Lijkt me inderdaad niet raar, zeker bij deze verwende kinderen nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:05 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee dat kinderen wel mogen weten dat ze vroeger niet maar alles zo kregen zoals tegenwoordig?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Zeg wat is dat eigenlijk ook voor een opvoedmethode?
Dat Debby zegt "Ik ga papa halen" als dat jonk daar zo vervelend doet?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miepje heeft geen overwicht, zouden de jongens alleen hem serieus nemen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kinderen Pfaff nemen geen enkele volwassene serieusquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die kinderen Pfaff nemen geen enkele volwassene serieus
Ow ja! Dat was ook 1 van de eerste afleveringen waarbij ik dachtquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 2 van Kelly luisteren toch best oke als ze eens in de zoveel tijd echt boos wordt?
Oude aflevering waar Shania of Kenji zat te klieren, en zij "gekookt" had, kind op de gang en na haar uitleg kwam het als een mak lammetje terug
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja! Dat was ook 1 van de eerste afleveringen waarbij ik dachtWTF het lukt ze wel...
maar als ik zie hoe bijdehand en verwend die Shania is, dan gaan m'n nekharen overeind staan...
En als ik ze zie als ze bij opa en oma zijn dan denk ik echt van
En ze luisteren volgens mij ook alleen 'echt' naar Kelly...
Genoeg kijkplezier nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shania wordt nog wel een lekker pubertje, als ik zie hoe bijdehand ze tegen Carmen is of hoe ze Fay even aanpakt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Genoeg kijkplezier nog
Das hetzelfde als Bruce die over een jaar of 10 z'n eerste vriendje krijgt
Wij dikke vrienden, hé?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
Nja anders komen de spin-offs welquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze dan nog de soap gaande houdenZou wel leuk zijn
Kan hij dubbeldaten met Kenji en zijn vriendjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Genoeg kijkplezier nog
en hoe vervolgens ome nicolas in bed wordt betrapt met het vriendje van Broessssquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Genoeg kijkplezier nog
Nou ja, mijn moeder zei ook weleens ´wacht maar tot je vader thuis is vanavond´ , dan piepten wij wel andersquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Zeg wat is dat eigenlijk ook voor een opvoedmethode?
Dat Debby zegt "Ik ga papa halen" als dat jonk daar zo vervelend doet?
True, maar kinderen zijn in staat om het bloed onder je nagels vandaan te trekken. Soms weet je van gekkigheid niet meer wat je moet zeggen, en zou je ze een ram willen verkopen. Om dat laatste te voorkomen is het niet zo ´n slecht idee om je wederhelft erbij te roepen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
En dan nog, tis wat anders om te zeggen wacht maar tot je vader vanavond thuis is, dan gelijk maar de vader erbij te halen omdat je het zelf niet af kan handelen.
Ow dat zou wel een onsmakelijk beeld zijn gok ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
en hoe vervolgens ome nicolas in bed wordt betrapt met het vriendje van Broessss
Ik heb ook net zitten kijken, ongelofelijk dat meneer z'n zin kreegquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef roos85 het volgende:
de kids van Debby vind ik het meeste verwend, dat Keano gewoon zijn zin kreeg met dat paard, niet te geloven
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
True, maar kinderen zijn in staat om het bloed onder je nagels vandaan te trekken. Soms weet je van gekkigheid niet meer wat je moet zeggen, en zou je ze een ram willen verkopen. Om dat laatste te voorkomen is het niet zo ´n slecht idee om je wederhelft erbij te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |