You're offering?quote:
Je kunt me er voor wakker maken. Nu slaap ik toch al weinigquote:
En wat kun je zoal koken dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt me er voor wakker maken. Nu slaap ik toch al weinig
En doet het zijn titel eer aan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
We houden van dronken torren?
Ik zit Genante Aandoeningen te kijken op RTL5
Ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik probeer alles uit, maar sushi is toch wel mijn ding. De rijst zelf komt al vrij nauwquote:
Nou, ben ik eens serieus ....quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Kookles
Het is wonderlijk wat het met hormonen doet he, die zon!
Mij ook hoor! Voor een goede kookles altijdquote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt me er voor wakker maken. Nu slaap ik toch al weinig
Altijd!quote:
quote:
Dat sowieso, letterlijk en figuurlijke kooklesquote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mij ook hoor! Voor een goede kookles altijd
Ja, wil jij er misschien een s achter escarbot bijknutselen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Nog nooit zelf gemaakt maar altijd wel lekkah om te eten. Als ik aan fatsoenlijke sushi kan komen wat niet gemakkelijk is in deze uithoek.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer alles uit, maar sushi is toch wel mijn ding. De rijst zelf komt al vrij nauw
Busted.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso, letterlijk en figuurlijke kookles
Chlamydia!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd!
Ik vind het een prima programma, zo komt e.e.a. uit de taboesfeer.
Maar we hebben ooit tijden gehad dat we het gezamenlijk keken in de F&F SC en dat was altijd stiekem hilarisch
Welke uithoek? Provincie is al genoegquote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog nooit zelf gemaakt maar altijd wel lekkah om te eten. Als ik aan fatsoenlijke sushi kan komen wat niet gemakkelijk is in deze uithoek.
Is makkelijk joh, zelf maken!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog nooit zelf gemaakt maar altijd wel lekkah om te eten. Als ik aan fatsoenlijke sushi kan komen wat niet gemakkelijk is in deze uithoek.
Greys! SOA testen!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd!
Ik vind het een prima programma, zo komt e.e.a. uit de taboesfeer.
Maar we hebben ooit tijden gehad dat we het gezamenlijk keken in de F&F SC en dat was altijd stiekem hilarisch
Geen idee, maar ik zap erheen en hoor meteen chlamydia...quote:
Ik verneem net dat jij toch niet gaat koken.quote:
Vanmiddag geBBknoeidquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik verneem net dat jij toch niet gaat koken.![]()
Ernstig he... Ik zou me er bijna om gaan laten testenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Eén op de 10 vrouwen heeft chlamydia en weet het niet.
BBknoeien is geen koken.quote:
En dan op tv het gaan vertellen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ernstig he... Ik zou me er bijna om gaan laten testen
Het enige wat ik weiger te koken is Nederlands. Ik heb er echt helemaal niets meequote:
Niks mis met een lekker stukje zalm, nieuwe aardappeltjes en asperges.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige wat ik weiger te koken is Nederlands. Ik heb er echt helemaal niets mee
Nou, ik denk niet dat ik het heb hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan op tv het gaan vertellen?
De Chlamidiatest van BNN
Ik eet zalm liever rauw geprepareerd. Ik snij dat dan ook zelf voor sashimiquote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met een lekker stukje zalm, nieuwe aardappeltjes en asperges.
Zuurkoolstamppotquote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met een lekker stukje zalm, nieuwe aardappeltjes en asperges.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet zalm liever rauw geprepareerd. Ik snij dat dan ook zelf voor sashimi
Ook njam!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet zalm liever rauw geprepareerd. Ik snij dat dan ook zelf voor sashimi
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wil jij er misschien een s achter escarbot bijknutselen?
Aan de naam te zien een lied over het gebied Aizu, maar ik ken het niet. Het gebied wel, want daar ben ik langs geredenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Hey Pheno, jij bent toch Japans of hebt er iets mee of daaromtrent he?
Ken je dit nummer?
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat ik het heb hoor(maar ja, dat denkt 1 op de 10 dus ook
)
Dus ik zou best op tv die test doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het niet op tv doen, maar ik vind het wel echt heel goed dat zoiets vaker onder de aandacht wordt gebracht door zo'n programmaNou, de kans is bij mij ook wel heul klein hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadver, Anale wratten krijg je ook als je condooms gebruikt
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ligt aan de zalm zelf, maar het ergst vind ik de tonijn hier. Nu ben ik ongelofelijk verwend met fatty tuna, iets wat ik zeker neem als ik in Japan ben, want hier is dat gewoon niet zo te krijgen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook njam!Maar gebakken of gepocheerd is er nog steeds niks mis mee.
Ah, dan heeft mijn dirigent gelogen want die zei dat iedereen dit lied kende.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de naam te zien een lied over het gebied Aizu, maar ik ken het niet. Het gebied wel, want daar ben ik langs gereden
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de kans is bij mij ook wel heul klein hoor
Gadver, Anale wratten krijg je ook als je condooms gebruikt
Nee, ja, duhquote:Op zondag 27 juni 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, je hoeft ze niet te krijgen hoor
Maar het zag er wel eng uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Je sig!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, je hoeft ze niet te krijgen hoor
Maar het zag er wel eng uit
quote:
Ik ben geen Japanner, dus hij hoeft niet te liegen. Ik ga eens opzoeken waar het over gaat en of het misschien op school als lied wordt gebruikt. Japanners zijn over het algemeen erg religieus, dus die kennen liederen beter dan wij bv de bijbeltekstenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dan heeft mijn dirigent gelogen want die zei dat iedereen dit lied kende.
We hebben het vanmiddag op een concert gezongen, ondanks dat we geen kleine japanse meisjes zijn.
quote:
Ik let nooit zo op de sig van mensen die ik al langer kenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Ja die had ik er eergister al in gezet geloof ik
Erg!quote:En vier van de twintig jongeren die ze getest hadden, hadden dus chlamydia!
Het deed ook zeerquote:
Het is een volkslied over een vulkaan. Wellicht dat de native japanners het wel kennen. En zelfs dan zal het net zo zijn als hier: dat je niet alle liedjes kent die er geschreven zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen Japanner, dus hij hoeft niet te liegen. Ik ga eens opzoeken waar het over gaat en of het misschien op school als lied wordt gebruikt. Japanners zijn over het algemeen erg religieus, dus die kennen liederen beter dan wij bv de bijbelteksten
Mount Fuji is ook heilig, zo ook de drie heilige bergen, Dewa Sanzan. Helaas waren de drie pegrimsochten nog niet te doen vorige maand, ander shadden we die ook gelopen. De drie bergen symboliseren geboorte, dood en wedergeboorte.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een volkslied over een vulkaan. Wellicht dat de native japanners het wel kennen. En zelfs dan zal het net zo zijn als hier: dat je niet alle liedjes kent die er geschreven zijn.
Wat is er mis met mijn rughaarquote:
Was jij dat op tv?quote:
Ik meen dat dit lied niet over een heilige berg ging, maar dat weet ik niet zeker. Als je nog wat achtergrondinfo wilt/kunt vinden is dat altijd leuk om mee te nemen naar de repetitie.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mount Fuji is ook heilig, zo ook de drie heilige bergen, Dewa Sanzan. Helaas waren de drie pegrimsochten nog niet te doen vorige maand, ander shadden we die ook gelopen. De drie bergen symboliseren geboorte, dood en wedergeboorte.
En die kent wel iedereen
Die laboratorium mevrouw vindt haar werk té leuk.quote:
Geen idee. Voor zo ver ik weet heb ik twee DVD's van mezelf: 1 van een duikdag in Egypte en 1 van een skydive. In alleen het geval van de duikDVD zou het kunnen, ik loop niet de hele dag op de boot met het duikpak aan als het 35+ isquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die laboratorium mevrouw vindt haar werk té leuk.
Hedde ge de vapeurkes?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een hotflash. Zweetaanval
. I'M MELTING!!!
Wehehehe! Terwijl het doen van de test impliceert dat je onveilige sex hebt gehad.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou dus meer moeite hebben met het toegeven van het hebben van onveilige seks op tv dan met het doen van zo'n test
Ja, dat is waarquote:Op zondag 27 juni 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe! Terwijl het doen van de test impliceert dat je onveilige sex hebt gehad.
Of gij opvliegers het.quote:
Gewoon de hele dag vasthouden dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Scrotum spataders!Doe daar maar eens een steunkous om.
Ze kunnen toch ook vragen óf je onveilige sex hebt gehad?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is waarMaar dat is dan nog "ooit"
Niet: "wanneer heb je voor het laatst onveilige seks gehad Tombolafan?"
"nou eh..."
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is waarMaar dat is dan nog "ooit"
Niet: "wanneer heb je voor het laatst onveilige seks gehad Tombolafan?"
"nou eh..."
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Scrotum spataders!Doe daar maar eens een steunkous om.
Nu al!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb weer meer dan genoeg piemels en gedeeltes ervan op tv gezien vanavond
Deze aflevering is wel weer een pareltje he?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb weer meer dan genoeg piemels en gedeeltes ervan op tv gezien vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, maar anders kom ik toch niet om die testquote:Op zondag 27 juni 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook vragen óf je onveilige sex hebt gehad?
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu al!
Ik heb nog geen lekker exemplaar gezien, dus ik wacht nog even
Duidelijk.quote:
Daar zit ook wel weer iets in jaquote:Op zondag 27 juni 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvoor moet je niet bij DIT programma zijn denk ik
en kijkt hij mee?quote:En ja, Cat
Ik ken iemand die dat heeft, is echt zielig, zeker als ze een hevige opflakkering heeft. Zo pijnlijk!quote:
Dat was volgens mij nadat ze er iets van kleurstof op hebben gedaan. Heb ik al eens eerder gezien in dit programma.quote:
Daar kan je geen deo op spuitenquote:
Nou, dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat heeft, is echt zielig, zeker als ze een hevige opflakkering heeft. Zo pijnlijk!![]()
echt?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Hé, zie, een van die meisjes (die met die hoofdband) zat net ook bij die jeugd die zogenaamd random op chlamydia werd getest. En die zit nu toevallig weer in die sportschool
het gaat over Mt Bandai, en het schijnt zeker een bekend liedje in die buurt te zijn. het wordt vooral gezongen tijdens O-bon, een festival, in Aizu in karaokebars en tijdens het jaarlijkse folklore wedstrijd. Mijn Japans is niet goed genoeg om het te begrijpen, dus daar moet ik voor googlen. Ik hoor in ieder geval een zin over de berg zelf, maar de rest???quote:Op zondag 27 juni 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meen dat dit lied niet over een heilige berg ging, maar dat weet ik niet zeker. Als je nog wat achtergrondinfo wilt/kunt vinden is dat altijd leuk om mee te nemen naar de repetitie.
Scherp!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Hé, zie, een van die meisjes (die met die hoofdband) zat net ook bij die jeugd die zogenaamd random op chlamydia werd getest. En die zit nu toevallig weer in die sportschool
Bedankt voor het uitzoeken! Leuke info.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
het gaat over Mt Bandai, en het schijnt zeker een bekend liedje in die buurt te zijn. het wordt vooral gezongen tijdens O-bon, een festival, in Aizu in karaokebars en tijdens het jaarlijkse folklore wedstrijd. Mijn Japans is niet goed genoeg om het te begrijpen, dus daar moet ik voor googlen. Ik hoor in ieder geval een zin over de berg zelf, maar de rest???
het is een man:quote:
Naar het toilet gaan, handen niet wassen en flesje pakken.quote:
Weet wat geleerd dus!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Cat![]()
Maar bedankt
Ik kon het me niet eens vóórstellen hoe zoiets daar komt
Knap meisje dit zeg!
Pfffffquote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Cat![]()
Maar bedankt
Ik kon het me niet eens vóórstellen hoe zoiets daar komt
Knap meisje dit zeg!
Slaap lekker!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens naar bed. Negentien uur op de teller vandaag, dus dan mag het weer. Slaap/kook ze allen
En de vraag is natuurlijk WAT je dan drinktquote:Op zondag 27 juni 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
Huh? Ze moet zorgen dat haar blaas helemaal leeg is voordat je sex heeft en meteen na de sex gaan plassen. Dan moet je nog flink drinken ... tijdens... zeg maar
Goeie test of hij de ware is.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfffff
nieuw vriendje, geen seks, geen panty geen sexy ondergoed...
Een flinke mond vol, zeg maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
Huh? Ze moet zorgen dat haar blaas helemaal leeg is voordat je sex heeft en meteen na de sex gaan plassen. Dan moet je nog flink drinken ... tijdens... zeg maar
Ook waar... Ik heb wel eens een sms gehad met "ook al draag je een jute zak vind ik je nog sexy"quote:
quote:Een flinke mond vol, zeg maar.
Paar keer dusquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Ah, dat jochie
"toen mn moeder thuis kwam uit het ziekenhuis wilde ik tegen de muren stuiteren van blijheid"
* denkt na *
"maar dan zou ik mn nek gebroken hebben, dus dat is niet handig"
Slaap lekker, ik ook zo!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was een leukerd!
Ik ga een tukkie doen!![]()
hey, blauwequote:
Ik ook!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga trouwens wel in bed, maar neem de laptop mee.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel je eigen bed hoor. Het is te warm om samen tegen elkaar aan te liggen.
Ja sorry...quote:
Nou eh, DAT vind ik niet erg... Maar dat ik niet eens naast je mag liggen...quote:
Ah, dus met dat shirt ben je homo?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef Dirkh het volgende:
Die gast op VIOranje heeft mijn ESF blouse aan.De homo.
Einde med.
Nee, als je als man van mannen houdt, dan ben je homo.quote:
ah, okquote:Op zondag 27 juni 2010 23:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, als je als man van mannen houdt, dan ben je homo.
Deze zanger, die de ESF blouse aan had, houdt van mannen, vandaar de "de homo"
Als rechtgeaarde narcist kan ik zonder schaamte van mezelf houden. En jij? Of laat ik de vraag anders stellen, wie houdt er van jou?quote:
eh...quote:Op maandag 28 juni 2010 00:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde narcist kan ik zonder schaamte van mezelf houden. En jij? Of laat ik de vraag anders stellen, wie houdt er van jou?
Ik! Alleen niet te dicht tegen me aan bij dit weer. Maar dat mag niemand, behalve een jonge God. Dus helaas Dirk, je bent te oud.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde narcist kan ik zonder schaamte van mezelf houden. En jij? Of laat ik de vraag anders stellen, wie houdt er van jou?
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh...![]()
Ik hou sowieso van mezelfEn ik hou van iemand die ook van mij houdt. Maar daar houdt het wel mee op qua liefde tussen ons, dus ik ga er niet verder op in
En Erik dus sowiesoquote:Op maandag 28 juni 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik! Alleen niet te dicht tegen me aan bij dit weer. Maar dat mag niemand, behalve een jonge God. Dus helaas Dirk, je bent te oud.
He wat jammer, ik had zo graag jouw eerste liefde willen zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik! Alleen niet te dicht tegen me aan bij dit weer. Maar dat mag niemand, behalve een jonge God. Dus helaas Dirk, je bent te oud.
Ik vind het toch zo leuk als je hier weer eens lief komt doenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He wat jammer, ik had zo graag jouw eerste liefde willen zijn.
Ach, helaas.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He wat jammer, ik had zo graag jouw eerste liefde willen zijn.
Wie kies je nu?quote:
Niemand. Dat nonnenleven van jou bevalt me wel.quote:
Aanrader he?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand. Dat nonnenleven van jou bevalt me wel.
Ja, ook lekker makkelijk emotioneel gezienquote:
idd. en je hoeft je uiterlijk niet meer te verzorgenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ook lekker makkelijk emotioneel gezien. Je hoeft je nergens meer druk om te maken.
En het is ook fijn dat je niet elke minuut nagefloten wordt als je zo'n ding aan hebtquote:Op maandag 28 juni 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien is zo'n habijt voor mij best flatterend.
Die fluit idd wel hard met zn vuvuzelaquote:
Ik hoorde dat ie er wel van houdt om 'm soms in z'n alwetende achterwerk te stoppen en dan scheten te laten.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die fluit idd wel hard met zn vuvuzela
Hij is wel homo-ig dus?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie er wel van houdt om 'm soms in z'n alwetende achterwerk te stoppen en dan scheten te laten.
Nou, hij is almachtig, maakt een hele wereld, en de eerste persoon die hij maakt is een man, en die laat ie naakt rondlopen....quote:
truequote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, hij is almachtig, maakt een hele wereld, en de eerste persoon die hij maakt is een man, en die laat ie naakt rondlopen....
Ja, overal ongeveer waar het fout gaat in de Bijbel komt het door de vrouw.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
true
Het ging pas fout toen de vrouw erbij kwam eigenlijk he
En adam en eva kregen 2 zoons en daarna was de hele wereld bevolkt!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan krijgt ie (natuurlijk) een zoon, en wie komen er op kwaamvisitie? Mannen. Oude nichten uit het oosten, jonge herderhomo'tjes.
En zijn zoon wordt omringd door mannen die van hem houden en 'm kunnen en willen wassen enzo. Ze eten zijn lichaam en drinken van 'm... Ik wil niet veel zeggen maar dat is toch bijna gaypr0n.
Precies.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En adam en eva kregen 2 zoons en daarna was de hele wereld bevolkt!
dus die konden zelfs kindjes krijgen door als mannen te seksen!
Dan zouden jullie HELEMAAL geen vrouwen meer nodig hebbenquote:
Jawel. Om te koken en de was te doen. En op te passen op de kinderen terwijl we op stap gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zouden jullie HELEMAAL geen vrouwen meer nodig hebben
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel. Om te koken en de was te doen. En op te passen op de kinderen terwijl we op stap gaan.
Slaap lekker, JebentallesbehalvesTombolafan.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik je met een gerust hart achterlaten om te gaan slapen nu
Jij ook straks!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slaap lekker, JebentallesbehalvesTombolafan.
quote:
Ja nou, dan had ik waarschijnlijk een leuke avond/nacht/ochtend gehadquote:
quote:
Gewoon doenquote:Op maandag 28 juni 2010 08:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, eens kijken of hier wat tijdelijke kleren zijn zodat ik m kan wassen...
Geen zin om in mn ondergoed door het huis te banjeren
Mn webcam staat uit toch!quote:
ach...quote:
Oeh, geil, meeten?quote:
Omdat ik mn webcam aandoe?quote:
Shit, ik keek naar de verkeerde stream.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik mn webcam aandoe?
Ik heb gewoon nog kleren aan nu hoor
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shit, ik keek naar de verkeerde stream.
Vind je mn tt niet lief?quote:
quote:
Ja eh, je kan niet verwachten dat we allemaal evenveel van je houdenquote:
Nouououououououououououou...quote:Op maandag 28 juni 2010 09:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta in ieder geval niet bovenaan het lijstje.
Ik word niet meer verliefd op mensen die dat niet terug wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nouououououououououououou...
Je was zo verdrietig dat hij je maar zo vond ipv Zo dat ik stiekem denk dat je verliefd bent op Ll![]()
Dat kan niet schatquote:Op maandag 28 juni 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word niet meer verliefd op mensen die dat niet terug worden.
I know, maar ik kan toch mijn best doenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan niet schat
Verliefdheid hou je niet tegen
Was het maar zo'n feest
Truequote:Op maandag 28 juni 2010 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar ik kan toch mijn best doen. Het is me in het verleden niet heel goed bevallen namelijk
(
).
Oh? Vertel?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja iedereen heeft toch wel van die fouten gemaakt wat achteraf gezien niet zo handig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja. Al doe je niet altijd iets fout. Tenminste, de laatste keer bij mij was het zo dat hij me aanvankelijk (en onlinequote:Op maandag 28 juni 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja iedereen heeft toch wel van die fouten gemaakt wat achteraf gezien niet zo handig was
Nou...quote:
Nee, idd kun je daar weinig aan doen... En in zo'n geval hoop je dat je alletwee denkt: Ja, dit is wat ik zoek!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Al doe je niet altijd iets fout. Tenminste, de laatste keer bij mij was het zo dat hij me aanvankelijk (en online) best veel hoop gaf. En toen ik 'm irl zag wist ik zeker dat er vanuit mijn kant echt interesse was. Alleen was het bij hem zo dat vanaf het moment dat hij mij zag hij meteen wist dat ie niet voor me viel.
Dan is er niet echt iemand die een fout maakt, ja, misschien dat ik te snel te veel voelde, maar zoals Tombo zei, je kan gevoel niet echt tegenhouden.
Ja, ooitquote:Op maandag 28 juni 2010 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, idd kun je daar weinig aan doen... En in zo'n geval hoop je dat je alletwee denkt: Ja, dit is wat ik zoek!
Maar helaas is dat niet altijd zo... Maar ooit, ooit Erik... zijn we alletwee blij en gelukkig![]()
En bedankt voor deze hoopvolle omschrijving van mijn toekomstquote:Op maandag 28 juni 2010 09:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ooit. Als we oud en rimpelig en dement zijn. Dan denken we dat de kamerplant onze grote liefde is.
.
Ik daal ineens op de ladder van "houden van Ll"quote:Op maandag 28 juni 2010 09:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou...![]()
Als je het niet wilt vertellen dan niet hoor
Hoef je me nog niet voor teen
Oh niet omdat je geen antwoord gaf, maar omdat jequote:
Ja idd... En er zijn maar weinig mensen waar ik vroeger verliefd op was waar ik ECHT helemaal niks meer voor voel...quote:Op maandag 28 juni 2010 09:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook zo stom dat je niet kan stoppen met iemand leuk vinden (of verliefd zijn) op het moment dat je wéét dat de ander dat niet voelt voor jou. Dat is zo'n leuk zelfpijnigingsmechanisme van je brein ofzo.
Doe eens liefquote:
laf joe toequote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
Weer een pareltje
Mijn vriendin neukt te gewoon.
Ondankbare hond is het.quote:
Ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 28 juni 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee ik ben gewoon moe en t r a a g en gaar. Das was unrelated tot het vorige
Gelukkig heb ik poesjesquote:
Nou, omdat het mooi weer is zal ik je geloven vandaagquote:
Meerderequote:
Eh ja... Draakje en Nelisquote:
Superfreak!quote:
quote:
nee...quote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nee? Geen koosnaampje?
Zo doen ouders dat toch ook met kinderen. Een jolig naampje er voor om alles bespreekbaar te houden
Ja echt hequote:Op maandag 28 juni 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wel fijn dat je op zulke momenten word gered ja
Dit was heel simpel hoorquote:
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een oranje shirt in de auto liggen
Wat snap je niet aan 'in de auto liggen'quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit was heel simpel hoorVoorkant precies door midden knippen Kraagje eraf knippen Knoop in de punten
KLAAR![]()
[..]
Pics or it didnt happen
Ik baal dus, want ik ben aan het oppassen tot 19.00quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren mijn oranje shirt gewassen en gedroogd. Vanmiddag in de stad op een groot scherm VOEBALLEH kijken.
Je hebt toch wel een keer pauzequote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'in de auto liggen'
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik baal dus, want ik ben aan het oppassen tot 19.00
Ander keertje missquote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een keer pauze![]()
Ik wil gewoon een foto van jou in het oranje
Ik zit er over te denken om de kindjes mee te slepen naar mn oudersquote:
miss = meisje in het engels toch?quote:
Misschien kan je ze laten lopen. Het is de warm om met spullen te slepen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om de kindjes mee te slepen naar mn ouders
Miss is een aanduiding voor een ongetrouwde vrouw.quote:
Nou, ze zijn 2quote:Op maandag 28 juni 2010 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan je ze laten lopen. Het is de warm om met spullen te slepen.
Dat is vast lekker met dit weer jaquote:Op maandag 28 juni 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ze zijn 2
En Amsterdam-mijn ouders is vrij lang lopen
Trein-bus wordt het dan
Dat ben ikquote:Op maandag 28 juni 2010 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Miss is een aanduiding voor een ongetrouwde vrouw.
Oh, dat is het probleem niet, maar dan zit ik hier alleen!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Geef ze gewoon een scheutje drank, slapen ze als een engel
Zo heet is het niet (meer) in trein/bus hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is vast lekker met dit weer ja
Woon je in Amsterdamquote:Op maandag 28 juni 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ze zijn 2
En Amsterdam-mijn ouders is vrij lang lopen
Trein-bus wordt het dan
Ik weet het niet, niet meer in bus gezeten gister.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is het probleem niet, maar dan zit ik hier alleen!
[..]
Zo heet is het niet (meer) in trein/bus hoor
Nou, bussen kunnen echt tegenvallenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is het probleem niet, maar dan zit ik hier alleen!
[..]
Zo heet is het niet (meer) in trein/bus hoor
Nee, de kindjesquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, niet meer in bus gezeten gister.
bus is maar een kwartiertjequote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, bussen kunnen echt tegenvallen. En soms zijn ze in de trein overijverig en is het ijskoud.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er nooit zo bij stilgestaan dat Tombo ook ergens woont. Ik kan me geen stad bij haar indenken
.
Who caresquote:Op maandag 28 juni 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol waarom krijg ik daar een kus voor?
Omdat je er boos van keek. En ik hou niet van boos kijkende mensen. Dusquote:Op maandag 28 juni 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Lol waarom krijg ik daar een kus voor?
Wil ik het weten?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja die smiley was eigenlijk een foutje.
Weet je wat ik gistermiddag gezellig heb gedaan
Eindelijk je borduursel afgerond?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja die smiley was eigenlijk een foutje.
Weet je wat ik gistermiddag gezellig heb gedaan
En dat is leuk want?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/308659
Nou, hahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |