Ow V. Persie speelde goed wil je zeggen? De arbitrage was goed???quote:
Kwartfinale, niemand geschorst. Daagquote:Op maandag 28 juni 2010 17:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow V. Persie speelde goed wil je zeggen? De arbitrage was goed???
Ik vraag em af wie hier de troll is, nee serieus
Gast, ik weet niet of je Sneijder zag spelen, maar hij zoog ECHT aarsj.. Enkel foute ballen.. Die gast heeft zo een fluwelen traptechniek (althans als je hem hoort opscheppen).... Ballen over, ballen naast, ballen inleveren en bal recht op goal die toevallig tussen de benen doorgingquote:Op maandag 28 juni 2010 17:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Sneijder raakt geen bal? Hij heeft nota bene gescoord, droeftoeter.
Zeg, feestneus, anders ga je toch gewoon weer Lingo kijken?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:53 schreef Michielos het volgende:
Ik heb een paar aanfluitingen voor dit WK
Het nederlands elftal is echt een aanfluiting. Minimaal spel, niemand die ook maar goed speeltDe grote "4" die het ALLE vier laten afweten (behalve arjen ofcourse). Sneijder raakt geen bal, Van Persie kan helemaal niks (daar maak ik nog panna's op) en Van der Vaart, daar wil ik helemaal niet over beginnen. Gregory zoog ook vandaag, evenals de rest (behalve Mathijssen).
Een andere aanfluiting is de arbitrage.. Jantje tering wat zijn die mensen slecht. Fifa zijn hustlers, oplichters, valsspelers en zwaar partijdig. Het is een grote commerciele boevenbende. Het zijn grote geldwolven. NLD eruit volgende ronde? You bet.. Kaka' verkoopt meer shirtjes.
Dat is het punt toch niet ?????quote:Op maandag 28 juni 2010 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kwartfinale, niemand geschorst. Daag
Jij zat al te beweren dat Nederland de poule nieteens zou overleven, dus jou neem ik niet serieus.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow V. Persie speelde goed wil je zeggen? De arbitrage was goed???
Ik vraag em af wie hier de troll is, nee serieus
Ja, we zijn de Verwezenlijking van het Duitse voetbal, de ressurectie van het cattenaccio.. dit ging echt helemaal nergens voer.. Het was ZOOOO saaiquote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef kristyle het volgende:
Het was overdreven saai, net zoals de vorige 3 wedstrijden.
Ow je bedoelt die ballen die ie zelf schoot i.p.v. af te leggen. Of bedoel ej dat lompe hakje naar de tegenstander in de tweede helft?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij zat al te beweren dat Nederland de poule nieteens zou overleven, dus jou neem ik niet serieus.
Persie kreeg niet veel bruikbare kansen dus hij heeft ook niet veel kunnen laten zien. Volgende wedstrijd zal je zien, pegelt hij er twee in.
Ik kan het valsspelen van de scheidsrechters niet hebben nee. Ook wil ik graag mooi voetbal zien, want ik BEN voor Nederland. Maar dit is echt he-le-maal niks.quote:
Gast, ga je eigen topic daarvvoor maken ofzoquote:Op maandag 28 juni 2010 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een idee. Als nou alle trollen in dit topic worden gedumpt, hebben wij en andere fokkers er geen last meer van.
Kijk in ieder geval al uit naar morgen. Zien we jou ook niet meer terug hier.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:58 schreef Kekster het volgende:
Het is inderdaad maar zesjesvoetbal wat Nederland laat zien. Dat word kankerhard afgestraft in de kwartfinale.
Ik promoot jouw topic hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast, ga je eigen topic daarvvoor maken ofzo
oei, je vond die schwalbe op het eind ook een terechte gele kaart + pingel terecht? of geel voor robben ook terecht?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kan het valsspelen van de scheidsrechters niet hebben nee. Ook wil ik graag mooi voetbal zien, want ik BEN voor Nederland. Maar dit is echt he-le-maal niks.
Ik zie Spanje niet winnen hoor. Tenzij de Fifa weer partij gaat kiezen natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Kijk in ieder geval al uit naar morgen. Zien we jou ook niet meer terug hier.
Tuurlijk was dat geen geel. Dat was helemaal niks. Dat was een blamage van een scheids die OF blind is.. OF partijdig OF een handlanger van een boevenbende.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef minutenman het volgende:
[..]
oei, je vond die schwalbe op het eind ook een terechte gele kaart + pingel terecht? of geel voor robben ook terecht?
je kan tenminste nu wel beginnen met trollen over hoe nederland met 50 - 0 verliest van brazilië/chili.
Dat was verre van terecht... net als gister WAAR-DE-LOZE arbritrage.... nog slechter als het spel van nederland vandaag want dat was billenknijpen... maar goed... gewonnen .. nextquote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef minutenman het volgende:
[..]
oei, je vond die schwalbe op het eind ook een terechte gele kaart + pingel terecht? of geel voor robben ook terecht?
je kan tenminste nu wel beginnen met trollen over hoe nederland met 50 - 0 verliest van brazilië/chili.
Gast als je denkt dat dat serieus was, dan ben je nog achterlijker dan de achterlijkste uit Nederlandquote:Op maandag 28 juni 2010 18:02 schreef Ravvie het volgende:
Hey als we daar degene met het minste voetbalverstand van Fok niet hebben. Succes het het voorspellen. Van de volgende Nederlandse nederlaag. Misschien heb je volgende keer wel een keer gelijk
Ye, en twee keer een dubieuze penalty.. en dat irriteert me mateloos.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:03 schreef minutenman het volgende:
4 wedstrijden / 4 gewonnen / enige 2 tegengoals zijn penalties. HOLLAND![]()
Ik snap het probleem niet zo goed. We spelen niet goed, so what? We vliegen er de volgende ronde waarschijnlijk uit, so what? Het is pas droevig als het beste team geen wereldkampioen wordt, of anders: als een zeer matig elftal als nederland wereldkampioen zou worden. Krijg je '92 of '04 taferelen waar denemarken (quote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Michielos het volgende:
Billenknijpen tegen Slowakije.. wat zijn we toch goed![]()
Uiteraard. Spanje is namelijk helemaal niet goed en hebben zeer onterecht het EK gewonnen. Daarnaast speelt Portugal natuurlijk subliem voetbal waarin ze zich in een ZEER moelijke poule met Denemarken, Hongarije en Zweden glansrijk hebben geplaatst voor het WK na de zeer gemakkelijke play-offwedstrijden tegen Bosnië.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik zie Spanje niet winnen hoor. Tenzij de Fifa weer partij gaat kiezen natuurlijk.
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij het WK gaat het toch om winnen, niet om mooi voetbal spelen?
Hoevaak is het beste team niet wereldkampioen geworden?? Ik noem een Brazilie in 1998..quote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef starla het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet zo goed. We spelen niet goed, so what? We vliegen er de volgende ronde waarschijnlijk uit, so what? Het is pas droevig als het beste team geen wereldkampioen wordt, of anders: als een zeer matig elftal als nederland wereldkampioen zou worden. Krijg je '92 of '04 taferelen waar denemarken () en griekenland (
) europees kampioen werden. Nee, nederland gaat het niet redden, niet met dit elftal.
Dat de beste moge winnen.
Omdat het WK nog niet gedaan is.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
Michielos, lief trolletje, waarom reageer je niet op de belangrijkste mededeling?
[..]
Doe toch normaal.. t klopt toch gewoon? Nederland speelt slecht en slordig en de arbitrage zuigt. Wat is daar nou trollen aan...quote:Op maandag 28 juni 2010 18:07 schreef horned_reaper het volgende:
Blablabla!!!! irritante trollen hier.... het lijkt wel een virus ....!
Jullie zitten allemaal te hunkeren op oogstrelend voetbal van het aller aller hoogste niveau!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:09 schreef Flammie het volgende:
[..]
Doe toch normaal.. t klopt toch gewoon? Nederland speelt slecht en slordig en de arbitrage zuigt. Wat is daar nou trollen aan...
Dat ze winnen is niet het onderwerp van dit topic.. daarvoor maak je maar je eigen topic aanDit gaat contextueel over heel andere zaken... troll
Je moet toegeven dat brazilie toen ook een stuk beter speelde dan nu.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:23 schreef Michielos het volgende:
NLD BRA WK 1998.. kijk die wedstrijd eens
Zeer representatief, vooral omdat beide selecties nog bijna hetzelfde zijn als in 98quote:Op maandag 28 juni 2010 18:23 schreef Michielos het volgende:
NLD BRA WK 1998.. kijk die wedstrijd eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |