Krijg Lepraquote:Op zondag 27 juni 2010 23:41 schreef Ketchupknul het volgende:
Hallo Echtjammer,
Ik post dit om u op de hoogte stellen van een fout op uw profiel. Hierop staat vermeld dat u van het vrouwelijk geslacht bent. Gezien dit onderwerp kan dit niet correct zijn.
Groet,
Ketchupknul
Heej spelde jij geen Metin 2 online ?quote:
Haha die is vet, 5 kudos voor jou kerelquote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef NietTeVolgen het volgende:
Left for Dead 2 is trouwens keigaaf spel jah,
ik gooide een bom op een stel zombies, nou jonge
[ afbeelding ]
Mensen die een pc uit 1998 hebbenquote:
quote:
NOU KOM DAN JONGUH, ZALK ANDERS DIE MAC ER FF BIJ HALEN.quote:
Mensen die wow spelenquote:
welke neger koopt dr dan ook een xbox om gratis games te kunnen downloade en brandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef die-ekte het volgende:
[..]
welke neger koopt dr dan ook een xbox om gratis games te kunnen downloade en branden
Obama jeweetzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Al zijn consolegamers natuurlijk wel minder vuige nerds dan pc-gamers.quote:
Waar anders op? Consoles zijn kut, je kan met een controlpad nooit het niveau van reactievermogen en skills ontwikkelen zoals je dat via de PC doet.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef die-ekte het volgende:
[..]
welke neger koopt dr dan ook een xbox om gratis games te kunnen downloade en branden
ewaa niet fokken met mijn xbox en mijn tobo jij faka jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag sid meiers civilization gekocht voor 5,-, portemonnee zei nee, maar ja je weet hoe dat gaatquote:Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef Moos. het volgende:
Heb ik weer geen geld, had ik ook al niet met R* week.
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:17 schreef -K03N- het volgende:
het word pas kut als je daadwerkelijk de CD hebt liggen .
wil dat hoerige programma het alsnog downloaden
om hem van cd te installeren moet je uitvoeren-> steam exe opzoeken en -install (dvd drive afkorting) doen .
ik bedoel maar waar de neuk slaat dat op je hebt de cd bij de hand en dan kan het officieel gezien nog niet
Hallo -K03N-,quote:Op maandag 28 juni 2010 00:17 schreef -K03N- het volgende:
het word pas kut als je daadwerkelijk de CD hebt liggen .
wil dat hoerige programma het alsnog downloaden
om hem van cd te installeren moet je uitvoeren-> steam exe opzoeken en -install (dvd drive afkorting) doen .
ik bedoel maar waar de neuk slaat dat op je hebt de cd bij de hand en dan kan het officieel gezien nog niet
Of steam had die dag netwerk problemen?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:34 schreef jagga het volgende:
200 kb/s ?
gisteren nog CS:source geupdate met een gang van 1.5 MB/s ..
Stap van de 1mb abbo-tje af
Dit, gezien de enorme drukte nuquote:Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Of steam had die dag netwerk problemen?![]()
Vind je het gek.. mensen downloaden nu echt massaal gamesquote:Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Of steam had die dag netwerk problemen?![]()
Het officiële Steam topic #1quote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef NietTeVolgen het volgende:
Misschien toch wel een idee om een Steam topic te maken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |