Nederland speelde toen ook 3 klassen beter hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat brazilie toen ook een stuk beter speelde dan nu.
Je dekt je nu al in?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik zie Spanje niet winnen hoor. Tenzij de Fifa weer partij gaat kiezen natuurlijk.
hoere troll val dood.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:53 schreef Michielos het volgende:
Ik heb een paar aanfluitingen voor dit WK
Het nederlands elftal is echt een aanfluiting. Minimaal spel, niemand die ook maar goed speeltDe grote "4" die het ALLE vier laten afweten (behalve arjen ofcourse). Sneijder raakt geen bal, Van Persie kan helemaal niks (daar maak ik nog panna's op) en Van der Vaart, daar wil ik helemaal niet over beginnen. Gregory zoog ook vandaag, evenals de rest (behalve Mathijssen).
Een andere aanfluiting is de arbitrage.. Jantje tering wat zijn die mensen slecht. Fifa zijn hustlers, oplichters, valsspelers en zwaar partijdig. Het is een grote commerciele boevenbende. Het zijn grote geldwolven. NLD eruit volgende ronde? You bet.. Kaka' verkoopt meer shirtjes.
Tijdens het WK gewoon bezig zijn met de nationale kampioenschappen Dwergwerpen, Kuyt is een held.quote:
haha dat waren de enigste 2 kansen, in een slordige fase ja. Kijk hoeveel ballen zij niet konden houden, het lukte ze gewoon niet om te voetballen, geef toe. Nogmaals, we winnen toch???quote:Op maandag 28 juni 2010 19:01 schreef Sasman het volgende:
Geen enkele kans? Welke match heb jij gezien? Vittek had er toch wel een of 2 kunnne inknallen...
ga er eens zelf aanstaan dan met je grote bekquote:Op maandag 28 juni 2010 17:53 schreef Michielos het volgende:
Ik heb een paar aanfluitingen voor dit WK
Het nederlands elftal is echt een aanfluiting. Minimaal spel, niemand die ook maar goed speeltDe grote "4" die het ALLE vier laten afweten (behalve arjen ofcourse). Sneijder raakt geen bal, Van Persie kan helemaal niks (daar maak ik nog panna's op) en Van der Vaart, daar wil ik helemaal niet over beginnen. Gregory zoog ook vandaag, evenals de rest (behalve Mathijssen).
Een andere aanfluiting is de arbitrage.. Jantje tering wat zijn die mensen slecht. Fifa zijn hustlers, oplichters, valsspelers en zwaar partijdig. Het is een grote commerciele boevenbende. Het zijn grote geldwolven. NLD eruit volgende ronde? You bet.. Kaka' verkoopt meer shirtjes.
vooral die 4 nederlagen die hij al voorspeld heeft zijn magnifiekquote:Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef gniffie het volgende:
Michielos![]()
Op veel punten heeft die gelijk alleen kijken mensen alleen maar naar goals en assist en niet naar het andere vertoonde spel
Dat doen we toch? Heeft Slowakije maar ooit in de wedstrijd gezeten? Nederland had de touwtjes in handen, hoewel het er niet genoeg mee heeft gedaan, maar dat maakt mij geen ruk uit, kwartfinale! En vrijdag kunnen we zien wie er gelijk heef, de realisten of de azijnzeikerds...quote:Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef gniffie het volgende:
Michielos![]()
Op veel punten heeft die gelijk alleen kijken mensen alleen maar naar goals en assist en niet naar het andere vertoonde spel
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:07 schreef Hosselmachine het volgende:
Sommige mensen snappen er ook niks van. Ze kunnen pas op hun top spelen als ze echt moeten, dus als ze gepushed worden. Waarom energie verspillen en uitsloven als het niet nodig is? Ik vind het prima hoe ze tot nu toe hun punten hebben binnengehaald. Hoe beter de tegenstander, hoe beter Nederland zal spelen. Stop met huilen aub.
Ze waren gevaarlijk in de tweede helft, maar beter waren ze echt niet. Hoe je het ook wendt of keert.quote:
Geloof me .. voor dat geld ging ik daar staan. En ik schoot er ook paar ballen in ook;)quote:Op maandag 28 juni 2010 19:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
ga er eens zelf aanstaan dan met je grote bek
uhuh jijquote:Op maandag 28 juni 2010 19:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Geloof me .. voor dat geld ging ik daar staan. En ik schoot er ook paar ballen in ook;)
Zelf 2 goede kansen laten liggen en bijna 2 goals weggegeven.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij het WK gaat het toch om winnen, niet om mooi voetbal spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |