You're offering?quote:
Je kunt me er voor wakker maken. Nu slaap ik toch al weinigquote:
En wat kun je zoal koken dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt me er voor wakker maken. Nu slaap ik toch al weinig
En doet het zijn titel eer aan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
We houden van dronken torren?
Ik zit Genante Aandoeningen te kijken op RTL5
Ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik probeer alles uit, maar sushi is toch wel mijn ding. De rijst zelf komt al vrij nauwquote:
Nou, ben ik eens serieus ....quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Kookles
Het is wonderlijk wat het met hormonen doet he, die zon!
Mij ook hoor! Voor een goede kookles altijdquote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt me er voor wakker maken. Nu slaap ik toch al weinig
Altijd!quote:
quote:
Dat sowieso, letterlijk en figuurlijke kooklesquote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mij ook hoor! Voor een goede kookles altijd
Ja, wil jij er misschien een s achter escarbot bijknutselen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Nog nooit zelf gemaakt maar altijd wel lekkah om te eten. Als ik aan fatsoenlijke sushi kan komen wat niet gemakkelijk is in deze uithoek.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer alles uit, maar sushi is toch wel mijn ding. De rijst zelf komt al vrij nauw
Busted.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso, letterlijk en figuurlijke kookles
Chlamydia!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd!
Ik vind het een prima programma, zo komt e.e.a. uit de taboesfeer.
Maar we hebben ooit tijden gehad dat we het gezamenlijk keken in de F&F SC en dat was altijd stiekem hilarisch
Welke uithoek? Provincie is al genoegquote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog nooit zelf gemaakt maar altijd wel lekkah om te eten. Als ik aan fatsoenlijke sushi kan komen wat niet gemakkelijk is in deze uithoek.
Is makkelijk joh, zelf maken!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog nooit zelf gemaakt maar altijd wel lekkah om te eten. Als ik aan fatsoenlijke sushi kan komen wat niet gemakkelijk is in deze uithoek.
Greys! SOA testen!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd!
Ik vind het een prima programma, zo komt e.e.a. uit de taboesfeer.
Maar we hebben ooit tijden gehad dat we het gezamenlijk keken in de F&F SC en dat was altijd stiekem hilarisch
Geen idee, maar ik zap erheen en hoor meteen chlamydia...quote:
Ik verneem net dat jij toch niet gaat koken.quote:
Vanmiddag geBBknoeidquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik verneem net dat jij toch niet gaat koken.![]()
Ernstig he... Ik zou me er bijna om gaan laten testenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Eén op de 10 vrouwen heeft chlamydia en weet het niet.
BBknoeien is geen koken.quote:
En dan op tv het gaan vertellen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ernstig he... Ik zou me er bijna om gaan laten testen
Het enige wat ik weiger te koken is Nederlands. Ik heb er echt helemaal niets meequote:
Niks mis met een lekker stukje zalm, nieuwe aardappeltjes en asperges.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige wat ik weiger te koken is Nederlands. Ik heb er echt helemaal niets mee
Nou, ik denk niet dat ik het heb hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan op tv het gaan vertellen?
De Chlamidiatest van BNN
Ik eet zalm liever rauw geprepareerd. Ik snij dat dan ook zelf voor sashimiquote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met een lekker stukje zalm, nieuwe aardappeltjes en asperges.
Zuurkoolstamppotquote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met een lekker stukje zalm, nieuwe aardappeltjes en asperges.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet zalm liever rauw geprepareerd. Ik snij dat dan ook zelf voor sashimi
Ook njam!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet zalm liever rauw geprepareerd. Ik snij dat dan ook zelf voor sashimi
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wil jij er misschien een s achter escarbot bijknutselen?
Aan de naam te zien een lied over het gebied Aizu, maar ik ken het niet. Het gebied wel, want daar ben ik langs geredenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Hey Pheno, jij bent toch Japans of hebt er iets mee of daaromtrent he?
Ken je dit nummer?
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat ik het heb hoor(maar ja, dat denkt 1 op de 10 dus ook
)
Dus ik zou best op tv die test doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het niet op tv doen, maar ik vind het wel echt heel goed dat zoiets vaker onder de aandacht wordt gebracht door zo'n programmaNou, de kans is bij mij ook wel heul klein hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadver, Anale wratten krijg je ook als je condooms gebruikt
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ligt aan de zalm zelf, maar het ergst vind ik de tonijn hier. Nu ben ik ongelofelijk verwend met fatty tuna, iets wat ik zeker neem als ik in Japan ben, want hier is dat gewoon niet zo te krijgen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook njam!Maar gebakken of gepocheerd is er nog steeds niks mis mee.
Ah, dan heeft mijn dirigent gelogen want die zei dat iedereen dit lied kende.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de naam te zien een lied over het gebied Aizu, maar ik ken het niet. Het gebied wel, want daar ben ik langs gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |