Vesninaquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Norrage het volgende:
Fed die alleen een tiebreak verliest ook niet
Enne, Williams en Williams break achter 3e set tegen Zvonareva (en iemand anders)..maar het gaat over Zvonareva
Die heeft als eens eerder op Wimby die williamsen in de dubbel verslagen, sindsdien is zij mijn favoriete dame!
Hoe bedoel je, omdat hij net een set won van Federer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Norrage het volgende:
Berdych!! wow...hij lijkt dit jaar toch echt eindelijk eens door te breken, waanzinnig..het werd eens tijd
Klasse opmerking.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef Salamando het volgende:
ik heb het gevoel dat het ieder jaar een grotere zandbak wordt. Het is wachten tot ze gaan beachtennissen (daarom is Martin natuurlijk bezig met die beachtennis clinics op het moment, hij ziet het al aankomen)
Ik heb vernomen dat Federer op 48% balt en dat hij nu meer inzet zal tonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, omdat hij net een set won van Federer?
dat ik dat nog van FF mag horen, mijn dag is weer compleetquote:
Ook, maar vooral omdat hij het hele jaar al constant presteert en nu back to back kwartfinales op RG en Wimby haalt (RG zelfs halve, waar ie had kunnen winnen)quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, omdat hij net een set won van Federer?
Oke, dan begrijp ik wat je bedoelt. Hoop wel dat hij een keer een GS wint of liever nog twee en dat hij echt een topper wordt in plaats van dat hij een subtopper blijft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook, maar vooral omdat hij het hele jaar al constant presteert en nu back to back kwartfinales op RG en Wimby haalt (RG zelfs halve, waar ie had kunnen winnen)
Of nouja, wegwerken... Federer slaat een return op een tweede service van Berdych onderin het net.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Berdych werkt een setpoint weg, naar 3-5* nu
Ik denk dat het komt doordat de afgelopen jaren het godsgruwelijk droog en warm is tijdens het toernooi. Het gras droogt daardoor uit, evenals de ondergrond. Daarnaast heb je natuurlijk dat het spel enorm verandert is. Voorheen zag je dat ook voor het net het echt droog en zanderig werd, maar door het baselinebeuken van tegenwoordig gaat vooral het gedeelde achter de baseline gruwelijk naar de klote.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Szura het volgende:
Ligt het aan mij of ligt die baan er op dit moment in het toernooi slechter bij dan in andere jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |