gaat door voor de koelkast!
Je lijkt ST welquote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vast wel. Ik ben namelijk heel goed in verdwalenquote:
Het is ook zelfbescherming hoor. Ik wil liever geen ban enzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja
het viel wel op.. en jammer enzo
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. Ik ben namelijk heel goed in verdwalen
waarom zou je ban krijgen dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is ook zelfbescherming hoor. Ik wil liever geen ban enzo.
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zal morgen eens een drive-by foto maken
Waarom zou je een ban krijgen dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is ook zelfbescherming hoor. Ik wil liever geen ban enzo.
Omdat ik me niet kan gedragen op dat moment. Ik kan nogal een gifkikker zijnquote:
Back-ups zijn voor mietjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey giertje
[..]
ik zou eerst een back up maken
back upquote:
utorrentquote:Op maandag 28 juni 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb zin om mijn muzieklijst bij te werken, maar ik heb heul geen goeie programma's meer.Limewire is kut.
Zo, daar heb je ons echt mee zegquote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Care.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's de bedoeling ook helemaal niet, schatje.
je bent gewoon standvastig en principieelquote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's de bedoeling ook helemaal niet, schatje.
Neger.quote:
nee voor mensen met rotte smaak papillenquote:
* meldt.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee voor mensen met rotte smaak papillen_!
Juist.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent gewoon standvastig en principieel
Ez is een neger en drinkt Taksi.quote:
Sodeju!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez is een neger en drinkt Taksi.
Mn broer is een neger en drinkt Taksi
Ik zag vrijdag een neger in Nijmegen lopen met Taksi
M;n ex (blank) probeerde Taksi door z;n neus te drinken en kreeg een bloedneus.
You do the math.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
waarom was je nu weg en waarom deed je nu net zo![]()
het is super lekker weer dan moet je kussen en vooral mij
Je kunt het welquote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sodeju!
Gevaarlijke shit ook nog!
Heb ik net 3 pakken in de aanbieding gekocht
goed hoorquote:
Je wordt een neger!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sodeju!
Gevaarlijke shit ook nog!
Heb ik net 3 pakken in de aanbieding gekocht
hallo heb je nog in badje gezeten?quote:
lekker de airco aanquote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee uiteindelijk was het binnen lekkerder dan buiten
ventilator?quote:
ik was ook nog een beetje een sollicitatiebrief aan het makenquote:
en hoe was je werk vandaag? nog last gehad van stalkers?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was ook nog een beetje een sollicitatiebrief aan het maken
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was ook nog een beetje een sollicitatiebrief aan het maken
viel wel mee geloof ikquote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
en hoe was je werk vandaag? nog last gehad van stalkers?
ja, hij is afquote:
Wat een geluk toch weerquote:
Bij mij was het verdacht stil na 16:00quote:Op maandag 28 juni 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk toch weer![]()
Ik had vandaag ook een makkelijk dag, hoefde maar tot half 4 omdat voetbal en werk klaar![]()
[ afbeelding ]
Was zeker ook lekker rustig in de winkel en volgens mij vond jij dat ook heel erg dat je het voetbal niet kon zienquote:Op maandag 28 juni 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij was het verdacht stil na 16:00![]()
Maar ik moest gewoon tot 17:00 en daarna nog boodschappen en kind halen, dus niets gezien van de voebbal
3-0 voor de Kanaries.quote:
Ik lag niet te slapen tijdens de wedstrijd schatquote:
Ik ook pas na de 3-0quote:Op dinsdag 29 juni 2010 06:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag niet te slapen tijdens de wedstrijd schat
Dat zijn trouwens al 2 wedstrijden van brasil dat jij gaat slapen, doe je bij de volgende toch niet?quote:
Natuurlijk niet. Kijken in combinatie met een bbq!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens al 2 wedstrijden van brasil dat jij gaat slapen, doe je bij de volgende toch niet?
Doe ik het beter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Kijken in combinatie met een bbq!
Spannend vooralquote:
Ja, en hopelijk mooi voetbal!quote:
Daar hoop ik al het hele WK opquote:
Mja, ik vond eigenlijk alleen de wedstrijden van Duitsland super leuk om te zien..quote:
Die wedstrijd gisteren van NL vond ik ook wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja, ik vond eigenlijk alleen de wedstrijden van Duitsland super leuk om te zien..Daar schaam ik me wel een beetje voor hoor!
![]()
Daar heb ik de helft niet van meegekregenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wedstrijd gisteren van NL vond ik ook wel vermakelijk.
Awww.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb ik de helft niet van meegekregen
Het is ronduit schandalig!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb ik de helft niet van meegekregen
Het valt nu nog mee hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensjes ik zal jullie missen. En ik hoop dat het niet te warm is in de auto vandaag
Smoesjes!quote:
Ik heb wel geprobeerd streamend mee te kijken, maar door werk tussendoor heb ik het e.e.a. gemist...quote:
Dat is nog schandaliger!quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensjes ik zal jullie missen. En ik hoop dat het niet te warm is in de auto vandaag
Heel veel plezierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel veel plezier
enallemaal
@ Ez.. ik heb gister het bad leeg laten lopen...
Omdat er niet in gezwommen werdquote:
Hey Marijke, ook al zo warm bij jou binnen? Ik heb alles tegen elkaar openstaan het is hier 27 gradenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het hier met iedereen?
Ik word zo ondertussen gek van de warmte, het is potjandorie nu al 24 graden in huisMaar buiten in de schaduw met wind is het wel lekker
IJK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het hier met iedereen?
Ik word zo ondertussen gek van de warmte, het is potjandorie nu al 24 graden in huisMaar buiten in de schaduw met wind is het wel lekker
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat er niet in gezwommen werdmisschien vd week weer opzetten
[..]
Hey Marijke, ook al zo warm bij jou binnen? Ik heb alles tegen elkaar openstaan het is hier 27 graden
Kan beter buiten gaan zitten.....
Bartjequote:
Ja boven is het helemaal niet te hardenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij wint qua warmte
Vreselijk he? Vooral 's nachts is het zo vervelend...
Ik ken het. Korte broek en t-shirt op het werk. Perfectquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bartje
Hier alles goed, alleen zo WARM![]()
Weet je al meer van Dronten?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ken het. Korte broek en t-shirt op het werk. Perfect
Nee, niets nieuws. Ik weet niet of ik het ook tegen jou had gezegd, maar het is hier momenteel even te druk om actief op zoek te gaan naar dingen.
+1quote:
Nee, deuren en ramen tegen elkaar open.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's wel lekker ja, hopelijk met airco?
Nee, dat wist ik nog niet... Dus dat plan is nu even in de ijskast gezet?
Noujazeg! Kom je erbij?quote:
Jij mag er ook wel bij hoor! houden we gewoon een koud bad orgie!quote:
hahahahhaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Koud bad orgie?Kans is aanwezig dat er storingen plaatsvinden dan.
Nou, warm enzo. Verfrissend.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zal ik het bad maar vast weer klaar zetten
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zal ik het bad maar vast weer klaar zetten
Oh no, it don't.quote:
Mwah das geen regen hoor. Dat is water dat in de lucht al verdampt omdat het straks weer onverbiddelijk warm is.quote:
Zeg, ben jij altijd zo nors?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah das geen regen hoor. Dat is water dat in de lucht al verdampt omdat het straks weer onverbiddelijk warm is.
Dat was niet nors. Het is gewoon te warm.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg, ben jij altijd zo nors?
Plantjes mogen best wat water hebben hoor
Ik vind je liefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Dat was niet nors. Het is gewoon te warm.En ik verwacht ergens komende week nog wel onweersbuien waarna ik weer kan gaan zeuren dat het te nat is. Ik ben een Nederlander het is nooit goed. Tenzij het 21.3 graden is en ik rustig mijn shit kan doen zonder dood te gaan aan uitdroging.
Oh.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je lief
En als je genoeg drinkt dan valt het best allemaal wel mee.....
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oh.Ik weet even niet wat ik moet zeggen.
Zelfs niet op je 2e zin. Omdat je 1e zin zo overweldigend is.
ff de warmte eruit.. en je smelt niet van een beetje regenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Damn. Daar heb ik mezelf teveel bloot gegeven. Nu ben ik dat norse karakter kwijt waarvan iedereen dacht dat ik die had.
Overigens hoop ik niet dat het vanmiddag gaat regenenIk moet nog allemaal dingen kopen.
heerlijk ben lekker uitgerust ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
Oja goeiemorgen giertje
lekker gewerkt? geslapen
ik sliep pas tegen 1 uur ofzo het was echt heetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
heerlijk ben lekker uitgerust ook
straks effe boodschappen doen enzulks
en jij ook fijn geslapen?
ik heb het hier nog steeds koelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sliep pas tegen 1 uur ofzo het was echt heet
das wel fijn gisteren was het ook wel erg benauwdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zeggen het is een stuk minder warm dan gister
Beter uit te houden
hahaha grappig wist niet dat dat konquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
Giertje
nu wil ik wel een industrial
VET
Daar denk ik dan weer niet over naquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
hahaha grappig wist niet dat dat kon
lijkt me wel lastig liggen
Dat is zeker wel vet!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
Giertje
VET
sowieso als je em net hebt wil je er niet op liggen dat voel je echt welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar denk ik dan weer niet over na
Ik zou em rechts nemen want ik lig vaak op mijn linkeroor
online ww aanvragen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
WW aanvragenis nog best lastig als je de hele tijd runtime errors hebt
Eerst moet mijn tattoo gefixed wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
sowieso als je em net hebt wil je er niet op liggen dat voel je echt wel
ja, verplicht tegenwoordig.. toenik 3 jaar terug, toen ik ook rechthad op ww ff, bij het uwv langs ging weren ze zelfs boosop mequote:
wanneer ga je dat laten doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst moet mijn tattoo gefixed worden
Alles gaat tegenwoordig digitaal van het UWVquote:
k wil sowieso een industrial.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
Giertje
VET
ik heb geen idee, ik wil eigenlijk niet meer terug naar die zaak, ben bang dat ze nog meer verklotenquote:
Ik heb nooit te maken gehad met het UWV gelukkig maar het schijnt 1 en al drama te zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Alles gaat tegenwoordig digitaal van het UWV
mja okee maar een beetje tattoeerder heeft er wel begrip voorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik wil eigenlijk niet meer terug naar die zaak, ben bang dat ze nog meer verkloten
Maarja ik vind het ook raar staan als ik ze bel om een afspraak te maken en ik vraag een andere tattooeerder omdat ik vind dat die ander prutwerk heeft geleverd. Zo stom, want dan heeft hij echt alleen de beste tattoos in zijn portfolio gestopt
[..]
Ik heb nooit te maken gehad met het UWV gelukkig maar het schijnt 1 en al drama te zijn
@ alexxxx wat een vage melding zeg
ff bellen om te horen of het goed gegaan is
mjaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef Giertje het volgende:
mja okee maar een beetje tattoeerder heeft er wel begrip voor
en et is beter dan met een verneukt werkje blijven lopen
he.. gezelligquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
spul is bij hun aangekomen, volgende week ff met ID en CV bij hun kletsen
gewoon doen je ontkomt er toch niet aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mjaik ben daar weer niet zo'n held in dan....
misschien vrijdag maar weer even langs gaan
bij mijn vaste tattoeerder kan dat altijd welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja tot 3 maanden kan je gratis bijwerken he
mogguh Pezu
Mja, vreemd genoeg meestal welquote:
kom je nie eens een bakkie doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, vreemd genoeg meestal welde meeste mensen die er werken zijn best aardig en sociaal en zo
![]()
Mar goed, off to Schiphol
Ik toeter wel ff als ik voorbij je woonplaats rijd LL![]()
LL is niet eng!quote:
Nee, maar Sander wel. De hosselaar.quote:
Dat je dan zomaar naar de Huppelmeet kwam een tijd geledenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LL is niet eng, maar nieuwe mensen ontmoeten is dat wel voor mij
nahja dan zie ik je wel op de BBQquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LL is niet eng, maar nieuwe mensen ontmoeten is dat wel voor mij
Die zit nu op school en blijft overquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, maar Sander wel. De hosselaar.
Hij komt niet met de BBQ.quote:
marijkehield mnhandje vast, dat hielpquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat je dan zomaar naar de Huppelmeet kwam een tijd geleden
daar kom ik nietquote:
Zodat jij rust hebt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahja dan zie ik je wel op de BBQ
[..]
Die zit nu op school en blijft over
nou rustquote:
Ja, want duploquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou rust
ik heb hier 3 kinderen die duplo door de hele kamer heen aan het strooien zijn
geweldige oppas ben ik he?
geef maar toe. Jij gooit zelf met duplo en de kids moeten het opruimen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou rust
ik heb hier 3 kinderen die duplo door de hele kamer heen aan het strooien zijn
geweldige oppas ben ik he?
Tuurlijk wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
geef maar toe. Jij gooit zelf met duplo en de kids moeten het opruimen.
Zo hey! Dat is mijn moeder nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk wat denk jij dan?
Ik zorg ook dat ze schoonmaken, stofzuigen, de vaatwasser inruimen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
HEY NAATJE! WELKOM JONGUH!LEKKER WEERTJE HE!
DOEN.quote:
Ja dat wordt wel een probleemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
DOEN.
Maar houdt hier wel rekening mee.
De flares zijn behoorlijk, let dus op dat ze in minder flexibele oorlellen minder makkelijk in te krijgen zijn.
ik zeg doenquote:
Hmm beetje doorduwen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat wordt wel een probleemAl een jaar geen plugs meer ingehad
Je moest eens weten welke ik vet graag wil hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm beetje doorduwen.Maar zien er wel leuk uit hoor.
ik twijfel over de flares.quote:
welke dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moest eens weten welke ik vet graag wil hebben.
Doe eens pics dan ben nu wel benieuwd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moest eens weten welke ik vet graag wil hebben.
quote:
dezequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Doe eens pics dan ben nu wel benieuwd.
die zijn wel vet jaquote:
Wowquote:
Die foto;s zijn 4 mm hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
WowZien er indrukwekkend uit. Maar als ik zo naar die klantfoto's kijkt moet je echt beste gaatjes hebben. Of valt dat mee?
Zullen we dan maar samen slapen?quote:
deal kan wel een dutje nog gebruikenquote:
Zegt ze dat niet tegen iedereen?quote:
nou nee daar ben ik wel vrij zeker vanquote:
Ja dat heb ik ook wel eens gehoord, geloof er nog steeds niks van.quote:
hoezo niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehoord, geloof er nog steeds niks van.
Wie zegt dat anderen dat niet gedaan hebben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee daar ben ik wel vrij zeker van
met haar heb ik zon beetje bijna alles mee gedaan
Waarom wel?quote:
ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie zegt dat anderen dat niet gedaan hebben?
ik had er eentje die had piemelvreesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ex van me vertelde dat zijn ex vond dat hij de beste was die ze had gehad. Ik snapte het niet, ik viel bijna in slaap bij hem.
Daar heb ik dus echt geen last van he. Piemelsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had er eentje die had piemelvrees
ze durfde er niet naar te kijken laat staan em aan te raken
ze heef nu wel een vriend maar die bakt er niks van blijkbaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoe kan ze dan bepalen dat jij de beste bent als zij niets heeft om het mee te vergelijken.
als ik in een irritante bui ben ging ik altijd naakt voor der staan en dan slingeren met dat dingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen last van he. Piemels
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=The_Chosen_1&word2=DeLuna
Piemeldansquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik in een irritante bui ben ging ik altijd naakt voor der staan en dan slingeren met dat ding
whehhee zoiets ja en zij kroop dan echt weg en schreeuwde van hou er mee opquote:
Meatspin!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik in een irritante bui ben ging ik altijd naakt voor der staan en dan slingeren met dat ding
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee daar ben ik wel vrij zeker van
met haar heb ik zon beetje bijna alles mee gedaan
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie zegt dat anderen dat niet gedaan hebben?
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoe kan ze dan bepalen dat jij de beste bent als zij niets heeft om het mee te vergelijken.
Edit: IK HEB HIER HEULL VEULL MOEITE VOOR GEDAAN HOOR!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze heef nu wel een vriend maar die bakt er niks van blijkbaar
Geniaalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee zoiets ja en zij kroop dan echt weg en schreeuwde van hou er mee op
ik lachen natuurlijk
Wat een vriendinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik lachen natuurlijk
Ik zie jou nu echt zo maniakaal lachen zoals Shin Chan dat kan als hij in zijn blote kont staat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik lachen natuurlijk
Als ik een pielemuis had, zou ik alles swaffelen wat los en vast zit.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=The_Chosen_1&word2=DeLuna
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=naatje_1&word2=DeLunaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo dat
*verwachtte te winnen van luna, wat ie dus niet deed
*
kreeg ik de kans niet voorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Heb je haar weleens geprobeerd te swaffelen?
et is zo leuk speelgoedquote:
niet echt et was haar klaar krijgen en dan mocht ik erop en moest ik nog opschieten ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geniaal
Jullie hadden vast een geweldig seksleven.
Jammer.quote:
als ik dat had gedaan had ze em er af gescheurd uit pure woedequote:
Weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef timmmmm het volgende:
waar is de leuke SC? Die met myraela in de TT?
Die HCRM?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die HCRM?
Trouwens, dag beste jongen. Hoe zijn de afgelopen weken gegaan, wat examen betreft?
Dit is de leuke SCquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef timmmmm het volgende:
FOEIquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, de leuke SC.
En gegroet. Uiteraarrd ben ik geslaagd, wat examens betreft. In het leven faal ik nog immer.
Geeft niks hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zit je zo onder de plak bij Myr joh.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En zo ken ik je toch, falend in het leven, maar goed in al het andere?
Jawel. En anders ga je maar weg, als je deze niet leuk vindt.quote:
Spinnen hebben 8 poten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft er wat leuks te vertellen, ik verveel me, op mijn vrije dag.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel. En anders ga je maar weg, als je deze niet leuk vindt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=naatje_1&word2=DeLuna
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je wel gaan janken, maar ze heeft wel gelijk
Dan blijf je toch wel, zorg er dan ook voor dat het gezellig blijft maar ga niet lopen zeikenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Oplossing van zwakkelingen. Iets is niet zoals het zou moeten zijn, dus moet je maar weggaan, in plaats van blijven om het te veranderen in hoe het hoort te zijn.
hier voor ben ik te nieuw, ik jaag niemand weg, en ik vind dat iedereen welkom isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Jullie hebben al teveel mensen weggejaagd onder het mom van, het is hier kut, als het je niet bevalt, ga je maar.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom sta je toe dat ze de leuke SC weer verminken naar dit gedrocht?
dat dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan blijf je toch wel, zorg er dan ook voor dat het gezellig blijft maar ga niet lopen zeiken
[..]
hier voor ben ik te nieuw, ik jaag niemand weg, en ik vind dat iedereen welkom is
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan blijf je toch wel, zorg er dan ook voor dat het gezellig blijft maar ga niet lopen zeiken
[..]
hier voor ben ik te nieuw, ik jaag niemand weg, en ik vind dat iedereen welkom is
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe je niks aan, is een beetje de cirkel van het leven. Soms gaat er iets dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |