quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:29 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik denk dat je totaal mijn punt mist, maakt niet uit. En nee bedankt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef Burdie het volgende:
Wat een tenenkrommend huwelijksaanzoek zeg!
Ik denk dat ie dan over hele andere dingen heeftquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na al die jaren zeuren heeft het prinsesje eindelijk haar aanzoek.
Ik denk dat als Nicolas met mannen onder elkaar is hij ook spreekt over een "moetje"
Sam heeft er ook altijd een handje vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Debby doet dat wel vaker, tegen de cameramensen praten en vooral om dr vent af te zeiken.
Ik heb ook zo'n collega die altijd de leukste wil zijn hard om zijn eigen grappen lacht en als je vervolgens ook lacht, en dan niet eens om zijn grappen maar om zijn irritante lachquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:53 schreef sherezade het volgende:
Sam wilt altijd de leukste zijn, soms word ik er zo moe van
ja blijkbaar wel, ik zou zo iemand achter het behang plakken.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n collega die altijd de leukste wil zijn hard om zijn eigen grappen lacht en als je vervolgens ook lacht, en dan niet eens om zijn grappen maar om zijn irritante lach, dan gaat hij nog harder lachen... erg vermoeiend!! Maar Kelly vind het allemaal dolkomisch...
Ben ook wel benieuwd hoe de rest is als de camera's uit zijn, verwacht dat Debby gewoon hetzelfde is, kan me namelijk niet voorstellen dat zij zich ontpopt tot het lieve begripvolle huisvrouwtjequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja blijkbaar wel, ik zou zo iemand achter het behang plakken.....
vraag me af als de camera's uit zijn of hij nog zo is
Ik ook... tenminste ik zou het proberen! Maar dat maakt Debby dan misschien wel weer het meest oprechte van het stelquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef lily het volgende:
Ik zou, met camera op mijn snufferd, mijn viswijfcapaciteiten in ieder geval voor me houden
ja idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:04 schreef lily het volgende:
oh, en ik zag in de aflevering gisteren dat we vandaag weer mogen genieten van de topic-titel
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:39 schreef DarkElf het volgende:
oi er is voetbal!
Ik vond het juist wel heel grappigquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij kent hem om te weten dat hij zoiets niet leuk vindt, en ondanks dat ik het een ontzettende lul de behanger vind, snap ik die grap ook niet, dat je zoiets zegt terwijl de camera draait.![]()
Doe dat dan lekker als ze niet filmen ofzo, maar nee... ik word er ook ongemakkelijk van.
Maar goed jij verdedigd ze dan ook met verve elke keer in dit topic. Dus was te verwachtenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel heel grappig
Maar blijkbaar ben ik ook 1 van de weinigen die het aanzoek niet zo tenenkrommend vond?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Maar goed jij verdedigd ze dan ook met verve elke keer in dit topic. Dus was te verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |