En uiteraard ligt het dan aan de trainer. Die moet dan weer worden ontslagen enzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Dat weet ik al waar het aan ligt: de vuvuzela's en de bal.
Klopt, want die zijn perfect.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En uiteraard ligt het dan aan de trainer. Die moet dan weer worden ontslagen enzo.
Maar aan de spelers ligt het natuurlijk nooit...
No fucking wayquote:Op zondag 27 juni 2010 23:39 schreef Kekster het volgende:
Dan is er nog altijd Portugal om aan te moedigen
40 wedstrijden ongeslagen...quote:Op maandag 28 juni 2010 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Dat is het lot van de trainer. Als ze morgen (vandaag) verliezen wil ik ook dat de kop van Bert eraf gaat.
Als die geen enkele knock-out wedstrijd kan winnen heb je daar helemaal NIETS aan. Dan is zijn bewind een mislukking geweest maar goed, ik verwacht dat ze gewoon gaan winnenquote:Op maandag 28 juni 2010 07:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
40 wedstrijden ongeslagen...
Ja natuurlijk moet zijn kop er dan direct af...
Hypocisie uit de buitencategorie..
En over 2 jaar begint de euforie dan gewoon weer opnieuw zoals dat al 20 jaar gaat.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
Dan gaat mijn oranjeshirt weer netjes de kast in en komt 'ie bij het volgende toernooi waar we ons voor kwalificeren weer uit de kast
Lijkt me niet. Dan hebben we drie wedstrijden gewonnen die we matig speelden en vliegen we er alsnog uit. In dat geval zou Van Basten het beter gedaan hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:03 schreef Shoombak het volgende:
Betere vraag is, hoe stabiel is de positie van v Marwijk als we er vandaag uitvliegen. In tegenstelling tot de voorgaande coaches verwacht ik dat v. Marwijk gewoon aan mag blijven.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Dan hebben we drie wedstrijden gewonnen die we matig speelden en vliegen we er alsnog uit. In dat geval zou Van Basten het beter gedaan hebben.
Maar we worden gewoon kampioen natuurlijk.
Johan zegt ook dat we wereldkampioen worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Als Johan Derksen zegt dat we winnen, dan is dat ook zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |