corrigerende tik.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Renesite het volgende:
Hahahaha
Buurjongen slaat zijn zusje
"WIL JE NORMAAL DOEN!" *klap*
WTF
quote:
quote:
Kan je er niet staan?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan hebben ze dat ding ook nog een naam gegeven
en zijn het ontzettend kleine verdiepingen
Nah, oppervlakte is niet bijster groot vanaf 4-8e verdiepingquote:
Oh zoquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, oppervlakte is niet bijster groot vanaf 4-8e verdieping
Moet er allemaal mooi uit zien he, maar functioneelquote:
WIE MOOI WILT ZIJN MOET PIJN LIJDEN. BURNquote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet er allemaal mooi uit zien he, maar functioneel
Vuurtje?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
WIE MOOI WILT ZIJN MOET PIJN LIJDEN. BURN
Dat weet ik, want het is daar winter. Maar het zijn voetballers, die moeten tegen een beetje kou kunnen.quote:
Nee, want watje.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat weet ik, want het is daar winter. Maar het zijn voetballers, die moeten tegen een beetje kou kunnen.
Kaartjes winnen niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Kaartjes kopen voor de gehele line-up bekend is, het zou verboden moeten worden.
Ze moeten niet zeiku jongu. Ik loop nu ook in m'n hempje rond, scheelt maar een paar graden met daar.quote:
Not fair, jij wint altijd kaartjesquote:
Duuuuuuuuuude!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, noortjaaah, de line up vind ik niet zo heel bijster interessant, maar dat boeit me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |