quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Rossdale het volgende:
Grrrrr, kanaal van WLAN veranderd maar geen verbetering volgens mij... nog steeds maar 3van de 5 streepjes...
[ afbeelding ]
Dank je. Het is een titel waar ik voorlopig mee bezig ben er iets leuks van te schrijven. No strings attached met onze eigen Ed natuurlijkquote:
Bah, nee hou echt niet van spinning!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
Moe, bezweet, maar voldaan. Spinning blijft tof, ook als het warm is
Gelukkig een boel vrouwen wel. En die zweten ook met dit weerquote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bah, nee hou echt niet van spinning!
dat negertjequote:
Nou ja, voor mij gelukkig niet, maandag 20:30 - 21:30. donderdag van 19:30-20:20 en zaterdag van 11:00-12:00. Goed te doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:28 schreef koei het volgende:
Ik vind spinning ook wel tof. Daarbij merk je heel erg dat je sport en conditie opbouwt. Alleen zijn die lessen altijd op rottijden
Behalve de zaterdag dan...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij gelukkig niet, maandag 20:30 - 21:30. donderdag van 19:30-20:20 en zaterdag van 11:00-12:00. Goed te doen.
Ik vind het heerlijk. En met dit weer zetten we gewoon de fietsen buiten, lekker in de zon trappen (en rood wordenquote:
Toyboysquote:
mm int ziekenhuis huh , studeer je voor arts ?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Toyboys![]()
Zo tijd om nog wat aan de studie te doen, heb weer enorm lopen falen... en moet morgenochtend wat presenteren in het ziekenhuis
Nee bedrijfswiskundige, ben processen aan het optimaliserenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mm int ziekenhuis huh , studeer je voor arts ?
Dat was best wel een teleurstelling ja. Ze hadden niet eens de moeite genomen om de hogere resolutie textures van de originelen te gebruikenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Ongelooflijk. Wat zijn de LCS en VCS conversies voor PS2 bedroevend slecht.
hopelijk heeft zij het boek hierboven gelezenquote:
Ach, weet je in ieder geval dat het verse sla is van het land.quote:
Ik heb de mijne maar uitgezet.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee bedrijfswiskundige, ben processen aan het optimaliseren![]()
Ga slapen, morgen vroeg de wekker zetten om het te doen...
een beetje een MILFquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hopelijk heeft zij het boek hierboven gelezen
( al ben ik geen tiener meer)
Haha ik had ongeveer hetzelfde, om half 4 zat ik ineens bij de kaak chirurg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:31 schreef Nebo het volgende:
Ik word echt gek volgens mij. Ik had gisteren enorme last van een kies waar ik een wortelkanaalbehandeling voor heb (in september pas omdat die faalhazen mij een ander tijdstip hadden gegeven laatst). Nu word ik wakker en voel ik niks meer. Geen idee of ik er nu nog naar moet laten kijken voordat ik donderdag op vakantie ga...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:31 schreef Nebo het volgende:
Ik word echt gek volgens mij. Ik had gisteren enorme last van een kies waar ik een wortelkanaalbehandeling voor heb (in september pas omdat die faalhazen mij een ander tijdstip hadden gegeven laatst). Nu word ik wakker en voel ik niks meer. Geen idee of ik er nu nog naar moet laten kijken voordat ik donderdag op vakantie ga...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou die wortelkanaal behandeling maar doen voor je vakantie of wil je graag naar een buitenlandse tandarts?
Geen lolcat dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Jezus wat een kutochtend....
Ik wordt wakker en loop op het gemakje naar beneden, staan ineens allebei de buren aan de deur... Dus ik vroeg me al af wat ze zo vroeg al van me moesten... blijkt dat ze een van de katten uit het raam zagen hangen. We hebben van die draai-kiep-ramen die dus op de kiepstand stonden... is blijkbaar de kat van mijn vriendin ontsnapt en heeft geprobeert om terug naar binnen te springen. Dat kan echter niet dus is hij met zijn koppie vast komen te zitten en zo tussen het raam en het kozijn naar beneden gezakt. We konden hem nog net uit het raam tillen en toen voelde ik nog een heeeele lichte hartslag... met behulp van de dierenarts het beestje nog geprobeerd te reanimeren maar het was te laat... hij is gestikt... arm beestje
Het ergste nog is dat mijn vriendin niet thuis was en ik het haar via de telefoon mocht vertellen. Ze is nu zo overstuur dat ze niet kan autorijden en zit vast in Leiden... nu is mijn pa haar op gaan halen zodat ze nog afscheid kan nemen...Ik sta zelf ook bijna op janken...
Damnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik wordt wakker en loop op het gemakje naar beneden, staan ineens allebei de buren aan de deur... Dus ik vroeg me al af wat ze zo vroeg al van me moesten... blijkt dat ze een van de katten uit het raam zagen hangen. We hebben van die draai-kiep-ramen die dus op de kiepstand stonden... is blijkbaar de kat van mijn vriendin ontsnapt en heeft geprobeert om terug naar binnen te springen. Dat kan echter niet dus is hij met zijn koppie vast komen te zitten en zo tussen het raam en het kozijn naar beneden gezakt. We konden hem nog net uit het raam tillen en toen voelde ik nog een heeeele lichte hartslag... met behulp van de dierenarts het beestje nog geprobeerd te reanimeren maar het was te laat... hij is gestikt... arm beestje
Het ergste nog is dat mijn vriendin niet thuis was en ik het haar via de telefoon mocht vertellen. Ze is nu zo overstuur dat ze niet kan autorijden en zit vast in Leiden... nu is mijn pa haar op gaan halen zodat ze nog afscheid kan nemen...Ik sta zelf ook bijna op janken...
Damn ross, dat is behoorlijk fucked upquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:51 schreef AQuila360 het volgende:
Je kunt ook wel veel last van die behandeling krijg dus dan is het ook weer kut :p
Waag het er maar op!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Probleem is dat ze daar waarschijnlijk heel geen tijd voor hebben, maar ik zal zo bellen.
Una traitmente de carote?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou die wortelkanaal behandeling maar doen voor je vakantie of wil je graag naar een buitenlandse tandarts?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Dat is kut wakker worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
gecondoleerd en sterkte de komende tijd (jij en je vriendin natuurlijk)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Wat vreselijk Ross! Gecondoleerd en heel veel sterkte! ( ook voor je vriendin)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik wordt wakker en loop op het gemakje naar beneden, staan ineens allebei de buren aan de deur... Dus ik vroeg me al af wat ze zo vroeg al van me moesten... blijkt dat ze een van de katten uit het raam zagen hangen. We hebben van die draai-kiep-ramen die dus op de kiepstand stonden... is blijkbaar de kat van mijn vriendin ontsnapt en heeft geprobeert om terug naar binnen te springen. Dat kan echter niet dus is hij met zijn koppie vast komen te zitten en zo tussen het raam en het kozijn naar beneden gezakt. We konden hem nog net uit
het raam tillen en toen voelde ik nog een heeeele lichte hartslag... met behulp van de dierenarts het beestje nog geprobeerd te reanimeren maar het was te laat... hij is gestikt... arm beestje
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:47 schreef koei het volgende:
Wat kut RossStond laatst op de weblog nog een filmpje van een kat die ook zo vast hing en die uiteindelijk door een voorbijganger is bevrijd met daaronder in de comments wat een rotramen dat voor katten waren
Sneu om zo aan je eind te moeten komen als kat.
Sterkte aan jou en je vriendin, dat is echt gewoon kutquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet helaas werken... maar ik ga proberen vanmiddag vrij te pakken want ik heb mijn hoofd er ook niet bepaald bij...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar moest ik ook nog even aan denken. Gelukkig zat dat beestje bij zijn middel vast. Met je koppie vast zitten in zo'n raam is gewoon zuur, heel zuur. Het klinkt in ieder geval alsof je vriendin flink wat steun nodig heeft Ross, even lekker bij elkaar zijn nu dus!
Vochtig weer. Verneukt je rug altijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had gister toch zoveel last van mijn rug? Het is nu over maar ben nu zo stijf als het maar kan.![]()
Zou vandaag voor het eerst weer gaan sporten, stel dit maar even uit tot morgen.
Waarmee?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef SoldMayor het volgende:![]()
Nou ik ben voor praktijk geslaagd maar voor theorie niet...![]()
Maandag herkansing![]()
Wat *&%$ zeg... heel veel succes, dit zijn hele vervelende dingen om mee te maken...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt een vooruitziend oog... ben zojuist gevraagd om promovendus te worden. Dit gaat echt zo'n lastige keuze worden... geen idee wat ik ermee aan moet nog... nog iemand tips om hier een goede keuze in te kunnen maken?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mm int ziekenhuis huh , studeer je voor arts ?
Valt het jullie ook al op dat mijn toyboys opeens rugpijn hebbenquote:
Niet te veel paardje rijden hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
Valt het jullie ook al op dat mijn toyboys opeens rugpijn hebben
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarmee?
Je moet toch altijd eerst je theorie halen?
quote:
Nou hoop ik dat je een baas hebt die dat begrijpt, want hier toen met de hond keken ze nergens naar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet helaas werken... maar ik ga proberen vanmiddag vrij te pakken want ik heb mijn hoofd er ook niet bepaald bij...
Damn... Wat voor niveau doe je trouwens?quote:
ja, en neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen meisjes in je bed gehad zeker...
Niveau 2.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn... Wat voor niveau doe je trouwens?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
Valt het jullie ook al op dat mijn toyboys opeens rugpijn hebben
Heb je wel een bed?quote:
Je hebt een vooruitziend oog... ben zojuist gevraagd om promovendus te worden. Dit gaat echt zo'n lastige keuze worden... geen idee wat ik ermee aan moet nog... nog iemand tips om hier een goede keuze in te kunnen maken?
Edit: en ik altijd maar denken dat aio arts in opleiding betekent... mega fail![]()
Je hebt een vooruitziend oog... ben zojuist gevraagd om promovendus te worden. Dit gaat echt zo'n lastige keuze worden... geen idee wat ik ermee aan moet nog... nog iemand tips om hier een goede keuze in te kunnen maken?
Aaahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
En pijnstillers als paracetamol slikken zeker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn rug.![]()
Het is al minder. Blijkbaar een spier verrekt ofzo. Moest het even afwachten van de dok. Niet teveel bewegen of zwaar tillen.
Als het over 2 weken nog steeds is moet ik terug komen.
2 weken.
Nee, daar heb ik de dok niet over gehoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En pijnstillers als paracetamol slikken zeker.
Lolquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef Flodder450 het volgende:
http://shop.desutoys.com/ProductDetails.asp?ProductCode=dt0001
misschien iets voor poit van gamebabe?
Als je daar om kan lachen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol![]()
Eigenlijk moet je die kopen voor je kleine neefje of nichtje want die ouders weten toch niet wat dat is
In een pak van dat door een pretpark gaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol![]()
Eigenlijk moet je die kopen voor je kleine neefje of nichtje want die ouders weten toch niet wat dat is
2 weken zittend plassen dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn rug.![]()
Het is al minder. Blijkbaar een spier verrekt ofzo. Moest het even afwachten van de dok. Niet teveel bewegen of zwaar tillen.
Als het over 2 weken nog steeds is moet ik terug komen.
2 weken.
Het zou om parttime promotie gaan, iets met 3 om 2 ofzo...een soort van samenwerkingsverband tussen het bedrijf waar ik werk en de uni dus... Het onderzoeken trekt me wel, het schrijven en publiceren minder...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wil je zelf? Werken, of denk je dat promoveren er nog wel in zit?
Tja in dit geval kan het een niet zonder het andere.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het zou om parttime promotie gaan, iets met 3 om 2 ofzo...een soort van samenwerkingsverband tussen het bedrijf waar ik werk en de uni dus... Het onderzoeken trekt me wel, het schrijven en publiceren minder...
Ik heb wel wat gepubliceerd hier en daar en er gaat echt zo enorm veel tijd in zitten, vooral als je het met meer dan twee personen doet (bijv. meer dan één leerstoel). Ik vind het zelf wel leuk om papers te schrijven, maar als je dat niet ligt moet je er wel goed over na gaan denken of je wel wilt promoveren. Vooral als je daarna niet als onderzoeker aan de slag wilt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het zou om parttime promotie gaan, iets met 3 om 2 ofzo...een soort van samenwerkingsverband tussen het bedrijf waar ik werk en de uni dus... Het onderzoeken trekt me wel, het schrijven en publiceren minder...
Kan best tof zijn iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:15 schreef koei het volgende:
Ik moet er zelf niet aan denken om het te doen, maar het lijkt me wel erg tof als je je naam terug vindt in andere wetenschappelijke artikelen en dat je daar gequote geciteerd wordt.
Geniaal is hetquote:
Jawel, hij deedquote:
Hele goede omschrijving!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jawel, hij deed![]()
over die opzoek-poster!
Dan heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jawel, hij deed![]()
over die opzoek-poster!
Hoe kun je dat als normaal persoon niet willenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Babeje, je moet gewoon ff bedenken of je nog 4 jaar lang zin hebt in een half-studentikoos leven....
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoe kun je dat als normaal persoon niet willen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:26 schreef Morthill het volgende:
gvd, ik begeleid een vak nu al drie jaar, maar ben afgewezen voor volgend jaar omdat ik de studie niet meer doe. Wat een fucking bullshit zeg, sinds wanneer wordt er niet geselecteerd op competentie voor banen
Om wat voor vak gaat het dan? ik kan me voorstellen dat bij bepaalde vakken veel verandering kan plaats vinden in 1 jaar en dat jij dus het op de manier uitlegd die nu nog goed is maar dan niet meer. Ik kan een beetje moeilijk oordelen vanaf hier, maar het is zekers vervelend als je het graag deed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:26 schreef Morthill het volgende:
gvd, ik begeleid een vak nu al drie jaar, maar ben afgewezen voor volgend jaar omdat ik de studie niet meer doe. Wat een fucking bullshit zeg, sinds wanneer wordt er niet geselecteerd op competentie voor banen
Zoiets hadden wij ook op het werk. Een oudere vrouw zou geen contractverlenging meer krijgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:26 schreef Morthill het volgende:
Begeleiden van eerstejaars die simpele natuurkunde-experimentjes uitvoerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Om wat voor vak gaat het dan? ik kan me voorstellen dat bij bepaalde vakken veel verandering kan plaats vinden in 1 jaar en dat jij dus het op de manier uitlegd die nu nog goed is maar dan niet meer. Ik kan een beetje moeilijk oordelen vanaf hier, maar het is zekers vervelend als je het graag deed.
Dat is zekers klotenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Begeleiden van eerstejaars die simpele natuurkunde-experimentjes uitvoeren
Vast wel, maar het zal ook eigenlijk wel. Ik heb een andere baan en daarmee verdien ik ook leuk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is zekers klotenKun je geen protest indienen, onder het mom niet geschoten altijd mis
zolang je het ook maar leuk vindquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vast wel, maar het zal ook eigenlijk wel. Ik heb een andere baan en daarmee verdien ik ook leuk.
Truequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zolang je het ook maar leuk vind![]()
een leuk inkomen is zeker leuk, maar het volhouden doe je niet alleen door het inkomen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:35 schreef Edwinuss het volgende:
1 van de dames van de nieuwe groep heeft me toch een partij tieten! Daar moet ik even aan zitten binnenkort.
Ik heb al vrij veel gedaan, maar hier geloof ik je maar op je woordquote:
hehe, al zou ik het niet meer leuk vinden, over twee jaar ben ik afgestudeerd (master) dus dan kan ik echt werk gaan zoekenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb al vrij veel gedaan, maar hier geloof ik je maar op je woord
Met een grote dikke wagen van de zaak, inclusief je eigen troon, openklappende deuren, airco, televisie en enorm veel ruimte achterin?quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Babeje, je moet gewoon ff bedenken of je nog 4 jaar lang zin hebt in een half-studentikoos leven....
Een master/promotie doen naast een fulltime baan heeft niets te maken met een studentikoos leven denk ik. Het is gewoon keihard knallen en heel veel discipline...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoe kun je dat als normaal persoon niet willen
5 dikke ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:00 schreef Nebo het volgende:
Even peilen hier; hoeveel boeken nemen jullie meestal mee op vakantie voor een week of 2,5?
Ligt er een beetje aan wat voor vakantie... Als het een strandvakantie wordt met veeeeel tijd dan echt minstens 5 met ook reisgenoten die zelf boeken meenemen, ga ik vooral actief doen dan kan een stuk minder ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:00 schreef Nebo het volgende:
Even peilen hier; hoeveel boeken nemen jullie meestal mee op vakantie voor een week of 2,5?
Een krat vol. Die koop je dan op de boekenmarkt eerder dat jaar, en volgend jaar geef je ze weer weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:00 schreef Nebo het volgende:
Ja dat denk ik ook wel, op die 4 jaar maakt een halfjaar ook niet uit en wil gewoon ook even een halfjaartje lol maken ipv 80 uur per week bezig zijn met werken enzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor vakantie... Als het een strandvakantie wordt met veeeeel tijd dan echt minstens 5 met ook reisgenoten die zelf boeken meenemen, ga ik vooral actief doen dan kan een stuk minder ook
En Gamebabe, misschien inderdaad geen slecht idee om je beslissing een half jaartje uit te stellen, liever een goede keus dan een overhaaste!
Ik heb serieus geen tijd/zin om te lezen op mijn vakantiesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:00 schreef Nebo het volgende:
Meestal een boek per week, dus 2,5 in jou geval.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:00 schreef Nebo het volgende:
Oh, op strandvakanties zou ik dat ook doen, maar ik haat strandvakanties, dus... zelfs op duikvakanties lukt het me niet om te lezen, zit je 8 uur op een bootquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:
Begrijpelijk Pheno. Ik ga de eerste week voornamelijk aan het strand zitten (surfkamp) en vermoed dat ik aardig wat uurtjes in de boeken zal zitten, dus ik neem er vier mee gok ik
Zonde, lezen is heerlijk. Ideale vakantie is gewoon grotendeels buiten in het zonnetje met een boekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, op strandvakanties zou ik dat ook doen, maar ik haat strandvakanties, dus... zelfs op duikvakanties lukt het me niet om te lezen, zit je 8 uur op een bootIk heb nog een boek van 7 jaar geleden, ooit aan begonnen in het vliegtuig naar de Rode Zee, maar na landing is de boekenlegger niet meer van zijn plaats geweest
Op zo'n boot kom je er ook niet aan toe, dan is iedereen te druk met te sterke duikverhalen
Lezen in de zon mee eens, maar er moet wel wat beweging zijn, lekker zwemmen, sporten en bezig zijn met je partner!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zonde, lezen is heerlijk. Ideale vakantie is gewoon grotendeels buiten in het zonnetje met een boekaf en toe wat actieve afwisseling, maar verder gewoon zo min mogelijk bewegen.
Mijn interesses qua vakantie liggen anders, gelukkig ook maar anders zouden de stranden zo vol liggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zonde, lezen is heerlijk. Ideale vakantie is gewoon grotendeels buiten in het zonnetje met een boekaf en toe wat actieve afwisseling, maar verder gewoon zo min mogelijk bewegen.
Hmm, strand hoeft van mij niet hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn interesses qua vakantie liggen anders, gelukkig ook maar anders zouden de stranden zo vol liggen
Al kon ik prima genieten van een boek in Christchurch. Een boekje wat ik al tijden zocht in het Engels, gevonden en dan langs de Avalon in het gras liggen. Dus soms kan ik het wel
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Straks God of War voor PS2 eens checken. In de dieperik gesprongen en deel 1 en 2 gehaald.
[ afbeelding ]
GENIAAL![]()
Ik heb geen corona thuis, wel chouffe, kilkenny, wietske rose, murphy's en guiness.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Twee dingen voor een toffe avond:
Flesje Corona! (Check)
Een stoffige Playstation 2 met God of War en motherfucking veel bloed op het beeldscherm (Check)
je wilt niet weten hoe groot mijn voorraad bier isquote:
Heb je geen ps3?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Straks God of War voor PS2 eens checken. In de dieperik gesprongen en deel 1 en 2 gehaald.
[ afbeelding ]
GENIAAL![]()
Ik geniet ff van vandaag, morgen bijna de gehele dag weer werkenquote:
So? De allerbeste dingen in het leven zijn nog steeds gratisquote:
In je controller zitten de saves?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:14 schreef Flodder450 het volgende:
Godverdomme nog aan toe
heb ik nou net vor het eerst in tijden weer mn N64 controller pak gebruikt, zijn ineens ALLE saves weg
Dag 100% Rayman 2 save file
Hmm aan welke reclame moet ik nu denkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
So? De allerbeste dingen in het leven zijn nog steeds gratis
Ja. In de N64 controller zat zo'n expansion slot waar je een save card in kon mikken of een vibration-modulequote:
yupquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. In de N64 controller zat zo'n expansion slot waar je een save card in kon mikken of een vibration-module
Lekker voor je. Tijd om over te gaan op de nieuwe generatie. Als je durft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:14 schreef Flodder450 het volgende:
Godverdomme nog aan toe
heb ik nou net vor het eerst in tijden weer mn N64 controller pak gebruikt, zijn ineens ALLE saves weg
Dag 100% Rayman 2 save file
Waarschijnlijk de reclame van Mastercard.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm aan welke reclame moet ik nu denken?
Omdat het rotzooi is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
Corona is met stappen vaak nog wel best goedkoop dat is wel raar
Anders verkoopt het niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
Corona is met stappen vaak nog wel best goedkoop dat is wel raar
quote:
Op warme kutavonden zeik je niet of iets te zuipen is. Dan drink je lekkere koude bochtquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Anders verkoopt het niet.
Als ze voor een Corona opeens 6 euro gingen rekenen zou iedereen roepen: "Dikke vinger, ik drink wel een biertje van 2 euro."
fail, maar serieus, voor dat geld kun je veel betere whisky krijgenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb vandaag nog een nieuwe fles Johhny Walker Black Label gekocht.![]()
![]()
![]()
Nu heb ik echt zin in chouffe, aangezien ik dat wel thuis hebquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Op warme kutavonden zeik je niet of iets te zuipen is. Dan drink je lekkere koude bocht
Bavaria
Heineken
Grolsch
Brand bier
Carlsberg:(Maar dan moet ik weer naar België fietsen)
Tuborg:(idem)
La Chouffe: Te lui om naar de slijter te rijden maar
Het is nog altijd beter dan de red variantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
fail, maar serieus, voor dat geld kun je veel betere whisky krijgen
Laat haar daar aub niet naar kijken dan wordt ze nog gekker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef koei het volgende:
Gamebabe, was net een programma op tv dat jij ook wel interessant gaat vinden denk ik. VPRO Thema: Mannen volgens vrouwen. Is vast morgen op uitzending gemist terug te vinden!
MET BIIIEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!quote:
De slachting is toch pas vrijdagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.belegger.nl/koersen/aex/index
Check de slachting![]()
Zou hetquote:
Ik weet niet maar laat maar lekker zakkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef koei het volgende:
Wat is er nou weer gebeurd in de wereld?
Lame naam is dat trouwensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef badboynova het volgende:
[quote]Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zou het
[..]
![]()
Kanarie bloed.
Kanarie paars zou pas lame zijn.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MET BIIIEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat
De
Fuck
Nebo
?!
Ik stond net trouwens in de plee mn waterflesje te vullen (echte studenten hebben altijd waterflesjes bij zich!),had een gast naast me witleren instappers aanviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieess patrick!
Gheh, inderdaad in de kraan!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je dat flesje onder een kraan gehouden hebt en niet daadwerkelijk ín een plee
Maar, Fristi met bier; hmm lekker mmmm... toch?
Gelukkig verschillen smaken en moet ik zeggen dat het wel 26 euro waard is. Maar kom eens met suggesties.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
fail, maar serieus, voor dat geld kun je veel betere whisky krijgen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn er mensen die ik blij kan maken met 2 voetbal gogo's? Het is een blauwe en een oranje.
Gratis opgestuurd.
HET IS OOK NOOIT GOED HEAquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:21 schreef koei het volgende:
[..]
Als je nou een gele had gehad dan wel
Hier zitten geen C1000's in de buurt, dus niemand die ze spaart. Stacky's, beesies en bungels wel!
Het komt wel goed schatjequote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje![]()
Als je ze niet kwijt kan, dan wilt de kleine van mij ze wel hebben.
QFTquote:
quote:
Haha ik snap wel hoe mannen zijn hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef koei het volgende:
Gamebabe, was net een programma op tv dat jij ook wel interessant gaat vinden denk ik. VPRO Thema: Mannen volgens vrouwen. Is vast morgen op uitzending gemist terug te vinden!
Je kent me niet eensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat haar daar aub niet naar kijken dan wordt ze nog gekker.
Hersens laten werken, youtube ripper downloaden, mp3 eruit halen, splitten en kloten met een sound-editor. Kwartier werk, zo fixed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef badboynova het volgende:
Wtf waarom is er van bokken nog steeds geen ringtone (met probs aan nebo)
Dus je heb het nu drukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hersens laten werken, youtube ripper downloaden, mp3 eruit halen, splitten en kloten met een sound-editor. Kwartier werk, zo fixed.
PS. Kratos is een fucking baas. Als ik Pino niet op mijn dij had staan, had Kratos er morgen op gestaan.
het 2de is een standaard Roy heeft weer even aandacht nodig topic, heeft hij er genoeg van geopend.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
wtf zijn dit voor topics![]()
Het officiële Steam topic #1
Het officiële Bart Smit topic! #1
Niet stiekem eerst in je reet drukkenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niet stiekem eerst in je reet drukken
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee, ben ik gek als ik zin heb om een keer alle twilight films te kijken onder het genot van rose en komkommer met dipsaus?
Hee, ben ik gek als ik zin heb om een keer alle twilight films te kijken onder het genot van rose en komkommer met dipsaus?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je daarna de God of War trilogie in een ruk uitspeelt met bier en pizza, vind ik het best.
Ik heb fairytale fights nog liggen, is dat ook goed? Dan doe ik er wat Wieckse Rosé en van die kleine poepige mini-pizzaatjes bij!quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je daarna de God of War trilogie in een ruk uitspeelt met bier en pizza, vind ik het best.
lolquote:
Je kent bokken niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat
De
Fuck
Nebo
?!
Ik stond net trouwens in de plee mn waterflesje te vullen (echte studenten hebben altijd waterflesjes bij zich!),had een gast naast me witleren instappers aanviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieess patrick!
Ik ben niet echt een radio-typje... Ook niet zo hip eigenlijk, meer tijdsloos familievermaak, dat is wat ik benquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kent bokken niet?
Dat nummer werd een aantal jaar geleden echt grijs gedraaid op de radio
ganzenborden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een radio-typje... Ook niet zo hip eigenlijk, meer tijdsloos familievermaak, dat is wat ik ben
Eerder Andre van Duin, met een beetje sexy erbijquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken en moet ik zeggen dat het wel 26 euro waard is. Maar kom eens met suggesties.
Nee hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Geen idee waar die twilight-films over gaan, maar dat vrouwke wat er in meespeelt is wel cutequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Succes en veel plezier!quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:46 schreef Nebo het volgende:
Deze jongen gaat over een uurtje nog even een tentamen maken en dan morgen op vakantie!
Twilight gaat over zo'n homofiel ogende biseksuele vampier die wordt aanbeden door die cute chick, en hij wordt bedreigd door de weerwolven enzo, en dan gaan ze samen vechten en shit en dat het dus wel zo'n beetje. (En natuurlijk met zulke klefheid dat het net friet is die een uur in een papieren zak heeft gelegen)quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee waar die twilight-films over gaan, maar dat vrouwke wat er in meespeelt is wel cute
Alleen daarom al is het Rossdale-approved
[..]
Succes en veel plezier!
Hmmm.... misschien moet ik maar rose en kersen doen als hapjes ipv komkommer, dat past er niet echt bij dan... kersen én aardbeien!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Twilight gaat over zo'n homofiel ogende biseksuele vampier die wordt aanbeden door die cute chick, en hij wordt bedreigd door de weerwolven enzo, en dan gaan ze samen vechten en shit en dat het dus wel zo'n beetje. (En natuurlijk met zulke klefheid dat het net friet is die een uur in een papieren zak heeft gelegen)
Biseksueel en komkommer... die combinatie is toch juist veel beter?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmmm.... misschien moet ik maar rose en kersen doen als hapjes ipv komkommer, dat past er niet echt bij dan... kersen én aardbeien!
Maar ik hou niet van pindasaus.... En komkommer en liefde gaat niet zo goed samen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Biseksueel en komkommer... die combinatie is toch juist veel beter?
Ligt er aan waar je de komkommer inbrengt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van pindasaus.... En komkommer en liefde gaat niet zo goed samen...
En als er plastic om heen zit, kun je hem 2x gebruikenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je de komkommer inbrengt.
4 maal zelfs! 2 maal aan beide kantenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als er plastic om heen zit, kun je hem 2x gebruiken
Vrijwel elke willekeurige single malt van dat bedrag is beterquote:
We hebben een expertquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 maal zelfs! 2 maal aan beide kanten
Tyf whiskeyquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zien we inderdaad het contrast nog beter.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Zo'n paard uit Two Worlds!
Ze zijn té awesome?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Had het zo mooi kunnen zijn toen met Two Worlds![]()
Over Two Worlds 2 hoor ik wel goeie verhalen maar ik trek dat soort games eigenlijk niet meer
Nerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Had het zo mooi kunnen zijn toen met Two Worlds![]()
Over Two Worlds 2 hoor ik wel goeie verhalen maar ik trek dat soort games eigenlijk niet meer
Nee maar ik vind ze te groot altijd ofzoquote:
Vroeg? Het is al middag!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
Zo vroeg al over whiskey praten, stelletje alcoholisten!
je wilt er zo snel mogelijk doorheen om door te raggen naar de volgende?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar ik vind ze te groot altijd ofzoSpeel nu FF13 maar daarna liever weer wat games die 10 uur duren ofzo ipv richting de 75
het is altijd ergens op de wereld middagquote:
iemand die ik ken heeft 150 uur zitten in zn Banjo-tooie savequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je wilt er zo snel mogelijk doorheen om door te raggen naar de volgende?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
iemand die ik ken heeft 150 uur zitten in zn Banjo-tooie save
Rayman 1 aan het spelen op t moment
damn, gave game
Wanneer betreden jij en je vriendjes de 21e eeuw?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
iemand die ik ken heeft 150 uur zitten in zn Banjo-tooie save
Rayman 1 aan het spelen op t moment
damn, gave game
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer betreden jij en je vriendjes de 21e eeuw?
Nee ik speel juist altijd heel langzaamquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je wilt er zo snel mogelijk doorheen om door te raggen naar de volgende?
ik heb een gamecubequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het heeft wel iets vind ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ik heb geen geld om een fatsoenlijke console te kopen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:25 schreef Flodder450 het volgende:
ik heb gewoon meer plezier aan ouwe spellen
Dat dus en meer nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ik heb geen geld om een fatsoenlijke console te kopen.
Jij had een wii?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ik heb geen geld om een fatsoenlijke console te kopen.
Als Nintendo 'fan' faal je behoorlijk, zelfs ik baal ervan dat ik mijn Wii heb weggedaan als ik kijk wat voor geweld eraan gaat komen.
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:27 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn games:
[ link | afbeelding ]
de gameboy is gisteren stuk gegaan(was niet van mij maar dan nog)
mijn game setup:
[ link | afbeelding ]
Ja en wat kost een xbox? 120 euro als je goed zoekt...quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 maal zelfs! 2 maal aan beide kanten
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vrijwel elke willekeurige single malt van dat bedrag is beter![]()
[ afbeelding ]
32 euro plezier
Je hebt titten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef DeLuna het volgende:
Hoi, ik ben DeLuna.
Ik heb een PSP, is dat ookwaardig?
Met koekjes is niets mis hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef GameBabe het volgende:
Eindelijk uit overleg, nu maar eens wat anders gaan eten dan koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |