Serena gaat gewoon Wimbledon winnen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:23 schreef Morthill het volgende:
ik zie dat de zusjes Williams ook in het dubbel gestruikeld zijn
Weet ik, maar dat het geen all-Williams finale en geen titel in het dubbelspel wordt is al en hele verbetering tov 2009quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Serena gaat gewoon Wimbledon winnen hoor
Maak er eerder Roddickquote:
Zegt niks natuurlijk. Of was elke tegenstander van Verkerk op Ferrero na ook zo sneu toentertijd in Parijs?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Maak er eerder Roddick![]()
van
6-3 6-2 Djokovic iig
Roddick.quote:
Lu met Verkerk vergelijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zegt niks natuurlijk. Of was elke tegenstander van Verkerk op Ferrero na ook zo sneu toentertijd in Parijs?
spijtig om te horenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lu met Verkerk vergelijken
Morthill zien we niet meer terug op dit forum denk ik
Dit begint toch wel gevaarlijk te worden. Ervan uitgaand dat Berdych zijn services steeds houdt, kan Federer zich niets veroorloven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef Morthill het volgende:
en weer een break voor Berdych, Federer die even wat afzwakt en bam
Heeft iemand al een banaan-vraag ingediend?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lu met Verkerk vergelijken
Morthill zien we niet meer terug op dit forum denk ik
Een hoop mensen in de gamescrew gok ik zoquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft iemand al een banaan-vraag ingediend?
Hij zei sowieso laatst als verklaring dat splers altijd op hun best spelen tegen hem dat ze niets te verliezen hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:34 schreef Szura het volgende:
Het lijkt wel of iedereen dit toernooi zijn beste spel naar boven haalt tegen Federer
Wat zei hij dan, Honoré de Balzac?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |