quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef roos85 het volgende:
de kids van Debby vind ik het meeste verwend, dat Keano gewoon zijn zin kreeg met dat paard, niet te geloven
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef Urquhart het volgende:
Opvallend hoge kijkcijfers trouwens de laatste tijdContinue rond de 500 000 kijkers
Inderdaadquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat wil je er is geen hol op tv nu, dus bij gebrek aan beter
Maar misschien gaan ze het 'Zonnetje in huis' nog wel uitzenden, of 'M'n dochter en ik.'quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat wil je er is geen hol op tv nu, dus bij gebrek aan beter
Ik hoop nu toch echt dat je een grapje maakt, jij vind het Zonnetje in huis echt leuk? Wist niet eens dat die mensen echt bestondenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef Urquhart het volgende:
Het zonnetje in huis blijft zelfs bij de tiende herhaling nog leuk![]()
Of gewoon weer Flodder
Ja...ik vind het Zonnetje in Huis echt leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik hoop nu toch echt dat je een grapje maakt, jij vind het Zonnetje in huis echt leuk? Wist niet eens dat die mensen echt bestonden
Dat mag hoor! It's not a crimequote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja...ik vind het Zonnetje in Huis echt leuk
Leuk, waren ze daar vorig jaar ook niet even een weekendje weg? ik kan me nog herinneren dat ze een boottochtje maakten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Mirjam30 het volgende:
Vanochtend op de radio gehoord; de Pfaffs hebben een huisje gekocht bij de Vinkeveense Plassen!
Oh nee tochquote:
Waren wel héle mooie huisjes! Die slaapkamer ook waar Kenji&Shania kwamen te liggen.Moest ineens aan de Ikea ingerichte bungalows van Landal&CenterParks denkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:11 schreef fespo het volgende:
klopt, in Vinkeveen dat werd donderdag nog uitgezonden.
Hij is gewoon hatske gefrustreerd dat ie nog met een vrouw samen is...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef roos85 het volgende:
wat is die Nicolais toch een galbakhij kan Debby toch troosten..
en minder van die rotopmerkingen maken...![]()
![]()
ik krijg bij hem ook van die Jambers visioenen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is gewoon hatske gefrustreerd dat ie nog met een vrouw samen is...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik krijg bij hem ook van die Jambers visioenen...
Overdag is hij getrouwd met de dochter van een beroemde keeper, maar 's nachts geniet hij van bruisende nachtleven met met een geheime mannelijke partner..
Enge nicht is hetquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef roos85 het volgende:
wat is die Nicolais toch een galbakhij kan Debby toch troosten..
en minder van die rotopmerkingen maken...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |