Met je ideeën waar alleen een moslim over kan dromen.quote:
Elke keer als ik hier een hoofddoek zie (wat niet zo moeilijk is hierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met je ideeën waar alleen een moslim over kan dromen.
Het probleem is dat ik weet wat ze wil maar dat IK niet wilquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om een spoiler terwijl het sletje uit Noviomagus aan een ijsje wilt likken?
Niet normaal hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier een hoofddoek zie (wat niet zo moeilijk is hier) met 3 lagen kleding eronder met dit weer ga ik al kapot bij het idee.
Dus ik had het nog goed ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik weet wat ze wil maar dat IK niet wil
En waarom wil jij niet dan? Bindingsangst?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik weet wat ze wil maar dat IK niet wil
Anaal is vies. Hondjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij aan het aanrecht terwijl de man ons van achter neemt.
Hmm dan is het koopzondag toch.. Dat kan ik wel eens doen danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Komen jullie trouwens zondag ook naar de Parade? Ik ben te bewonderen bij de infokiosk.
Mwah, het is meer dat ik niet meer wil zeg maar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En waarom wil jij niet dan? Bindingsangst?
quote:
Wat is er te doen, jonkvrouwe?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Komen jullie trouwens zondag ook naar de Parade? Ik ben te bewonderen bij de infokiosk.
Dat had ik toen ik op negerinnenjacht gingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:59 schreef maickeltje het volgende:
Laatst wezen stappen, wel een leuk stadje, had het wel groter verwacht
Wie het kleine niet eert...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:59 schreef maickeltje het volgende:
Laatst wezen stappen, wel een leuk stadje, had het wel groter verwacht
Op zn hondjes kan ook anaal...quote:
Hm... ik wil het wel een keer uitproberen maar hondjes doen het nooit anaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op zn hondjes kan ook anaal...
Kuch of heb ik niet opgelet op school
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... ik wil het wel een keer uitproberen maar hondjes doen het nooit anaal
Nee. En mensen ook nietquote:
Nee dat mag niet in het topic over onze stadquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vind trouwens echt dat we een mooie stad hebbenMag ook gezegd worden toch?
ik kom wel even kijken, dan weet ik meteen of ik in moet gaan op je aanbodquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
vind je niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik op negerinnenjacht ging
whehe jij hebt een hoofddoek in je klasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet normaal he
Meisje uit mn klas woont ook bij jou daarzo en die wou mij overtuigen dat ze het niet warm had. Jaaa natuurlijk
Gekke mensjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |