abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83389421
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Maar de vraag is natuurlijk: mag en kan Nederland daar tevreden mee zijn? Eigenlijk kan je dat pas achteraf zeggen.
Zodat het goed gepraat kan worden als ze verliezen zeker
  maandag 28 juni 2010 @ 10:12:18 #102
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83389553
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik hou er al rekening mee dat er een grote kans is dat ze verliezen aangezien Slowakije echt onderschat word. Bovendien laten ze goed voetbal zien dus ben benieuwd...maar om eerlijk te zijn sta ik er dus raarder van te kijken als ze WEL weten te winnen.
Als je puur naar kwaliteit dan zou het belachelijk zijn als we hiervan niet zouden winnen. Tuurlijk ligt de onderschatting op de loer maar kom op zeg, alle spelers van Oranje staan onder contract bij topclubs, barsten van de ervaring en zijn goed gefocust.

Slowakije wint alleen bij een super slechte dag van Oranje.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:12:44 #103
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83389567
pi_83389608
Dan kijk ik NOOOOOOOOOOOIT meer (dat zei ik na de vorige EK ook)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_83389688
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:12 schreef Klummie het volgende:

[..]

Als je puur naar kwaliteit dan zou het belachelijk zijn als we hiervan niet zouden winnen. Tuurlijk ligt de onderschatting op de loer maar kom op zeg, alle spelers van Oranje staan onder contract bij topclubs, barsten van de ervaring en zijn goed gefocust.

Slowakije wint alleen bij een super slechte dag van Oranje.
Qua kwaliteit heeft NL een beter elftal inderdaad. Is gewoon dat ik er een heel naar gevoel over heb ; over vanmiddag. Ik vind ( sorry voor de land-onvriendelijksheid ) Slowakije eigenlijk meer als een team voetballen dan Nederland. Hoeveel echt uitgespeelde goals heeft Nederland nu gemaakt? 1 of 2? Rest van doelpunten was eigen doelpunt ( Denemarken ), gelukschot van Sneijder ( Japan ). Ben dol op NL en wil echt dat ze winnen ; maar juist door rekening te houden met het ergste laat de klap als ze er uitvliegen minder hard aankomen
  maandag 28 juni 2010 @ 10:23:50 #106
289064 Stingofthescorpion
You have the power
pi_83390010
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:06 schreef Mestras het volgende:

[..]

Johan zegt ook dat we wereldkampioen worden.
Johan zegt dit alleen maar om meer losse verkoop van zijn blaadje te hebben
Hates to love , and loves to hate
  maandag 28 juni 2010 @ 10:27:05 #107
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83390137
Van mij mag nederland eruit vliegen. Altijd genieten als Jack en co in zak en as zitten
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 28 juni 2010 @ 10:36:52 #108
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83390490
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Qua kwaliteit heeft NL een beter elftal inderdaad. Is gewoon dat ik er een heel naar gevoel over heb ; over vanmiddag. Ik vind ( sorry voor de land-onvriendelijksheid ) Slowakije eigenlijk meer als een team voetballen dan Nederland. Hoeveel echt uitgespeelde goals heeft Nederland nu gemaakt? 1 of 2? Rest van doelpunten was eigen doelpunt ( Denemarken ), gelukschot van Sneijder ( Japan ). Ben dol op NL en wil echt dat ze winnen ; maar juist door rekening te houden met het ergste laat de klap als ze er uitvliegen minder hard aankomen
Yup maar ze wonnen en zijn eigenlijk geen moment in de problemen geweest. En Slowakije deed het heel goed tegen Italie dat waarschijnlijk zijn slechtste wedstrijd in de WK historie speelde.

En dat zelfde Slowakije speelde gelijk tegen Nieuw-Zeeland en Paraguay won er met 2 vingers in de neus van. Kom op zeg.
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 10:43:51 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83390762
Als Nederland het niet redt omdat ze niet goed genoeg voetballen, is dat balen maar dan heb ik daar wel vrede mee hoor.

Het enige wat écht heel kut zou zijn, is als ze geweldig voetballen en tóch niet doorgaan. Italië 2000 is nog steeds een trauma. Al hadden ze dat ook aan zichzelf te danken door al die strafschoppen te missen. Nóg erger is het als ze uitgeschakeld worden omdat een zuivere goal wordt afgekeurd. Zo eentje als gisteren bijvoorbeeld, van de Engelsen tegen Duitsland.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 10:54:20 #110
138438 crew  Pizzakoppo
pi_83391128
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou als je in de stad zit te kijken met je matties... Ga je dan naar huis? Of blijf je 'gezellig' op het
terras?
wij gaan dan rellen
  maandag 28 juni 2010 @ 10:57:27 #111
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83391260
Jongens, denk maar zo: het is maar een spelletje. Een spelletje waarvan jij geen actief deelnemer bent, niks aan kunt doen en dus ook geen enkele invloed op hebt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_83391564
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:57 schreef Klopkoek het volgende:
Jongens, denk maar zo: het is maar een spelletje. Een spelletje waarvan jij geen actief deelnemer bent, niks aan kunt doen en dus ook geen enkele invloed op hebt.
. Voetbal is voor mij de belangrijkste bijzaak in het leven. Het is voor mij meer dan alleen een spelletje. Ik kan voetbal op deze manier niet relativeren, ( en voor de duidelijkheid, ik ben niet één of andere hooligan die als Nederland verliest vandalisme gaat plegen )
pi_83391591
'Het is maar een spelletje'

Noot noot.
pi_83391639
quote:

Meest foutste uitspraak ooit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83391651
Na vandaag kunnen we weer verder met de gebruikelijke orde van de dag. Lekker werken zoals het hoort, centjes verdienen en je nuttig maken. Al die voetbalgekte is slecht voor de economie en het gaat uiteindelijk toch nergens over... Wereldkampioen worden we nooit. Dus na vandaag lekker naar het werk en het gevoel krijgen dat jij je wel nuttig maakt en je steentje bijdraagt aan de maatschappij van nu

Niks aan de hand dus
  maandag 28 juni 2010 @ 11:07:56 #116
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83391662
quote:
Zegt de man die topic na topic opent om aan te tonen hoe corrupt de FIFA wel niet is
  maandag 28 juni 2010 @ 11:09:07 #117
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83391701
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:07 schreef Flammie het volgende:
Na vandaag kunnen we weer verder met de gebruikelijke orde van de dag. Lekker werken zoals het hoort, centjes verdienen en je nuttig maken. Al die voetbalgekte is slecht voor de economie en het gaat uiteindelijk toch nergens over... Wereldkampioen worden we nooit. Dus na vandaag lekker naar het werk en het gevoel krijgen dat jij je wel nuttig maakt en je steentje bijdraagt aan de maatschappij van nu

Niks aan de hand dus
In een titel geloof ik ook niet maar om altijd alleen maar te werken, pffff, wat een kutleven heb je dan.
  maandag 28 juni 2010 @ 11:10:28 #118
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_83391748
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:07 schreef Flammie het volgende:

Niks aan de hand dus
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_83391799
- edit -

[ Bericht 84% gewijzigd door Happel op 28-06-2010 13:00:31 ]
  maandag 28 juni 2010 @ 11:15:00 #120
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83391926
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:07 schreef Klummie het volgende:

[..]

Zegt de man die topic na topic opent om aan te tonen hoe corrupt de FIFA wel niet is
Het is het leukste spelletje ter wereld en leuke spelletjes moeten eerlijk verlopen. Maar ik heb een schurfthekel aan dat blinde nationalisme, dat polonaise sfeertje en "iedereen achter onze jongens". Het meest ergerlijke is nog wel dat als ze winnen dat wij dan gewonnen zouden hebben en als we verliezen hebben zij het gedaan. Kom op zeg, al die 16 miljoen tokkies staan niet op het veld, en daarom verdienen die voetballers miljoenen en de meeste nederlanders niet.

Ik ben gewoon te nuchter voor dat gedoe.

Maar ook als je niet zo nuchter bent dan kun je er troost in vinden als je weet dat niet jij op het veld staat en er niet direct iets aan kunt doen (indirect wel zoals goede voorwaarden scheppen en steunen voor in de toekomst).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_83392168
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:09 schreef Klummie het volgende:

[..]

In een titel geloof ik ook niet maar om altijd alleen maar te werken, pffff, wat een kutleven heb je dan.
Werken moeten we allemaal en is goed voor zowel je eigen beurs als de economie van het land. Voetbal zorgt ervoor dat de mensen flink gaan zuipen en hun werk verzuimen. Dit mag niet gebeuren! Dan heb je geen kutleven hoor.. door te werken geef je je leven invulling.. in ieder geval meer invulling dan je in coma zuipen, je werk verzuimen, en met zijn allen voetbal te gaan kijken

Ik bedoel maar...
  maandag 28 juni 2010 @ 11:28:31 #122
133369 Jivis
Critikut
pi_83392538
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef Flammie het volgende:

[..]

Werken moeten we allemaal en is goed voor zowel je eigen beurs als de economie van het land. Voetbal zorgt ervoor dat de mensen flink gaan zuipen en hun werk verzuimen. Dit mag niet gebeuren! Dan heb je geen kutleven hoor.. door te werken geef je je leven invulling.. in ieder geval meer invulling dan je in coma zuipen, je werk verzuimen, en met zijn allen voetbal te gaan kijken

Ik bedoel maar...
Ik weet niet wat je probeert, maar iedereen hier vindt je irritant en neemt je geenszins serieus. Je kunt dus beter ophouden met posten .
Amen.
pi_83392577
Ik probeer jullie een wijze les te leren
  maandag 28 juni 2010 @ 11:30:24 #124
176916 Karrs
2007-2017
pi_83392629
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie daar wel aan gedacht?

Wat gaan jullie dan doen?

Ik heb vannacht namelijk gedroomd dat ze met 1-3 zouden verliezen, zomfg
Ik werd wakker en toen... EN TOEN!!! Was ik weer blij

Maar toen dacht ik he, wat nou als ze echt gewoon verliezen? Door bv een rode kaart van de Jong ofzo (als hij uberhaupt in de basis staat)

Uithuilen en dan naar bed?
Schouders ophalen, nog een bier opentrekken en hopen dat Brazilië kampioen wordt

(I have a bad feeling about this...)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 28 juni 2010 @ 11:31:45 #125
271762 Bestolene
tax is theft
pi_83392688
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef Flammie het volgende:

[..]
door te werken geef je je leven invulling..
Als jij werk nodig hebt om je leven invulling te geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')