Ik heb nog wel een plekkie of tweequote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef Joysa het volgende:
Als iemand gaat bestellen en 1 of 2 plekjes over heeft, bied ik me aan
2 maanden nogquote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
OMG!! Dan kan het nooit meer lang duren voor de cosmix
Ik hang nu uit het raam te roken, pm je zo!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plekkie of twee
Shoot, ik dacht dat beide tegelijk ongeveer zouden komen. Nou ja, maar weer even verder geduld hebben danquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hang nu uit het raam te roken, pm je zo!
Cosmix is nog niet uit, terwijl de Plastix al een paar weken verkrijgbaar zijn in de VSquote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
OMG!! Dan kan het nooit meer lang duren voor de cosmix
*zwijmel* ik wil ze allemaal, ze zijn allemaal zo tofquote:
dat is mooi naatjequote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Cosmix is nog niet uit, terwijl de Plastix al een paar weken verkrijgbaar zijn in de VS
Mag er ook wel bij hoor... bestel ik gewoon geen extra dingen die ik niet nodig heb, is goed voor mequote:Op maandag 28 juni 2010 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Als iemand voor mij van de Orly Plastix Viridian Vinyl en Purple Pleather mee wil bestellen.... let me know...
Oeh!! Yay!!!!!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag er ook wel bij hoor... bestel ik gewoon geen extra dingen die ik niet nodig heb, is goed voor me
Ugh, past er nog een Shrek mini setje bij???quote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag er ook wel bij hoor... bestel ik gewoon geen extra dingen die ik niet nodig heb, is goed voor me
Neen... ik wil ze zelf alle vier en zit dus al aan acht, een miniset past niet meer in de doos.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:02 schreef Nitos het volgende:
[..]
Ugh, past er nog een Shrek mini setje bij???![]()
Geef die zaterdag als verjaardagscadeau aan een vriendinnetje, maar nu 'ie hier al een paar dagen op tafel staat vind ik 'm zo leuk dat ik 'm zelf ook wil!!
Graag gedaanquote:Op maandag 28 juni 2010 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, jij ook bedankt, geef ik wat minder onnodig geld uit
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen... ik wil ze zelf alle vier en zit dus al aan acht, een miniset past niet meer in de doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |