quote:Op maandag 28 juni 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Nouja ik hoor nu te studeren, maar eigenlijk ben ik FOK!ken
Ga eens iets anders doenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even verbeterd!
maar da's mooi klote, dat had ik paar weken geleden, tentamen tijdens de eerste wedstrijdzo jammer!
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga eens iets anders doen
De wedstrijd vind ik niet zo spannend eigenlijk maar de gezelligheid en zo
Ik leer er toch niet van dus zoveel zin heeft het nietquote:Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't voetbal ook wel heel leuk, maar vooral om de gezelligheid idd... toen ik klaar was met tentamen toen nog even in het MMS gaat kijken op de pc, de laatste 15 minuten, maar dat was 't toch net nietqua gezelligheid
Lekker zomers nummer.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar even de spare ribs voorkoken en in de marinade zetten, groentepakketjes maken, kip snijden en hambo's maken, oh, en pindasaus.. leuk, niet zo van prefab dingen houden... maar het is wel veel werk
en natuurlijk met Manu Chao op de achtergrond met dit weer:
Ow okayquote:Op maandag 28 juni 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
MMS, in het Erasmusgebouw, Multi Media studielandschap ofzoiets,
Receptje voor de hambo's?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar even de spare ribs voorkoken en in de marinade zetten, groentepakketjes maken, kip snijden en hambo's maken, oh, en pindasaus.. leuk, niet zo van prefab dingen houden... maar het is wel veel werk
en natuurlijk met Manu Chao op de achtergrond met dit weer:
http://www.youtube.com/watchv=mzgjiPBCsss
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
In dezelfde categorie zegt mijn vader altijd: "Ik ben zo min als pudding"
Of: Dat kan me geen tiet schelen.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg ook vaak: "Het is geen spruit koud.".
Tieten zijn gewoon multifunctioneelquote:Op maandag 28 juni 2010 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of: Dat kan me geen tiet schelen.
Echt, die vind ik zo achterlijk, zei de vader van mn ex weleens. Maar die had toch iets met tieten geloof ik, want hij zei ook dat hij het tiet warm had, of dat iets tiet lekker was ofzo
speaking of: m'n rechtertepel doet al sinds gisterochtend zeer! Hij is continue stijf en doet echt pijn als ik hem aanraak...zo gek!quote:
Ja, ik ga er maar vanuit dat het vanzelf over gaat..quote:Op maandag 28 juni 2010 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
@ nynke: ontstoken melkkliertje misschien?
Kan dat al zonder dat je borstvoeding hebt gegeven? Wat grappig!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
@ nynke: ontstoken melkkliertje misschien?
die dingen zitten er anatomisch gewoon in volgens mij... ook als je niet gezoogd hebtquote:Op maandag 28 juni 2010 16:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan dat al zonder dat je borstvoeding hebt gegeven? Wat grappig!
de trein van 14.58 was in elk geval belachelijk druk...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, nog op het werk, zal zo wel lekker rustig zijn in de trein!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'k zit op mijn werk, dus echt goed gezien heb ik het niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Omdat ik niet weet of de dames hier wel van gediend zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 16:21 schreef conleche het volgende:
Waarom moet dat in spoilers?
Hmmm, ik zou eigenlijk in de stad gaan kijken, maar had niet zo'n zin, maar misschien dat ik er in de rust toch even heenfiets........
Mijn adagium is goedquote:Op maandag 28 juni 2010 16:22 schreef Laureline het volgende:
Na het enorme eet-en drinkweekeinde, precies een ons afgevallen. Uitspattingen zijn goed voor mij
goedzo!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weten jullie nog die donatie waartoe ik mij had laten overhalen? Ik heb het weer opgezegd! Dat durf ik normaal echt nooit..
Misschien moet ik van m'n assertiviteit gebruik maken en m'n lidmaatschap van de ECI ook opzeggen..
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Even jompelen hoor. Ik heb zojuist mijn stage afgerond met een dikke voldoende (cijfers geven ze niet: het is 'voldoende' of 'onvoldoende'). Nu nog de laatste opdrachten en dan ben ik officieel bevoegd
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit in de trein, met mn laptop! Thuis checken of ie het ook weer doet. Warm! Wat is de stand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja.. je was me te snel af..quote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Poezebeest, dat is echt veel te weinig
Nog geen 800 kcal
Dat welquote:Op maandag 28 juni 2010 18:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij hielp wel van Bommel omhoog
Dankjequote:
Owhquote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Poezebeest, dat is echt veel te weinig
Nog geen 800 kcal
Dan is het grofweg max 1000...quote:Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
OwhDaar heb ik niet eens naar gekeken, die twee boterhammen zijn trouwens vier sneeën brood. Zal wel iets extra's eten vanavond.
En daarna een appelquote:Op maandag 28 juni 2010 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, mn 2e T is trouwens een stroopwafel geworden ipv een appel.
Zometeen RPM!
Sterker nog, daarna avondeten!quote:
Fijn voor je!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterker nog, daarna avondeten!
En heb m'n laptopje terug en hij doet het weer
Weet niet of ik je veel kan helpen, maar wil hem wel voor je lezenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: ik ben met m'n sollicitatiebrief bezig (basisbrief) en omdat ik voor het eerst een brief naar een school schrijf, ben ik weer een beetje onzeker. Heeft iemand zin om er even naar te kijken straks?
.
Wat voor school is het?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: ik ben met m'n sollicitatiebrief bezig (basisbrief) en omdat ik voor het eerst een brief naar een school schrijf, ben ik weer een beetje onzeker. Heeft iemand zin om er even naar te kijken straks?
.
Hoi, welkom, had ik nog niet gezegdquote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham Nutella
L: kaiserbroodje met grillworst & hardgekookt eitje
T: eenpersoons aardbeientaartje met harde bodem& handje chips
A: aardappeltjes en kip
Komt vast nog wel een klein tussendoortje bij... En vanavond ook nog een uurtje Zumba
Thanks!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoi, welkom, had ik nog niet gezegd
Waaaaar zijn je groenten? En eventueel je fruit?
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Iedereen hier heeft een koelkast thuis??
Daar moet standaard inliggen: komkommer, tomaat, kwark (of ander zuivel) minimaal 2 appels en minimaal 2 ander stuk fruit.
Nog groente, liefst ook 2 soorten.
Nog meer standaard in huis: brood oid,rijst, pasta wat aardappels?
Stomme kutsmoesjes dat je niks meer hebt! Ga dan godver naar een winkel!!
Bah, vooruitdenken is iets wat een mens kan, maak er gebruik van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |