quote:Op maandag 28 juni 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Nouja ik hoor nu te studeren, maar eigenlijk ben ik FOK!ken
Ga eens iets anders doenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even verbeterd!
maar da's mooi klote, dat had ik paar weken geleden, tentamen tijdens de eerste wedstrijdzo jammer!
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga eens iets anders doen
De wedstrijd vind ik niet zo spannend eigenlijk maar de gezelligheid en zo
Ik leer er toch niet van dus zoveel zin heeft het nietquote:Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't voetbal ook wel heel leuk, maar vooral om de gezelligheid idd... toen ik klaar was met tentamen toen nog even in het MMS gaat kijken op de pc, de laatste 15 minuten, maar dat was 't toch net nietqua gezelligheid
Lekker zomers nummer.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar even de spare ribs voorkoken en in de marinade zetten, groentepakketjes maken, kip snijden en hambo's maken, oh, en pindasaus.. leuk, niet zo van prefab dingen houden... maar het is wel veel werk
en natuurlijk met Manu Chao op de achtergrond met dit weer:
Ow okayquote:Op maandag 28 juni 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
MMS, in het Erasmusgebouw, Multi Media studielandschap ofzoiets,
Receptje voor de hambo's?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar even de spare ribs voorkoken en in de marinade zetten, groentepakketjes maken, kip snijden en hambo's maken, oh, en pindasaus.. leuk, niet zo van prefab dingen houden... maar het is wel veel werk
en natuurlijk met Manu Chao op de achtergrond met dit weer:
http://www.youtube.com/watchv=mzgjiPBCsss
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
In dezelfde categorie zegt mijn vader altijd: "Ik ben zo min als pudding"
Of: Dat kan me geen tiet schelen.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg ook vaak: "Het is geen spruit koud.".
Tieten zijn gewoon multifunctioneelquote:Op maandag 28 juni 2010 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of: Dat kan me geen tiet schelen.
Echt, die vind ik zo achterlijk, zei de vader van mn ex weleens. Maar die had toch iets met tieten geloof ik, want hij zei ook dat hij het tiet warm had, of dat iets tiet lekker was ofzo
speaking of: m'n rechtertepel doet al sinds gisterochtend zeer! Hij is continue stijf en doet echt pijn als ik hem aanraak...zo gek!quote:
Ja, ik ga er maar vanuit dat het vanzelf over gaat..quote:Op maandag 28 juni 2010 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
@ nynke: ontstoken melkkliertje misschien?
Kan dat al zonder dat je borstvoeding hebt gegeven? Wat grappig!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
@ nynke: ontstoken melkkliertje misschien?
die dingen zitten er anatomisch gewoon in volgens mij... ook als je niet gezoogd hebtquote:Op maandag 28 juni 2010 16:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan dat al zonder dat je borstvoeding hebt gegeven? Wat grappig!
de trein van 14.58 was in elk geval belachelijk druk...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, nog op het werk, zal zo wel lekker rustig zijn in de trein!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'k zit op mijn werk, dus echt goed gezien heb ik het niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Omdat ik niet weet of de dames hier wel van gediend zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 16:21 schreef conleche het volgende:
Waarom moet dat in spoilers?
Hmmm, ik zou eigenlijk in de stad gaan kijken, maar had niet zo'n zin, maar misschien dat ik er in de rust toch even heenfiets........
Mijn adagium is goedquote:Op maandag 28 juni 2010 16:22 schreef Laureline het volgende:
Na het enorme eet-en drinkweekeinde, precies een ons afgevallen. Uitspattingen zijn goed voor mij
goedzo!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weten jullie nog die donatie waartoe ik mij had laten overhalen? Ik heb het weer opgezegd! Dat durf ik normaal echt nooit..
Misschien moet ik van m'n assertiviteit gebruik maken en m'n lidmaatschap van de ECI ook opzeggen..
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Even jompelen hoor. Ik heb zojuist mijn stage afgerond met een dikke voldoende (cijfers geven ze niet: het is 'voldoende' of 'onvoldoende'). Nu nog de laatste opdrachten en dan ben ik officieel bevoegd
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit in de trein, met mn laptop! Thuis checken of ie het ook weer doet. Warm! Wat is de stand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja.. je was me te snel af..quote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Poezebeest, dat is echt veel te weinig
Nog geen 800 kcal
Dat welquote:Op maandag 28 juni 2010 18:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij hielp wel van Bommel omhoog
Dankjequote:
Owhquote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Poezebeest, dat is echt veel te weinig
Nog geen 800 kcal
Dan is het grofweg max 1000...quote:Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
OwhDaar heb ik niet eens naar gekeken, die twee boterhammen zijn trouwens vier sneeën brood. Zal wel iets extra's eten vanavond.
En daarna een appelquote:Op maandag 28 juni 2010 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, mn 2e T is trouwens een stroopwafel geworden ipv een appel.
Zometeen RPM!
Sterker nog, daarna avondeten!quote:
Fijn voor je!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterker nog, daarna avondeten!
En heb m'n laptopje terug en hij doet het weer
Weet niet of ik je veel kan helpen, maar wil hem wel voor je lezenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: ik ben met m'n sollicitatiebrief bezig (basisbrief) en omdat ik voor het eerst een brief naar een school schrijf, ben ik weer een beetje onzeker. Heeft iemand zin om er even naar te kijken straks?
.
Wat voor school is het?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: ik ben met m'n sollicitatiebrief bezig (basisbrief) en omdat ik voor het eerst een brief naar een school schrijf, ben ik weer een beetje onzeker. Heeft iemand zin om er even naar te kijken straks?
.
Hoi, welkom, had ik nog niet gezegdquote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham Nutella
L: kaiserbroodje met grillworst & hardgekookt eitje
T: eenpersoons aardbeientaartje met harde bodem& handje chips
A: aardappeltjes en kip
Komt vast nog wel een klein tussendoortje bij... En vanavond ook nog een uurtje Zumba
Thanks!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoi, welkom, had ik nog niet gezegd
Waaaaar zijn je groenten? En eventueel je fruit?
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Iedereen hier heeft een koelkast thuis??
Daar moet standaard inliggen: komkommer, tomaat, kwark (of ander zuivel) minimaal 2 appels en minimaal 2 ander stuk fruit.
Nog groente, liefst ook 2 soorten.
Nog meer standaard in huis: brood oid,rijst, pasta wat aardappels?
Stomme kutsmoesjes dat je niks meer hebt! Ga dan godver naar een winkel!!
Bah, vooruitdenken is iets wat een mens kan, maak er gebruik van
Op mn balkon zweet ik niet als mn ledematen elkaar niet rakenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:02 schreef DeLuna het volgende:
Is het nog warm buiten? Ik wilde eigenlijk gaan hardlopen maar het is wel erg warm buiten
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op mn balkon zweet ik niet als mn ledematen elkaar niet raken
Wat mij betreft zou het masochistisch zijn om nu te rennen. Maar wie weet over 2 uur?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 28 juni 2010 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Daar moet standaard inliggen: komkommer, tomaat, kwark (of ander zuivel) minimaal 2 appels en minimaal 2 ander stuk fruit.
Ja inderdaad. Maar ik wil voetbal ook nog zien. Nja. Ik zie nog wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op mn balkon zweet ik niet als mn ledematen elkaar niet raken
Wat mij betreft zou het masochistisch zijn om nu te rennen. Maar wie weet over 2 uur?
Komkommer -quote:Op maandag 28 juni 2010 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit mijn Vlees! otpic in Cul... ik wil geen AH vlees etenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:46 schreef Perruche het volgende:
Sinds enige tijd vertoef ik even in het centrum van Amsterdam. Nu zijn er niet veel dingen die ik mis in vergelijking met mijn vorige woonplaats, maar wat ik wél mis is is een Islamitische slager voor heerlijke kip en lam.
Derhalve mijn vraag, weet iemand in de buurt van Waterlooplein of Nieuwmarkt een (als het kan goede) Islamitische slager? Duizendmaal dank
Komkommer: gister opgegetenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
JaHeerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit met de laptop in de tuin, ga eindelijk mijn opdracth afmaken die vandaag nog moet worden ingeleverd
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Het is ook wel jammer dat gezond eten meestal duurder is dan fastfood e.d. Mja...quote:Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
DeLuna
Nee maar gezond leven (in dit geval eten) is toch een kwestie van vooruit denken, stukje plannen (doe je met sport meestal ook) en soms door een zure appel (haha) heenbijten.
Het komt in ieder geval niet vanzelf, je moet het helemaal zelf doen en het is lang niet makkelijk!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is natuurlijk onzin: als je kijkt naar prijs-kwaliteitverhouding is fastfood juist belachelijk duurquote:Op maandag 28 juni 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is ook wel jammer dat gezond eten meestal duurder is dan fastfood e.d. Mja...
Vind ik niet waar. In plaats van een snickers of mars op het station kan je tegenwoordig vaak een appel of banaan kopen. Zaterdag onderweg eten met vriendje: hij Burger King menu (burger, friet, cola) voor 6 euro, ik japanse soba (noodlesoep met volkoren noodles, lente ui, bouillon en ei) en mochi (japanse kleefrijst met kokos en mango) voor 6,50.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is ook wel jammer dat gezond eten meestal duurder is dan fastfood e.d. Mja...
Shake met appelsap of partjes appel? je kan ook aardbeitjes uit de vriezer kopen, die zijn nooit mushi!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga mij de komende tijd weer tegoed doen aan appel-yoghurt-munt shakes
En als ik aardbeitjes vind die niet binnen een dag helemaal mooshy zijn geworden () gaan die ook de blender in met melk en ijs
In principe moet ik volgende week vrijdag alles inleveren, dus tot dan ben ik nog even druk bezigquote:Op maandag 28 juni 2010 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, Vik, gefeliciteerd!!![]()
Moet je nog veel opdrachten doen of ben je nu eigenlijk wel klaar?
Ik las ergens dat in Amerika (dat hoeft dus hier niet zo te zijn....) je voor 1$ 1250 kcal kan krijgen aan fastfood, en maar 250kcal aan gezond eten... Dat zal hier wel meevallen, maar aan fastfood is zeker makkelijker te komen, dat zou eigenlijk niet mogen..quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vind ik niet waar. In plaats van een snickers of mars op het station kan je tegenwoordig vaak een appel of banaan kopen. Zaterdag onderweg eten met vriendje: hij Burger King menu (burger, friet, cola) voor 6 euro, ik japanse soba (noodlesoep met volkoren noodles, lente ui, bouillon en ei) en mochi (japanse kleefrijst met kokos en mango) voor 6,50.
Andere dag: salade van 3 falafel, kool, en allemaal andere dingen voor 6 euro. Net zo duur als Mac of Burger King. Misschien is fastfood wel makkelijker aan te komen, maar het hoeft zeker niet duurder te zijn.
Met partjesquote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Shake met appelsap of partjes appel? je kan ook aardbeitjes uit de vriezer kopen, die zijn nooit mushi!
Dat is een ander verhaal, er is wel schandalig makkelijk aan te komen ja, in Amerika zeker, maar hier ookquote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik las ergens dat in Amerika (dat hoeft dus hier niet zo te zijn....) je voor 1$ 1250 kcal kan krijgen aan fastfood, en maar 250kcal aan gezond eten... Dat zal hier wel meevallen, maar aan fastfood is zeker makkelijker te komen, dat zou eigenlijk niet mogen..
Nom! klinkt lekker! Bi de appie kosten de aardbeien geloof ik 1,50 of 2 euro.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met partjesvan groene appeltjes
Aardbeien uit de vriezer is ook wel een idee, maar dat is wel een stuk duurder denk ik? Plus ik weet niet of ze dat ook hebben bij de Jumbo..... eens kijken
Eens!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:29 schreef Razztwizzle het volgende:
En Vikgefeliciteerd! En DaD ook met je scriptie
! En ik las ook nog ergens iets over Mo d'r goede cijfers
. Wat zijn jullie toch allemaal goed bezig hier, stoere dames
.
Maar ook in de supermarkten, het is gewoon veel makkelijker om een reep chocolade mee te nemen.. je vrienden lachen je uit als je een banaan meeneemt ipv die reep...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, er is wel schandalig makkelijk aan te komen ja, in Amerika zeker, maar hier ook
Als ik alleen al kijk wat er op mijn middelbare school allemaal werd verkocht!Superveel snoep en troep
dat ligt dan meer aan je vrienden dan aan het eten zelfquote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ook in de supermarkten, het is gewoon veel makkelijker om een reep chocolade mee te nemen.. je vrienden lachen je uit als je een banaan meeneemt ipv die reep...
Waarom lachen je vrienden je dan uit?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ook in de supermarkten, het is gewoon veel makkelijker om een reep chocolade mee te nemen.. je vrienden lachen je uit als je een banaan meeneemt ipv die reep...
Mijn vrienden niet hoorquote:
Dat zou ook mijn oplossing zijn maar gelukkig nog nooit zulke vrienden gehadquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als dat zo'n issue zou zijn, zou ik gewoon niks nemen. Geen chocolade, geen banaan. Problem solved.
Ik ook niet maar dat is wel wat voorkomt in sommige vriendengroepen..quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn oplossing zijn maar gelukkig nog nooit zulke vrienden gehad
Ja, maar als je dan die vrienden uitkiest is (on)gezond eten misschien niet je grootste probleemquote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat is wel wat voorkomt in sommige vriendengroepen..
Er fladderde er net eentje gevaarlijk dicht langs mijn deur op weg naar de boom voor mijn balkonquote:Op maandag 28 juni 2010 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij doen duiven 's nachts ook een tukje. Dus kan best Syrena!
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef sigme het volgende:
Welkom ihatefastcars!
Wat betreft de checklist, ik heb geen koelkast.
Held!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef sigme het volgende:
Welkom ihatefastcars!
Wat betreft de checklist, ik heb geen koelkast.
Loop je nog steeds op je band of ook weleens buiten?quote:
Op de band, maar met de deur openquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Loop je nog steeds op je band of ook weleens buiten?
Okee ik ga, werkze allemaal of geniet van het weer !
Mooi, ik zie ruimte voor verbetering. Te beginnen met groentequote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham Nutella
L: kaiserbroodje met grillworst & hardgekookt eitje
T: eenpersoons aardbeientaartje met harde bodem& handje chips
A: aardappeltjes en kip
Komt vast nog wel een klein tussendoortje bij... En vanavond ook nog een uurtje Zumba
* Viking84 is jaloers.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:groente
goedemorgen![]()
ben vrij, echt vakantiedagje vandaag, en om 7.30 al wakker!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:38 schreef Viking84 het volgende:
'op bed met laptop'. Gek! Naar buiten jij! Vitamine D opdoen!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:45 schreef loveli het volgende:
"Norwegian Wood van Murakami ", ik moest googelen om erachter te komen dart het geen parfum was
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:33 schreef conleche het volgende:
Ik zie net dat ik al een paar dagen m'n ogen schoonmaak met zelfbruiner.![]()
![]()
quote:
Nog niet. Maar ik ben wel tot september 2011 onder de pannen. En daarna ws. wel.quote:
Linkedin? Gewoon de school (laten) bellen en vragen om zijn mailadres?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 is jaloers.
Niet op het om 7:30 al wakker zijn trouwens.
Ik heb gisteren 2 sollicitatiebrieven de deur uitgedaan en vandaag doe ik nummer 3 ook weg.
Op één van de scholen waar ik een open sollicitatie naartoe wil sturen werkt een oud-klasgenoot van mij als conrector, maar ik kan nergens zijn e-mailadres vinden zodat ik hem kan mailen met de vraag of hij iets voor mij kan betekenen. Dat kan ik waarschijnlijk wel bedenken (de mail naar alle mogelijke combinaties sturen en dan komt er vanzelf eentje niet terug), maar ik weet niet of dat op prijs wordt gesteld, omdat al het contact via e-mailformulieren verloopt. Wat zouden jullie doen?
strandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef conleche het volgende:
Ik was vannacht ook op muggenjacht. Iedere keer als ik het licht uitdeed begonnen ze zo heel ev0l te zoemen en als ik dan het licht aandeed om ze te dooien, waren ze stil en onzichtbaar. The Hidden Moustiques (ik doe mug even in het Frans, want kom zo snel niet op het Engels, Mosquito?? Dat ziet er Spaans uit?) Ik heb er uiteindelijk 3 te pakken gekregen. Daar heb ik wel anderhalf uur over gedaan, dus dat is een half uur per mug. Ik weet niet of dat een beetje gemiddeld is??![]()
Vanmiddag ga ik een paar uurtjes naar het strand. Nu maar even ontbijten.
Oh loveli: gelukkig is het zo dat als je je ogen schoonmaakt de creme er weer af veegt. Ik zie er niks van. Ik zag alleen ineens die fles staan op de plaats van de make up verwijderaar. En andersom. Dus weet niet precies hoe dat zo kwam, want die zelfbruiner.......ik wist niet eens dat ik die had. En of het werkt uberhaupt. Zal eens testen in de herfst als ik weer wit ben.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, receptje voor burger!
Wat ik doe is altijd @ random
maar gisteren had ik ongeveer 500 gram gehakt, sjalotje erdoorheen (heel fijn gesneden), peper, wat zout, en dan de eierdooiers mengen met 3 fijngehakte teentjes knoflook en de goed uitgeknepen diepvriesspinazie even door de staafmixer halenpijnboompitjes roosteren erdoorheen en serveren met feta
Vinkeveenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
strand![]()
Ik ben jaloers!
Ik ben trouwens morgen overdag vrij,misschien dat ik dan wel ergens aan een watertje ga liggen, met een boek en ipod als gezelschap (en dan zoek ik er een uit, waar ik lekker naar toe kan wielrennen)
volgens mij is het musquitoes...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef conleche het volgende:
Ik was vannacht ook op muggenjacht. Iedere keer als ik het licht uitdeed begonnen ze zo heel ev0l te zoemen en als ik dan het licht aandeed om ze te dooien, waren ze stil en onzichtbaar. The Hidden Moustiques (ik doe mug even in het Frans, want kom zo snel niet op het Engels, Mosquito?? Dat ziet er Spaans uit?) Ik heb er uiteindelijk 3 te pakken gekregen. Daar heb ik wel anderhalf uur over gedaan, dus dat is een half uur per mug. Ik weet niet of dat een beetje gemiddeld is??![]()
Vanmiddag ga ik een paar uurtjes naar het strand. Nu maar even ontbijten.
Oh loveli: gelukkig is het zo dat als je je ogen schoonmaakt de creme er weer af veegt. Ik zie er niks van. Ik zag alleen ineens die fles staan op de plaats van de make up verwijderaar. En andersom. Dus weet niet precies hoe dat zo kwam, want die zelfbruiner.......ik wist niet eens dat ik die had. En of het werkt uberhaupt. Zal eens testen in de herfst als ik weer wit ben.
Lekkahquote:
Fijn, de laatste loodjes nog even!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Hiep hoi, mijn docent gaat akkoord met mijn voorstel om de laatste opdracht anders in te vullen. Dit scheelt me een hoop tijd en stress.
En ik hoorde net van een leerling dat ik geen punt af had mogen trekken van zijn SE-cijfer. Dat zullen we nog wel eens zien
. Ik zal de situatie zo even uitleggen aan de docent die dat tegen hem zei, want die leerling heeft natuurlijk niet het hele verhaal verteld
.
Ja ik had het (per ongeluk) toch goed. In het enkelvoud dan.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:28 schreef Syrena het volgende:
Mosquitoe zegt het woordenboek, meervoud mosquitoes.
Ik wil niet werken vandaagOf ik wil wel werken, maar niet in het zweterige hellhole. Tot half drie werkt de collega die geen ramen open wil vanwege tocht
of een ventilatortje aan
LinkedIn heeft 'ie niet. Hij is sowieso amper googlebaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Linkedin? Gewoon de school (laten) bellen en vragen om zijn mailadres?
De brief gaat wel meteen naar de rector, dus ik denk dat hij hem idd ook wel onder ogen krijgt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Vik: Ik zou geen contact met hem opnemen.
Hij zal je toch wel herkennen aan je sollicitatie? Dan heb je vast sowieso al een streepje voor.
Je kan er ook moeilijk de hele dag bij gaan zittenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het fenomeen 'stiekeme jarigen' ook al doorgedrongen trouwens. Er staat gebak in de personeelskamer en de jarige is hem gesmeerd
.
Het was pauze! En het eerste uur was 'ie er nog, maar tot 12 uur neem ik zijn lessen over, dus nu is 'ie hem gesmeerdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:40 schreef Phaidra het volgende:
Je kan er ook moeilijk de hele dag bij gaan zitten.
Hopelijk mag je toch blijven!quote:Bij ons is een vacaturestop afgekondigd, als die aan het eind van het jaar verlengd wordt (is nog niet zeker), kan ik contractverlenging wel op mijn buik schrijven. Maar goed, wie dan leeft, wie dan zorgt.
Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik had het (per ongeluk) toch goed. In het enkelvoud dan.
Even over cappuccino, ik heb dus deze opschuimer:
[ afbeelding ] en die werkt echt zo goed. Je moet wel vaak heen en weer gaan en daarna de beker precies 50 sec. in de magnetron doen, maar dan heb je echt van dat hele lobbige schuim!!
Phoee dat lijkt me ook heet nu!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:29 schreef loveli het volgende:
Motorbroek aan (en dicht, maat 36 extra lang, dus nog steeds minstens 10 cm te kort).
Dat was bij mij ook het probleem...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ewelina, gefeliciteerd!!![]()
Bij ons is een vacaturestop afgekondigd, als die aan het eind van het jaar verlengd wordt (is nog niet zeker), kan ik contractverlenging wel op mijn buik schrijven. Maar goed, wie dan leeft, wie dan zorgt.
juistem, goede instelling! Je weet nooit hoe het gaat lopen, en uiteindelijk komt het altijd wel weer goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ewelina, gefeliciteerd!!![]()
Bij ons is een vacaturestop afgekondigd, als die aan het eind van het jaar verlengd wordt (is nog niet zeker), kan ik contractverlenging wel op mijn buik schrijven. Maar goed, wie dan leeft, wie dan zorgt.
Hij is van Douwe Egberts en ik heb hem ooit bij de AH gekocht, maar denk dat hij nu nog wel bij DE zelf te bestellen is? Je moet hier de koude melk "kloppen" en pas daarna gaat hij in de magnetron. Echt handig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
Ik heb een van de hema die ook heel goed is, maar das van RVS ofzo, en mag dus niet in de magnetron, dus ik loop altijd te klooien dat ik dat shuim heen en weer moet scheppen om op te warmen
Ja, me nu druk gaan maken over wat zou kunnen gebeuren heeft zo weinig zin! En tot nu toe is alles steeds goedgekomen en dat zal vast wel weer gebeuren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
juistem, goede instelling! Je weet nooit hoe het gaat lopen, en uiteindelijk komt het altijd wel weer goed![]()
Gefeli Ewelina!!
Ah, dat is wel wat vreemd iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was pauze! En het eerste uur was 'ie er nog, maar tot 12 uur neem ik zijn lessen over, dus nu is 'ie hem gesmeerd.
Ja, ik zag het wel aankomen toen, dus was niet een totale schok, maar toch wel balen ja. En dit nu is tijdelijk, maar ben allang blij dat ik iets hebquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, me nu druk gaan maken over wat zou kunnen gebeuren heeft zo weinig zin! En tot nu toe is alles steeds goedgekomen en dat zal vast wel weer gebeuren.
Janies, dat is balen dan!! Fijn dat je nu wel weer iets hebt kunnen vinden!
Ik ga dit inderdaad maken, klinkt lekker en simpelquote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
een pasta salade met tonijn, rode pesto en zongedroogde tomaatjes?
wat rode ui, rucola en kappertjes erbij![]()
eventueel nog wat gegrilde courgette / champignons?
Dat is zo vervelend! En volgens mij is het ongezonder om geen frisse lucht te hebben dan om een beetje tocht te hebben... maar ja, dat ben ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:28 schreef Syrena het volgende:
Ik wil niet werken vandaagOf ik wil wel werken, maar niet in het zweterige hellhole. Tot half drie werkt de collega die geen ramen open wil vanwege tocht
of een ventilatortje aan
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het fenomeen 'stiekeme jarigen' ook al doorgedrongen trouwens. Er staat gebak in de personeelskamer en de jarige is hem gesmeerd
.
Oooh dat klinkt echt lekker!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga vanavond voor een salade met galia meloen, kip, rijst, sla, paprika en kerriesaus denk ikTijd geleden dat ik dat opheb, en het is erg lekker
Zien!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
net een leuke foto van mezelf gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Plofferig?. Ben je gek, je ziet er hartstikke goed uit!
My thoughts exactly. Leuk!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
vind mezelf wel een beetje plofferig eruit zien, maar los van dat gewoon 'gezond' en goed! Eigenlijk... en dat vind ik ook wel belangrijk:Nee, je bent helemaal niet plofferig mens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet er goed uit, en belangrijker nog: happy
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
vind mezelf wel een beetje plofferig eruit zien, maar los van dat gewoon 'gezond' en goed! Eigenlijk... en dat vind ik ook wel belangrijk:Je ziet er gezond, fit en stralend uit! hartstikke mooi dus en niets meer aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Koel is het niet nog steeds niet,maar heb wel het idee dat het een stukje minder benauwd en hitterig isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:51 schreef Perruche het volgende:
Maria! Wat gaaf! Gefeliciteerdecht heel cool.
Mo, leuke foto! Plofferig, wat nougewoon leuk!!
En Cali, werkt de tip van flip?
Ik ben er net achter gekomen dat ik tijdens mijn kleding-opruim woede ook een aantal dingen weg heb gedaan die helemaal niet weg hadden gemoetenwaaronder 2 relaxte broeken. buh.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, vind ik welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
zeg Cali, dat wielrennen he?
roeien gaat 'm niet worden, puur omdat ik gewoon niet op zoiets (zo'n studentenvereniging) zit te wachten, maar 'is dat nou echt zo leuk?
Spinnen vind ik tof, en 2 maanden geleden werd me bij spinnen gevraagd of ik geen in had om te gaan trainen voor een 1/8 triathlon. Leek me tof, maar had ik totaal geen tijd voor door bestuur, maar misschien komend jaar wel, maar dan moet ik wel een eigen fiets hebben enzo...
en ergens denk ik dat zoiets (ze hebben volgens mij ook een studenten wielerclubje) me beter ligt dan zo'n ballerige roeivereniging
Wat spannend! En leuk! En spannend vooralquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
En oeh, ik heb als het goed is een offer voor LeedsIk kreeg al een module-choice-form en zo, en nu moet ik de officiële brief binnen krijgen, offer accepten en accommodation aanvragen
Het komt wel allemaal erg dichtbij nu, huu
![]()
Blote benen-boogie!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Phaidra het volgende:
Hier is het erg bewolkt geworden en volgens buienradar gaat het zo idd regenen. En de airco staat hier continu aan op ca. 18 graden, best koud als je in een t-shirt en rok (met blote benen) zit
. Helaas hebben we zelf geen invloed op de airco.
Tof en spannend Maria!! En ik wilde nog reageren op je 'echte-naam-PM', ik vind het een lieve naam, maar echt zo niet wat ik bij jou had verwacht.
Leuke foto Mo!
Ik vind het ook spannendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef AKnynke het volgende:
Wat tof, dat je naar Leeds gaat zeg, Maria! En ik heb geen echte-namen PM gehad!
Komt het vriendje je dan vaak opzoeken daar? Hoe lang ga je?
Centrum Amsterdam? Nice!! Wanneer kun je kijken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor een woningbezichtiging voor een woning in het centrum!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor een woningbezichtiging voor een woning in het centrum!
Kennelijk, ik heb gister nog even snel voor de lol gereageerd eropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kennelijk, ik heb gister nog even snel voor de lol gereageerd eropVolgende week mag ik kijken. 't Is officieel 33m2, maar er is een berging met een inpandige trap dus ik kan die als slaapkamer gebruiken. Zou er in ruimte behoorlijk op vooruit gaan en het is ook nog eens veel goedkoper.
En centrum Amsterdam inderdaad.In de berging slapen? Dat lijkt me vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |