broeske probeerde haar te troosten en ze duwde em gewoon wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef amaranta het volgende:
En morgen in dun tabloid.
Linsie negeert haar kinderen als ze thee drinkt met bobonne.
Precies.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
broeske probeerde haar te troosten en ze duwde em gewoon weg
Nee, ze at geen boter op dr brood toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:09 schreef Refurb het volgende:
Shania: ,,Nee, wij eten geen boterhammetjes. Da's niet goed voor het cholestorol"
Ah, kan. Niet goed meegekregen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ze at geen boter op dr brood toch?
kan me wel voorstellen dat ze zo gefrustreerd is, is toch vaak ook belachelijk wat de roddelbladen schrijven...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
broeske probeerde haar te troosten en ze duwde em gewoon weg
Moet ze nodig continu een cameraploeg uitnodigen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen dat ze zo gefrustreerd is, is toch vaak ook belachelijk wat de roddelbladen schrijven...
Nah dat zijn naar mijn idee echt twee totaal verschillende dingen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Refurb het volgende:
[..]
Moet ze nodig continu een cameraploeg uitnodigen.
tuurlijk niet! ze verdienen toch ook geld met hun prive-perikelen. dat is onderhand de enige reden dat ze (nog) bekend zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah dat zijn naar mijn idee echt twee totaal verschillende dingen!
En daarom mag iedereen maar leugens over ze schrijven??????quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Refurb het volgende:
[..]
Moet ze nodig continu een cameraploeg uitnodigen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En daarom mag iedereen maar leugens over ze schrijven??????
En dan nog kan ik me voorstellen dat ze kwaad zijn dat er soms de meest belachelijke leugens over hun de ronde doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij je leven verkoopt dan is het niet vreemd dat je geen prive-leven meer hebt lijkt me.![]()
Een reden waarom veel mensen niet bekend willen zijn, of waarom BN'ers never nooit een reality soap beginnen.
Daar kiezen ze voor. Als jij niet in de belangstelling wilt staan moet je niet geld vragen om alles in je leven bloot te geven. Van ziekenhuisopnames tot bevallingen aan toe. Eigen keuze.
Ja maar er worden ladingen leugens verspreid in zo'n tabloid. Moet je dat dan ook maar simpelweg accepteren? Nee dat vind ik echt grote onzin.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
tuurlijk niet! ze verdienen toch ook geld met hun prive-perikelen. dat is onderhand de enige reden dat ze (nog) bekend zijn
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar er worden ladingen leugens verspreid in zo'n tabloid. Moet je dat dan ook maar simpelweg accepteren? Nee dat vind ik echt grote onzin.
Hm, nee,quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En daarom mag iedereen maar leugens over ze schrijven??????
Het is accepteren of uit de belangstelling gaan. Dat is nu eenmaal zo, leuk of niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ja maar er worden ladingen leugens verspreid in zo'n tabloid. Moet je dat dan ook maar simpelweg accepteren? Nee dat vind ik echt grote onzin.
Nja dat vind ik een moraalverschuiving van een jewelste.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:15 schreef lily het volgende:
[..]
Hm, nee,
maar dat is wel wat er gebeurt als je een bekend persoon bent. Dat weet je en dat is de tol die je voor "roem" moet betalen.
Hoe meer mensen je kennen hoe meer meningen er over je zijn en hoe meer aannames.
Zij kiezen daar toch echt zelf voor en verdienen er een flinke boterham mee.
Wil je niet in de belangstelling staan en wil je niet dat de tabloids (onzin) over je schrijven dan moet je zeker geen real life soap met je hele familie laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |