En daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm..aanbiedingen!![]()
Alleen smeren Gosh-lakjes over het algemeen als dikke stront. En ik vind ze waaay overpriced![]()
Maar dat valt met die aanbieding weer mee, doh![]()
Hèhè, tof! Leuk met kerst ookquote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
FlipFlop Fantasy onder de geldchecklamp (uv/blacklight ofzo?) op het werk.
(Geen fotowaardige mani verder)
Mn collega's telkens als ik geld ging controleren, woaaah lijken wel lampjes.
Oh, ik dacht nog dat het aan mij lag...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En daar ben ik het helemaal mee eens!
maar die is nergens meer te koopquote:Op maandag 28 juni 2010 22:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, ik dacht nog dat het aan mij lag...Rainbow is overigens wél mooi
Moet ik wel mijn kerst vieren onder de blacklightquote:
Doe je dat niet elk jaar dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn kerst vieren onder de blacklight![]()
En mooie actie bij ici paris, eens kijken of ze nog maximum growth hebben
oh ik krijg daar vanaf vrijdag standaard 10% korting, maar of dat ook bij aanbiedingen geldt.. dont know
Nou ja, het ligt natuurlijk wel aan wat je zelf prettig vind lakken. Ik hou niet zo van dikke lakkjes, dus over het algemeen doet Gosh het dan slecht bij mij. Essence daarentegen is idd fijn hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die GOSH wel fijn vind? Of heb ik tot nu toe geluk gehad....
En Essence is al helemaal fijn
Dus deze week maar eens gaan kijken
Jawel, maar dacht dat ik de enige wasquote:
Ook die nail prisms?quote:
Dat is waar!! En dan te bedenken dat ik die ooit een keer heb laten liggen voor 25 ct omdat ik 'al zoiets had'quote:Op maandag 28 juni 2010 22:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, ik dacht nog dat het aan mij lag...Rainbow is overigens wél mooi
Pretty!! Staat hier een beetje te verstoffen... moet ik toch weer eens gaan gebruikenquote:
Ik vind Gosh tot nu toe ook fijn. Heb er voor de 1e keer mee gelakt. Totaal niet dik of stroperig. Ook geen rare streepvorming. Het zit er knap en egaal op. Droogt wat mij betreft ook redelijk goed. Enige minpuntje is het kwastje wat wat minder lakt als bijv. een Rimmel-kwastje. Voor die 2 voor 1 prijs is het een prima nagellakje. Ben dan ook geen ''merken-lakster''. Gewone drogisterij nagellak will do.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die GOSH wel fijn vind? Of heb ik tot nu toe geluk gehad....
En Essence is al helemaal fijn
Dus deze week maar eens gaan kijken
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat betaal jij voor drip dry en waar bestel je t?
Moet zeggen dat ik geen ervaring heb met andere "sneldroog"-dingen, maar ik vind 'm echt fantastisch! 1 minuut na het lakken per nagel 2 druppeltjes erop, en dan is 'ie meteen "voeldroog". Dus kun je weer verder met je werkzaamheden! Bovendien verzorgen de olieën je nagelriemen!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Is hij echt zo geweldig? Ik heb hem voor mezelf besteld en ben erg benieuwd!
Nee, niet de nail prisms, die zijn discontinued.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ook die nail prisms?
Het zal toch niet waar zijn
Heb ze hier volgens mij sowieso nog nooit gezien bij de Ici Paris
Oh, maar ik ben ook absoluut geen 'merken-lakster' hoor. Als het maar een mooi lakje is en fijn lakt (en het liefst lekker goedkoopquote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik vind Gosh tot nu toe ook fijn. Heb er voor de 1e keer mee gelakt. Totaal niet dik of stroperig. Ook geen rare streepvorming. Het zit er knap en egaal op. Droogt wat mij betreft ook redelijk goed. Enige minpuntje is het kwastje wat wat minder lakt als bijv. een Rimmel-kwastje. Voor die 2 voor 1 prijs is het een prima nagellakje. Ben dan ook geen ''merken-lakster''. Gewone drogisterij nagellak will do.Nu kijken hoe lang het mooi blijft zitten.
China Glaze en Color Club zijn beide goedkoper als Goshquote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik vind Gosh tot nu toe ook fijn. Heb er voor de 1e keer mee gelakt. Totaal niet dik of stroperig. Ook geen rare streepvorming. Het zit er knap en egaal op. Droogt wat mij betreft ook redelijk goed. Enige minpuntje is het kwastje wat wat minder lakt als bijv. een Rimmel-kwastje. Voor die 2 voor 1 prijs is het een prima nagellakje. Ben dan ook geen ''merken-lakster''. Gewone drogisterij nagellak will do.Nu kijken hoe lang het mooi blijft zitten.
Die's mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |