Jammer dat ze toch weer de wafeltang heeft gevonden....quote:Op maandag 28 juni 2010 20:02 schreef Lady-Miekie het volgende:
D'r haar zit wél heel leuk nu, staat goed![]()
Ik ook, die heeft jongensmoeder op haar voorhoofd geschreven staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Starlie het volgende:
al vind ik haar meer een jongens mama...
Vind het commentaar in NL leuker... maar ik versta die Belg ook niet altijd!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me nou afvroeg, de stukjes aan elkaar gemonteerd en gekletst zijn hier uiteraard door iemand van RTL (denk ik?) gedaan, hoe zenden ze die afleveringen in België uit, zouden ze leuker commentaar hebben?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind het commentaar in NL leuker... maar ik versta die Belg ook niet altijd!
Ik downloadquote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn die hele oude afleveringen dan met Belgisch commentaar of bedoel je dat niet?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik downloadde nieuwste altijd en die hebben Belgisch commentaar. Maar het zou kunnen dat die oude afleveringen ook met Belgisch commentaar is hoor...
Het gaat vast nog wel een keer of 10 herhaald wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh op die manierIk kijk pas sinds een jaar, dus ken alleen de nieuwe.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het gaat vast nog wel een keer of 10 herhaald wordenEn het blijft leuk om naar te kijken!
O ik vond die oude afleveringen opzich altijd wel leuk, al vond ik de momenten van zwangerschaps aankondigingen, bevallingen en het huwelijk van Lyndsey en Dave het leukste!! En de eerste kus van Lyndsey en Dave niet te vergetenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oude vind ik echt 3 keer niks, af en toe geprobeerd te kijken, maar trok me niet.
Hoop dat de Vrijdagavond snel weer begint na de zomer
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Starlie het volgende:
al vond ik de momenten van zwangerschaps aankondigingen, bevallingen en het huwelijk van Lyndsey en Dave het leukste!!
Of je downloadt de VTM afleveringenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik downloadde nieuwste altijd en die hebben Belgisch commentaar. Maar het zou kunnen dat die oude afleveringen ook met Belgisch commentaar is hoor...
en dan een tweeling krijgen...jongens uiteraardquote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
En tijd voor een 3e, ze zou minder gaan werken zodat ze meer tijd heeft voor de jongens, en nog is Nicolas ermee bezig.![]()
En ik denk niet dat Nicolas het haar in dank zal nemen als ze "oeps" zwanger is ineensDie reactie van hem laatst
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 06:09 schreef lily het volgende:
[..]
en dan een tweeling krijgen...jongens uiteraard![]()
en gaat er dan met de huisvriend van de familie vandoor..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nicolas vraagt spontaan een scheiding aan
Eerst trouwen omdat het prinsesje dat wilt, dan weer een zwangerschap omdat het prinsesje dat wilt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en gaat er dan met de huisvriend van de familie vandoor..
Dat is het hele puntquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:28 schreef Refurb het volgende:
Volgens mij is die toch zwaar gay.
Die Tom, toch?
quote:
Yep, alle afleveringen in belgie worden ingesproken door een belgische meneer, de oude ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Da's waar, maar het lijkt wel of er toen meer gebeurde...... zoals zwangerschappen, bruiloft.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nu leuk, ze hebben allemaal een gezin.![]()
In die oude afleveringen zie ik alleen maar Bompa en kamp, nu is het wat normaler
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:29 schreef Mirjam30 het volgende:
'Je kunt me moeilijk in een hutje stoppen' zegt Carmen.Heeft ze mazzel met JM, anders had ze wel in een 'hutje' (lees: eensgezinswoning) gezeten.
JM oogt ook echt met als ongemakkelijk, wat Carmen normaal voor hem doet, zoals bijv. zijn pyjemaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:41 schreef Refurb het volgende:
J.M. was apseluut (met de nadruk op dat woord, ja: zie vorige topics ergens) niet technisch met die koffie.
En den Broes voor de camera, haha.
Hoezo Nicolas gaat Sammie ff wakker maken, zeker om zijn derde been te zien XD
Zijn piezjemaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef frensje het volgende:
[..]
JM oogt ook echt met als ongemakkelijk, wat Carmen normaal voor hem doet, zoals bijv. zijn pyjema
http://bit.ly/BQTmuquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef pleeborstel het volgende:
Ooh, ik vind die Liam zo'n mooi ventje om te zien
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, dat huis dat veel kleiner is dan wat ze hadden ja
hoezo snobistisch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:29 schreef Mirjam30 het volgende:
'Je kunt me moeilijk in een hutje stoppen' zegt Carmen.
quote:
quote:
die was te voorspelbaar idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kijk niet naar de tv, maar hoor 'm wel.
Ik hoor: Debby komt de geboorte van de pups feestelijk inwijden (oid)
Ik denk: champagne
Ik kijk: ja hoor
Jij weet het mooi te brengenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nou ik vind dat niet snobistisch.
Het zijn kampers die lekker luxe willen wonen maar ook met veel buiten.
Net als op t kamp maar dan beter!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik dan echt echt niet snap he, is dat ze persé die dag willen gaan verhuizen ook, terwijl dat oude huis nog altijd te koop staat.
Dat hoefde dus niet in die hitte en zo gehaast he.
Maar ik vind het wel tof dat ze toch altijd alles zelf doen.
Dat zou zo maar kunnen inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik vorige keer over toen het voor het eerst uitgezonden werd. Zou het er ook mee te maken hebben dat je dan geen vreemden aan je spullen hebt die een woordje kunnen doen richting de pers?
of misschien was het wel de enige dag dat iedereen vrij wasquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik dan echt echt niet snap he, is dat ze persé die dag willen gaan verhuizen ook, terwijl dat oude huis nog altijd te koop staat.
geldbesparingquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |