heeft TD nog de shrek mini set dan? ik had laatst gekeken maar zag ze niet, of ik had iets teveel op toenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:02 schreef Nitos het volgende:
[..]
Ugh, past er nog een Shrek mini setje bij???![]()
Geef die zaterdag als verjaardagscadeau aan een vriendinnetje, maar nu 'ie hier al een paar dagen op tafel staat vind ik 'm zo leuk dat ik 'm zelf ook wil!!
nee sorry, heb al besteld!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
@SQ: Ik weet niet of je nog ruimte hebt, maar zo ja zou ik heel graag die Purple Pleather mee willen bestellen.
Wat leuk! En eindelijk!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las in OUD dat Guess gisteravond eindelijk is bevallen van een zoon
Eindelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
No problemquote:
Was niet van plan om erover te gaan bloggen maar ik vond MiMu's voorbeeld goedquote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Ik vind dat je het prima hebt aangepakt. Ze heeft nergens overleg gepleegd. Niet laten weten dat ze die lakjes die je wilde niet had. En tevens wilde ze je duidelijk niet aan de telefoon toen je belde. Vervolgens stuurt ze maar gewoon 1 lakje. Erg vreemd!! Tja, erover bloggen... misschien maar niet doen inderdaad. Ik weet uit ervaring dat dat best vergaande gevolgen kan hebben. Aan de andere kant is het ook te hopen dat andere mensen niet ook met dit soort situaties te maken krijgen.
Ah eindelijk zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even foto's uploaden van fantaseaArgh! zeker op Marktplaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hier als in op fok, niet iemand uit dit topic hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]Dat is ernstig. Gaat het om die Dutchy Dress? Snap niet wat mensen daar in zien
Ja dat snapte ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja hier als in op fok, niet iemand uit dit topic he
Ik zei toch dat het een kutlak wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:12 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik
GOSH Holographic chipt retesnel btw
Wauwquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een kutlak was![]()
[ afbeelding ]
Orly fantasea
Jippiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
Go Guessquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeli Guess!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik dat op mijn nagels doe lijken mijn handjes helemaal bleekscheetjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo Plastix besteld![]()
En My Beau voor mezelf
[ afbeelding ]
Niet een geweldige kleur wel een leuke naam
mooiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:15 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb mijn vingers gisteravond in Nubar Gem gehuld
[ afbeelding ]
Maar goed die naar het van mijn lieve meisje Beauquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik dat op mijn nagels doe lijken mijn handjes helemaal bleekscheetjes
Nagelverharderquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef Vicky het volgende:
na jaren nagelbijten heb ik dan nu EINDELIJK nagels! Maar ze zijn zo broos als de pest. Hoe krijg ik nou mooie stevige nagels? Iemand een tipje voor me??
die heb ik in huis, maar ik merk nog niet zo veel verschil.quote:
Het is natuurlijk niet meteen goed, dat duurt evenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
die heb ik in huis, maar ik merk nog niet zo veel verschil.
Ja, Maximum Growth!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:11 schreef Mirjam het volgende:
wat was nou dat product van sally hansen waar dames hier enthousiast over waren? dat je nagels sterker maakt enzo?
was dat maximim growth?
Vijlen met een glasvijl, nooit knippen. Nagellak gebruiken en een verharder. Als je je huidige verharder niet fijn vindt, probeer 'ns een anderequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef Vicky het volgende:
na jaren nagelbijten heb ik dan nu EINDELIJK nagels! Maar ze zijn zo broos als de pest. Hoe krijg ik nou mooie stevige nagels? Iemand een tipje voor me??
uhh ik heb die van Essencequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet meteen goed, dat duurt evenWelke heb je?
[..]
Ja, Maximum Growth!
Die van Essence deed ook niets voor mij..quote:
ik ga eens zoeken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die van Essence deed ook niets voor mij..
Ik persoonlijk vind die van Herôme Extra Sterk fijn, maar als je nagels broos zijn zou deze wel eens zeer kunnen doen.. Euhm misschien die van Sally Hansen proberen? Heet Maximum Growth en te koop bij Kruidvat/Douglas voor zo'n 10¤.
Succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ga eens zoeken.
Bedankt voor de tips!
Watte?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maar goed die naar het van mijn lieve meisje Beau![]()
Uuhh...zag 'm d'r gister ook niet meer bijstaan nee!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:29 schreef Sharana_LV het volgende:
heeft TD nog de shrek mini set dan? ik had laatst gekeken maar zag ze niet, of ik had iets teveel op toen
Gaaf lakje!!quote:
Heeeerlijk, have fun!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:37 schreef Loqi het volgende:
Vandaag een verzorgdagjemaskertje, nagels in een badje, etc
Ebay? Ik krijg er volgende week eentje binnen die ik ga weggeven want ik heb ze allemaal al FSquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:43 schreef Nitos het volgende:
Uuhh...zag 'm d'r gister ook niet meer bijstaan nee!Kak, dus toch ¤17,95 dokken!
[..]
Da's een mooie blauw!quote:
Oeh, lekker....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde aanvankelijk een dag vrij pakken deze week (vrijdag), maar misschien kan ik toch beter in het airconditioned kantoorgebouw blijven
[ afbeelding ]
Die is mooi!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een kutlak was![]()
[ afbeelding ]
Orly fantasea
Glitturzzquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:15 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb mijn vingers gisteravond in Nubar Gem gehuld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |